welk topic zal ik voor je openen ?

12-07-2007 09:47 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk wat is het hier saai..... al tíjden ! ........ik  maak me sterk dat er veel meer mensen hier lezen dan hier posten.......

wat moet er gebeuren willen jullie hier (weer) posten ?



Willen jullie discussies ...en over welk(e) onderwerp(en)

Meer problemen ? ( verzin er zo één , hoor :D )

Meer informatie ..En waarover dan ?



Leuteren en geilen mag hier niet ......maar is er niets wat jullie verder boeiend vinden ? Ook geen oude topics die jullie nieuw leven in willen blazen ?



Angel........ laat dit eventjes staan , doe maar een keertje zó :





totdat het weer een beetje "loopt " .........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er eentje die wel leest maar heel weinig post omdat de onderwerpen zo saaiiiiii zijn pffffff    ben het een beetje zat om te lezen dat.... ze niet klaarkomen... dat de mannen te snel komen... wie het met wat doet en hoevaak.

sorry bianca ik kan je niet helpen want ik heb geen problemen :P
Alle reacties Link kopieren
wat zou je wél een leuk topic vinden om op mee te schrijven , of wat vónd je een leuk topic ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic? "Wie is dat op[ die foto?"



PS. Misschien is het al tijden saai hier omdat er nieuwe regels zijn v.w.b. het forum???
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
oepsss gesnapt ;)  ik ben meer een lezer dan poster, er zijn/waren hier mensen die het veel beter konder verwoorden dan ik en die meer tijd hadden/hebben.

Ik post illegaal .... lees als de kids niet thuis zijn en laten die nou net 8 weken thuis zijn :@ :D

Mar als jij een leuk topic opent zal ik kijken of ik kan posten en wat is leuk?  pfffff daar vraag je wat :P
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dat, Bianca, op die foto? Leuk koppie.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dat, Bianca, op die foto? Leuk koppie.




dankje.............

:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Omdat we hier niet meer mogen leuteren, hengelen, gein trappen, etc, is alles geloof ik wel gezegd hier, en wordt er in herhaling vervallen.



Hoe vaak hebben we hier niet mogen lezen dat zij vindt dat hij niet/te laat/te vroeg/te weinig/ te veel/te luidruchtig klaarkomt, dat hij niet wil beffen/vingeren/anaal/zoenen/clitoraal/digitaal wil..



Dat zij geen vaginaal/anaal/clitoraal/banaal orgasme kent. Dat hij wel eens klaargekomen is in haar mond, drol, kont, navel..



Als er nog iemand is die een taboe weet te doorbreken, wil diegene dan opstaan..
Alle reacties Link kopieren
eerst werd er door velen niet gereageerd omdat er te veel gegeild werd en het teveel over extremen ging, nu dat niet meer  het geval is wordt er nog niet gereageerd.......... nu zijn het weer teveel problemen .......  sexpijler is nu beetje hetzelfde niveau als lijf ; alleen posten als je ergens mee zít

Sex kan toch van álles zijn ; leuk, lekker , problematisch, ethisch vraagstuk , hilarisch , ......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Omdat we hier niet meer mogen leuteren, hengelen, gein trappen, etc, is alles geloof ik wel gezegd hier, en wordt er in herhaling vervallen.



Hoe vaak hebben we hier niet mogen lezen dat zij vindt dat hij niet/te laat/te vroeg/te weinig/ te veel/te luidruchtig klaarkomt, dat hij niet wil beffen/vingeren/anaal/zoenen/clitoraal/digitaal wil..



Dat zij geen vaginaal/anaal/clitoraal/banaal orgasme kent. Dat hij wel eens klaargekomen is in haar mond, drol, kont, navel..



Als er nog iemand is die een taboe weet te doorbreken, wil diegene dan opstaan.. 
Dat is het 'm nou juist. Taboes (schrijf je dat zo?) mag je niet meer doorbreken. Alles moet netjes en keurig en roomser dan de Paus (met dank aan de moderator!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
quote: Magiker reageerde Dat is het 'm nou juist. Taboes (schrijf je dat zo?) mag je niet meer doorbreken. Alles moet netjes en keurig en roomser dan de Paus (met dank aan de moderator!).



welk taboe had je hier willen doorbreken dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Magiker reageerde Dat is het 'm nou juist. Taboes (schrijf je dat zo?) mag je niet meer doorbreken. Alles moet netjes en keurig en roomser dan de Paus (met dank aan de moderator!).



welk taboe had je hier willen doorbreken dan ?



Ik heb niet zozeer de behoefte om allerlei taboes te willen doorbreken. Waar ik meer op doel is dat het forum zo langzamerhand is verworden tot een probleemhoekje en dat alles zo'n beetje wel is langsgekomen. Daarmee voorziet het echter wel in een behoefte. Maar ik denk dat met de invoering van de nieuwe regels er een beetje de leuke en uitdagende kant van het forum af is gegaan (bijvoorbeeld het plaatsen van foto's).



Daarmee doelde ik op taboes. Het is een taboe om te hengelen, wat opgeilende teksten neer te zetten en dat soort postings te openen.



Ik denk dat, als je het forum wat levendiger wil houden, de regels aangepast "moeten" worden. Je schrijft terecht dat er nieuwe regels zijn omdat er bezoekers van het forum waren die juist niet reageerden of het forum bezochten vanwege het hengel en opgeilende karakter. Maar ik zou mij kunnen voorstellen dat er een tweedeling gemaakt wordt. Dus EN ruimte voor postings zoals die er nu zijn EN ruimte voor wat explicitere postings.



M.i. is het nog steeds de bezoeker die bepaald waar hij wel of niet op reageert. Dat heeft niet zoveel met regels te maken. Ik lees nou al geruime tijd mee en post nog niet zolang maar ik merk dat er regelmatig "gehengeld" wordt en dat er best behoefte is aan een forum waar wat meer mag (zoals voorheen).



Maar wie ben ik?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Door het 'nieuwe' beleid zullen vast alle doelstellingen zijn bereikt inmiddels.

Meer page views.

Meer nieuwe posters.

Geen kliekjes meer.



Tis véél beter zo.






(zoooooo saai hier)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote: Magiker reageerde



Daarmee doelde ik op taboes. Het is een taboe om te hengelen,en terecht........anders wordt het een advertentiepagina..... en die zijn er genoeg.  wat opgeilende teksten neer te zetten en dat soort postings te openen.



 Maar ik zou mij kunnen voorstellen dat er een tweedeling gemaakt wordt. Dus EN ruimte voor postings zoals die er nu zijn EN ruimte voor wat explicitere postings.ja, dat zou mooi zijn.



M.i. is het nog steeds de bezoeker die bepaald waar hij wel of niet op reageert.túúrlijk !  Dat heeft niet zoveel met regels te maken. nou.....toch wel....... sommige topics deden het juist hardstikke goed vroeger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Door het 'nieuwe' beleid zullen vast alle doelstellingen zijn bereikt inmiddels.

Meer page views.

Meer nieuwe posters.

Geen kliekjes meer.



Tis véél beter zo.




(zoooooo saai hier)
Die moet je uitleggen. Je schrijft dat het veel beter is zo maar in dezelfde posting schrijf je dat het zo saai is. En ben je het niet met me eens dat het nieuwe beleid ook heeft bijgedragen aan wat saaier forum?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren




quote: Magiker reageerde





M.i. is het nog steeds de bezoeker die bepaald waar hij wel of niet op reageert.túúrlijk !  Dat heeft niet zoveel met regels te maken. nou.....toch wel....... sommige topics deden het juist hardstikke goed vroeger.
Dat bedoel ik ook. Een aantal topics die volgens de oude regels nog wel mochten maar nu niet meer deden het heel goed. Dus ligt het dan aan de nieuwe regels of juist niet? Ik denk dus van WEL.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Maar wie ben ik?
Ja, wie ben jij eigenlijk...;):$
Alle reacties Link kopieren
Ik denk , vrees :D dat als we het over het beleid blijven hebben dit topic zo weer weg is...dat was mijn bedoeling ook niet.....ik wilde écht weten waar behoefte ( groot woord ) aan is en dan proberen een paar topics te openen waardoor het hopelijk weer wat leuker / pittiger wordt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Magiker reageerde





Maar wie ben ik?



Ja, wie ben jij eigenlijk...;):$
Moet je beter je huiswerk doen voordat je deze vraag stelt. Ik heb mij in een ander topic netjes voorgesteld. Daar is dit topic dan weer niet voor. Maar misschien is dat wel een nieuw topic idee. "Wie is.... " :)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Ow, daar lees ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk , vrees :D dat als we het over het beleid blijven hebben dit topic zo weer weg is...dat was mijn bedoeling ook niet.....ik wilde écht weten waar behoefte ( groot woord ) aan is en dan proberen een paar topics te openen waardoor het hopelijk weer wat leuker / pittiger wordt .




En daarmee is de cirkel weer rond.



Ik moet zeggen dat als het werkelijk zo werkt als jij vreest ik dat erg treurig vind. Het doet me denken aan een dictatuur. Je mag niet zeggen wat je werkelijk denkt en als je dat wel doet heeft de moderator de macht je topic weer te verwijderen. Dat klinkt allemaal wel heel erg zoals het er in een dictatoriale staat aan toe gaat.



Het is ook absoluut niet mijn bedoeling fel van leer te trekken tegen het huidige beleid. Maar ik denk dat je met je vraag wel een punt hebt en dat dat "helaas" wel te maken heeft met het huidige beleid.



Daarnaast ben ik van mening dat je best kritisch mag zijn t.o.v. de geldende regels zolang je dit kan beargumenteren en zolang het "netjes" verwoord wordt. Ik trouwens van mening dat er heel veel gezegd en geschreven kan worden zolang er maar respect uit spreekt en andere personen niet bewust en onndoig worden gekwetst. Daar is een onndoig ingrijpen van een moderator helemaal niet voor nodig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
En wat heeft het voorsteltopic nog voor zin, wanneer je toch niet meer hengelen mag..? :?





Ik zou wel eens een topic willen openen dat heet:



Wie is toch die man die .....
Alle reacties Link kopieren


En wat heeft het voorsteltopic nog voor zin, wanneer je toch niet meer hengelen mag..? :?





Ik zou wel eens een topic willen openen dat heet:



Wie is toch die man die .....
De man die????
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren




quote: Doornroosje75 reageerde



Door het 'nieuwe' beleid zullen vast alle doelstellingen zijn bereikt inmiddels.

Meer page views.

Meer nieuwe posters.

Geen kliekjes meer.



Tis véél beter zo.




(zoooooo saai hier)

Die moet je uitleggen. Je schrijft dat het veel beter is zo maar in dezelfde posting schrijf je dat het zo saai is. En ben je het niet met me eens dat het nieuwe beleid ook heeft bijgedragen aan wat saaier forum?

Eh, die smiley was een indicatie dat het misschien wel eens ironisch bedoeld zou kunnen zijn... ;)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren




quote: Magiker reageerde





quote: Doornroosje75 reageerde



Door het 'nieuwe' beleid zullen vast alle doelstellingen zijn bereikt inmiddels.

Meer page views.

Meer nieuwe posters.

Geen kliekjes meer.



Tis véél beter zo.




(zoooooo saai hier)

Die moet je uitleggen. Je schrijft dat het veel beter is zo maar in dezelfde posting schrijf je dat het zo saai is. En ben je het niet met me eens dat het nieuwe beleid ook heeft bijgedragen aan wat saaier forum?





Eh, die smiley was een indicatie dat het misschien wel eens ironisch bedoeld zou kunnen zijn... ;)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven