sperma uit vagina

18-07-2007 19:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriend en ik hebben vier dagen geleden voor het laatst sex gehad. Nu hadden we vanavond weer sex en kwam er een redelijke hoeveelheid sperma uit mijn vagina, terwijl hij vanavond niet is klaargekomen. Problem......hij gelooft niet dat dit mogelijk is en denkt dat ik in de tussentijd sex heb gehad met een ander. Heeft iemand wel eens gehad dat er na een aantal dagen nog sperma uit kwam?
Alle reacties Link kopieren
NOU...??? Zou het wel sperma geweest zijn  ? Was je niet bere_bere_beregeil   en ver-skrik-kul-luk  vochtig  of heb je last van een schimmeltje ? Alleen als je vier dagen  plat bent blijven liggen , niet hebt gezucht, gekucht , geperst of gehoest zou het sperma kunnen zijn...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hm, heb wel es laatst gehad dat ik mezelf na 2 dagen ging vingeren en er ook iets aan mijn vingers zat wat iets weg had van sperma.



Maar geproefd (je moet wat he :-p), en t was gewoon vocht, niks bijzonders.

Denk dus ook niet dat het bij jou nog sperma was, dat gaat er vrijwel gelijk uit als je het schoonmaakt/naar de wc gaat.
Alle reacties Link kopieren
Leuke vriend, Emie, dat hij meteen denkt dat je vreemd bent gegaan.

Ik denk zelf dat het je eigen "vocht" is.
Ik geloof ook niet dat het sperma is. Een gedeelte van het sperma wordt ook door het lichaam van de vrouw opgenomen, en het lijkt me dan sterk dat er na enkele dagen nog steeds sperma uit de vagina kan komen.

Het zal wel gewoon vocht van jezelf zijn geweest.



Laat je vriend deze antwoorden maar gauw lezen, misschien gelooft ie het dan!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, het ziet er wel echt uit als opgedroogd sperma. Wit, oogt exact hetzelfde als sperma en mijn vriend heeft geroken en vond dat het ook naar sperma rook. Hoe kan dit???
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook last van vaginale jeuk? Dan zou het een schimmeltje kunnen zijn. Vrouwen hebben vaak ook wat wit slijm in de vagina.
Alle reacties Link kopieren
nee, ik heb geen last van jeuk. pff, kan slijm er hetzelfde uitzien als sperma? Ik heb daar eigenlijk nooit zoveel last van
Alle reacties Link kopieren
witvloed... heet niet voor niks wit...vloed, t kan zeker lijken op sperma en is verkrijgbaar in verschillende diktes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven