wat vinden jullie van vreemdgaan?

20-01-2016 10:02 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veroordelen jullie dit of heb je er een andere mening over?
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren
Onacceptabel, onrespectvol en laf vind ik het
TO trapt af toch?
Wat vind je er zelf van, als ervaringsdeskundige?

En wat vindt jouw eigen vrouw/vriendin ervan? Neem aan dat zij weet hoe het zit, toch?!
Alle reacties Link kopieren
TO heeft een vriendin naast zijn relatie, dus ik vermoed dat hij vindt dat het moet kunnen.



Ik heb heel lang geroepen dat ik het kon snappen als je thuis b.v. geen seks meer krijgt. Maar ik ben nu van mening dat je niet zomaar de regels van je relatie in je eentje moet kunnen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je, ik trap even een open deur in?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vreemdgaan onder geen enkele voorwaarde acceptabel. Je besodemietert degene waar je eens zoveel van hield op een gore manier.

Als je afspreekt met je partner dat je iets mag buiten je relatie dan vind ik dat geen vreemdgaan maar een open relatie. Maar dat moet dan wel duidelijk afgesproken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn huwelijk zit in een sleur en daar komen we niet uit. We hebben ons er bij neer gelegd en zien het niet als een ramp.
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren
Dus je vrouw weet ervan?
Alle reacties Link kopieren
Het getuigt van geen respect hebben voor je partner en daarom vind ik absoluut onacceptabel. Als je een relatie hebt en je houdt van je vriend/vriendin/man/vrouw, dan ga je die relatie niet kapot maken door met iemand anders te neuken. Je weet dat he je eigen partner enorm veel pijn doet en je bent verschrikkelijk egoïstisch bezig als je dat riskeert.



Is je relatie al slecht en/of hou je niet meer van je partner, dan blijf je met je tengels van iemand anders af tot je het eerst uitgemaakt hebt.



Ik heb geen enkel begrip voor vreemdgangers, ook niet als ze thuis weinig of geen seks krijgen. Dan nog beëindig je eerst je relatie.
Ik vind vreemdgaan respectloos naar je partner toe.

Maar...er zijn voor mij altijd een paar uitzonderingen. Ik kan ze hier niet beschrijven puur om het feit dat het van zoveel verschillende factoren afhangt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook voor jezelf dat je beter eerlijk kunt zijn over je voorkeuren mbt ook met anderen gaan. Ik vind vooral het liegen niet acceptabel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je vrouw het weet en er geen punt van maakt, is het mijns inziens geen vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van stiekum en van liegen. Verliefdheid, lust, ik kan dat best begrijpen maar bedrog niet. Tenminste niet als je van je partner houdt. Het is laf en respectloos.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Zeer respectloos, en bij mij zou je er uit vliegen...
quote:leen65 schreef op 20 januari 2016 @ 10:22:

Ik hou niet van stiekum en van liegen. Verliefdheid, lust, ik kan dat best begrijpen maar bedrog niet. Tenminste niet als je van je partner houdt. Het is laf en respectloos.Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij onacceptabel: de sfeer die er doorgaans omheen hangt van stiekem doen, liegen, doen alsof het aan de ander ligt en willens en wetens degene kwetsen die jou blind vertrouwt. Naar, verdrietig en respectloos.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasd me wanneer je in een relatie blijft die jullie allebei benoemen als sleur. Ikweet natuurlijk jullie beweegredenen niet maar is het de moeite niet er aan te werken?

Om het dan maar buiten de deur te zoeken ook al weet je partner er van, daarvoor zou ik niet kiezen wanneer mijn huwelijk oftewel relatie in een sleur zou zitten.

Is het een afspraak tussen jullie tweeen dat sex met derden mag is het natuurlijk geen vreemdgaan.
It's never too late start living!
Ja, wat vind ik er van....

Van alles maar doorgaans afhankelijk van de geschetste situatie hoezeer het me tegenstaat.

Bedriegen, het bedrog, dat sucks in mijn ogen sowieso, verder zie ik wel gradaties in 'hoe erg' etc.
Alle reacties Link kopieren
Als je partner ervan afweet dan is het geen vreemdgaan, want het gebeurt dan met wederzijds toestemming.

Vreemdgaan op zich vind ik iemand tot het bot besodemieteren.

Het stiekeme en het bedriegen staat met vreemdgaan centraal en is eigenlijk het meest spannende eraan.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:denkaanben1 schreef op 20 januari 2016 @ 10:18:

Mijn huwelijk zit in een sleur en daar komen we niet uit. We hebben ons er bij neer gelegd en zien het niet als een ramp.



Wat een mooie manier om erlangs te lullen.



Mijn bankrekening bevat niet de hoeveelheid liquide middelen die ik me een jaar of wat geleden had voorgesteld. Is dat een vrijbrief om de rest dan maar bij elkaar te jatten?
het hangt er allemaal maar vanaf. Ik vind vooral niet zo belangrijk wat ik er van vind in het algemeen.



Voor mezelf kan ik het me niet voorstellen dat ik het zou doen. Van mijn vrouw kan ik het me ook niet echt voorstellen, maar het zou geen relatiekiller zijn wat mij betreft.



Maar dat zegt weinig, want niets zou een relatiekiller zijn wat mij betreft
Ik persoonlijk vind het een no go. Het is onacceptabel, respectloos en harteloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 20 januari 2016 @ 10:04:

Onacceptabel, onrespectvol en laf vind ik het

Dit.

En als je partner er vanaf weet is het geen vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
vreemd gaan, is per definitie stiekem en zonder toestemming van je partner. Nee, dat is niet goed te praten.



het is wat anders wanneer je samen afspreekt dat je een open relatie hebt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven