Niet meer klaarkomen

19-08-2017 09:42 11 berichten
Hoi!

Sinds kort kan ik niet meer klaarkomen tijdens de seks. Alleen klaarkomen is geen probleem. Eerder was het tijdens de seks ook geen probleem. Nu heb ik een hele lieve vriend en die was de eerste paar keer zo van joh volgende keer beter als ik er heel erg mee zat. Ook doet hij heel erg zijn best ok me extra te helpen wacht net zo lang tot ik ben klaargekomen tot ik zoiets heb van oké, dit begint zielig voor hem te worden. Maar alles zonder resultaat. Hij denkt dat ik er me er nu teveel op focus en dat het daarom niet lukt. Het lukt me wel om tot het punt te komen maar waar ik normaal dan al geen moeite meer hoef te doen kom ik nu niet meer verder. Ik ben ook al meer met mezelf bezig geweest om mezelf beter te leren kennen maar heb niet het idee dat dat het probleem is.

Alle tips zijn welkom!
Ik heb dit altijd al gehad, mijn hele leven.

Ik heb het vermoeden dat het een soort angst is om mezelf helemaal te laten gaan in het bijzijn van een ander.
Een soort verlegenheid gecombineerd met een gebrek aan egoisme.

(Ik heb vroeger een tijdje last gehad van vaginisme, gelukkig is dat helemaal over gegaan.)

Klaarkomen is toch een combinatie van even helemaal los laten en ook even ongegeneerd je momentje durven/mogen pakken.
No holding-back.
De angst dat het te lang duurt speelt me inmiddels al zo veel jaren parten dat ik het eigenlijk maar niet eens meer probeer om frustraties te voorkomen.

In mijn eentje lukt het wel en ook veel sneller en gemakkelijker.
Soms lukt het door mezelf te bevredigen terwijl de ander heel geduldig afwacht, waarbij ik mijn ogen dicht doe.
Ik geniet inmiddels op andere manieren wel van aanraking en van seks, maar ik zou het wel fijner vinden als ik dit niet had.

Dus ik heb geen tips, maar lees graag even mee.
Ik vind het apart omdat je het vroeger wel kon. Heb je momenteel geen andere spanningen in je leven? Stress? Ik denk dat het erop gefocust zijn nu ook wel tegenwerkt.
Alle reacties Link kopieren
Helpt op hem zitten en jezelf bevredigen tijdens de penetratie ook niet?
Tadderak30 schreef:
19-08-2017 11:03
Helpt op hem zitten en jezelf bevredigen tijdens de penetratie ook niet?
Nee, normaal kwam ik dan binnen no time klaar. En nu voel ik het ook wel, kom tot het punt en dan houd het op.
Sereia schreef:
19-08-2017 10:58
Ik vind het apart omdat je het vroeger wel kon. Heb je momenteel geen andere spanningen in je leven? Stress? Ik denk dat het erop gefocust zijn nu ook wel tegenwerkt.
Ja, ik weet alleen niet hoe ik die focus opeens om kan zetten. Ik probeer heel erg te genieten en naar mijn idee doe ik dat ook en probeer er dus ook helemaal niet zo mee bezig te zijn.
Jess- schreef:
19-08-2017 11:12
Ja, ik weet alleen niet hoe ik die focus opeens om kan zetten. Ik probeer heel erg te genieten en naar mijn idee doe ik dat ook en probeer er dus ook helemaal niet zo mee bezig te zijn.
Ik heb dit ook gehad in vorige relatie (een maand lang ongeveer) en zo achteraf denk ik wel dat het ook erg met die focus te maken had. Al vond ik de seks met hem niet heel goed, maar dat probleem is er niet bij jullie? Voor mij hielp fantaseren over andere situaties en mannen wel.
Slik je misschien medicijnen voor het 1 of ander?
Dan kan het ook een bijwerking zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel. Ik kon altijd goed klaarkomen tijdens de seks soms wel meerdere keren en opeens lukte het niet meer. Dat is nu al een jaar of 8-10. Heeeeeel af en toe lukt het nog wel eens maar meestal niet. Ook als ik het zelf met mijn vingers doe lukt het niet. De enige manier waarop ik bij a altijd klaar kom is met de straal van de douche.
Hier een vergelijkbaar probleem gehad waarna de frustraties zo hoog opliepen dat we zelfs een heel jaar geen sex meer hebben gehad. Dat ondermijnd je relatie flink kan ik je vertellen en zo krijg je er meerdere problemen bij. (in ieder geval wij wel)
Ik dacht de oplossing te hebben gevonden door mijn vrouw een womanizer te geven.
Dat leverde dus de reactie op van lekker dan hier voel ik zo goed als niets van, wat heeft dat ding gekost? Nooit verteld trouwens wat dat ding kost want dan had ik dus een groter probleem gehad.
De week erop heb ik een magic-wand gekocht (de sterkste gewoon met snoer) laat ik het zo zeggen we zijn die zondag niet meer de slaapkamer uit geweest.. :rolling:

wie weet lost dit je probleem op....in ieder geval werkte het bij ons dus super
ouwewijsneus schreef:
19-08-2017 14:15
De week erop heb ik een magic-wand gekocht (de sterkste gewoon met snoer) laat ik het zo zeggen we zijn die zondag niet meer de slaapkamer uit geweest.. :rolling:
En voor wie nog niet overtuigd is, zoek eens op youtube naar "Hysterical Literature"... :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven