Trio (VVM) met stel als "tweede vrouw"

19-08-2017 16:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maanden heb ik - vrouw van 24 - twee keer een trio gedaan met een stel. Ik ga hier vertellen over de eerste keer en binnenkort over de tweede. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zich hier in erkennen

Het eerste stel waren mensen die ik niet kenden. Ik kwam ze tegen op een barbecue van vrienden. Het waren de buren van de gastheer en -vrouw. Ik raakte aan de praat eerst met het meisje. Het klikte meteen. We hadden dezelfde interesses en dezelfde humor en hielden van een beetje diepgang. Niet alleen small talk. Toen ging zij even ergens anders heen en toen kwam hij met me praten. Ik was eerder die avond al aan hem voorgesteld en ik vond hem meteen knap om te zien. Ik wist toen nog niet dat zij een stel waren. We begonnen een beetje te flirten

Achteraf denk ik dat zij - nadat ze met mij gesproken had - naar hem toegegaan is en heeft gezegd dat ze mij wel leuk vond en hij mij ook een moest uitchecken. Ik weet niet helemaal zeker wat ik daar van moet denken. Aan de ene kant is het vleiend en aan de andere kant voelt het wel gecalculeerd.

Later op de avond kwamen ze allebei met me kletsen en begreep ik dat ze bij elkaar hoorden. Zij werd heel flirterig en aanrakerig, maar ik had nog steeds niet door wat ze van plan waren. Naïef? Hoe dan ook, op een gegeven moment, als hij even weg is, fluister ze in m'n oor. 'We vinden je allebei heel leuk. Heb je zin om met ons me naar huis te gaan.' Ik was even van mijn stuk. Ik had niet veel gedronken (dat doe ik nooit), en was er heel goed bij. Dus ik was verbaasd dat ik meteen 'ja' zei.

Ik dus lichtelijk verward en ineens heel nerveus met mijn stel naar hun huisje, zonder eerst afscheid te nemen. We zijn nog niet binnen of zij begint mij vol op de mond te zoenen. Ik had wel eens eerder met meisjes gezoend, maar was nooit verder gegaan. Maar ze kon heel lekker kussen en er schoot zoiets door me heen van 'waarom ook niet, ik wil alles een keer proberen.' De jongen ging achter me staan en begon me in mijn nek te zoenen en met overal te strelen.

Zo belanden we uiteindelijk met z'n drieën bloot in bed. Zij waren alletwee goed in vorm, mooie lichamen, zij helemaal kaal vanaf de wenkbrauwen en hij hij met gladgeschoren geslachtsdelen. Het was duidelijk dat ze dit wel vaker hadden gedaan en gewend waren aan dit soort veroveringen en wisten mij op m'n gemak te stellen met grapjes en veel aandacht.

Het was een hele betoverende ervaring. Soms raar, soms verwarrend en dan weer zalig, geil, spannend, opwindend en grappig. Het is een hele aparte ervaring om gebeft te worden en tegelijkertijd te zoenen of twee tongen tegelijk over lichaam te voelen gaan. Ik ben meerdere malen klaargekomen.

Af en toe waren een op een bezig terwijl de ander toekeek, soms waren met z'n drieën verstrengeld en af en toe lagen we gewoon lekker rustig tegen elkaar aan. Later op de nacht, toen we naar een uurtje van halve slaap weer een beetje begonnen te zoenen en strelen, fluisterde zij in mijn oor 'Hij kan echt superlekker neuken. Dat moet je proberen!'

Toen ging er wel een rare knoop door mijn buik. Eerder nog had ik toegekeken hoe zij het deden zonder condoom, maar was dat nu ook met mij bedoeling? Maar om een of andere reden, kwam het niet bij me op dat te vragen. Het voorspel ging door en uiteindelijk kwam hij in me, zonder condoom dus, terwijl ze toekeek en zich vingerde. Het was niet onplezierig. Hij had een heerlijk, stevig lijf en flink wat haar op zijn borstkas, wat ik fijn vind, maar ik was iets te bewust van de situatie om er volop van te genieten en kon niet klaarkomen.

Daarna bleven we nog even liggen, maar eigenlijk verlangde ik naar een warme douche en de vertrouwdheid van mijn eigen bed. Maar ik vond het ook weer onbeleefd om zo gauw weg te gaan. Gek eigenlijk wat er allemaal door je hoofd kan schieten in zo'n situatie.

De volgende ochtend ben ik na een kopje koffie vertrokken en sindsdien heb ik ze niet meer gezien. Ik was en ben aan de pil en voor de zekerheid heb ik twee keer een SOA test laten doen, een keer de week er op en nog eens twee maanden later, die gelukkig allebei goed uitvielen. Ik vond het heel leuk om gedaan te hebben en heb er geen spijt van (behalve dan van dat ik het zonder condoom deed) maar ik was toch net te verward, onzeker en te cerebraal om me er geheel aan over te geven.

Heeft iemand anders wel eens zoiets meegemaakt en hoe voelde je je erbij?
anoniem_171294 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 16:35
3.61% gewijzigd
Ik erken me niet in cerebrale verslagen.

Ik zou maar eens een SOA-test doen, en volgende keer zelf condooms meenemen. Of gewoon nee zeggen, kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag?
That's just me though...
Niks, ze wilde even een spreekbeurt houden.
En wat is het doel van dit verhaaltje?

Allejezus dom dat je je zonder condoom laat nemen. Je bent zeker weten niet de eerste en enige.
Alle reacties Link kopieren
Vonden je vrienden dat ook zo gezellig? Dat je hun feest zonder iets te zeggen verlaat met hun buren voor een potje sex? En zonder condoom, djiezus. Vast een nepverhaal.
Heel dom zonder condoom!

Maar dat snap je zelf ook wel neem ik aan?
Leuk om mee te maken voor je, zeker als het onverwachts is.
in het vervolg altijd condooms om zak om het nog spannerder te kunnen maken zonder zorgen achteraf

benieuwd naar het tweede verhaal..

en als antwoord op je vraag: ik herken me hier niet in want ik ben monogaam
Alle reacties Link kopieren
Je weet hopelijk dat pas na 6 maanden zeker is of je niks hebt opgelopen met een soatest? Ik zou ook een volledige test doen met bloed prikken, blijkbaar vinden ze het normaal om wildvreemden zonder bescherming te neuken.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_352945 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 17:46
0.00% gewijzigd
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-08-2017 17:01
Je weet hopelijk dat pas na 6 maanden zeker is of je niks hebt opgelopen met een soatest? Ik zou ook een volledige test doen met bloed prikken, blijkbaar vinden ze het normaal om wildvreemden zonder bescherming te neuken.
Ja, inderdaad. Dat laatste geef je zelf aan in je verhaal.
Is die tweede keer met hetzelfde stel?
En als antwoord op je vraag. Ik heb het zelf nooit gedaan. Dus geen ervaring eigenlijk om te helpen.
Wel snap ik dat je het als tweede vrouw eventueel zou doen, maar niet in de eigen relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het valt wel op dat je totaal niet assertief bent.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Alle reacties Link kopieren
bellanoniem schreef:
19-08-2017 16:16
Zij waren alletwee goed in vorm, mooie lichamen, zij helemaal kaal vanaf de wenkbrauwen en hij hij met gladgeschoren geslachtsdelen.
Wel lullig voor haar dat ze geen wimpers heeft.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Dat geeft niet als je een mooi lichaam hebt, joh.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
19-08-2017 18:01
Wel lullig voor haar dat ze geen wimpers heeft.
:HA:
Zijdus schreef:
19-08-2017 18:01
Wel lullig voor haar dat ze geen wimpers heeft.
:applause:
Zijdus schreef:
19-08-2017 18:01
Wel lullig voor haar dat ze geen wimpers heeft.
:rofl:

Scherp!
Alle reacties Link kopieren
Nee nooit meegemaakt. Wees maar voorzichtig voortaan. Het hadden ook types als Fred en Rose West kunnen zijn en dan was je voorgoed in hun kelder verdwenen, naast al hun andere slachtoffers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Equipoise schreef:
19-08-2017 17:46
Het valt wel op dat je totaal niet assertief bent.
Inderdaad een houding waarmee je een hoop narigheid over jezelf kan afroepen.

En dan meegaan naar een andere locatie terwijl je je als een gehoorzaam schaap afvraagt wat ze met je van plan zijn?
Jij hebt zeker negen levens te verspillen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zij waren alletwee goed in vorm, mooie lichamen, zij helemaal kaal vanaf de wenkbrauwen en hij hij met gladgeschoren geslachtsdelen.

Een man met meerdere geslachtsdelen. It's amaaaaazing!

Je had dat kopje koffie de volgende ochtend wel verdiend hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg. Zo erg is het toch allemaal niet.
Spannende ontmoeting hoor bellanoniem.

En eerlijk is eerlijk, neuken met condoom is net alsof je met je sokken aan in bad stapt. Liever niet dus.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
19-08-2017 19:49
Kom op zeg. Zo erg is het toch allemaal niet.
Spannende ontmoeting hoor bellanoniem.

En eerlijk is eerlijk, neuken met condoom is net alsof je met je sokken aan in bad stapt. Liever niet dus.
Eindelijk. Ik dacht al, waar blijft Willem toch?
Alle reacties Link kopieren
Geil verhaal en idd volgende keer met een rubbertje aar laat je daardoor niet weerhouden om het nog eens te doen.
Persoonlijk mocht ik het als man ook eens met een stelletje meemaken. Heerlijk spannend om daarvoor gevraagd te worden en gewoon genieten. Ik had zelf voorgesteld om een condoom te gebruiken want je kunt iemand echt niet op hun blauwe/groene/grijze ogen vertrouwen. Vooral als ze er volgens je gevoel al ervaring mee hebben.
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 22-08-2017 13:13
Reden: Schrijffout
0.80% gewijzigd
bellanoniem schreef:
19-08-2017 16:16
Afgelopen maanden heb ik - vrouw van 24 - twee keer een trio gedaan met een stel. Ik ga hier vertellen over de eerste keer en binnenkort over de tweede maal
:popcorn: binnenkort....?
Tl;dr
:whut:
Uit de comments; SOA, grensoverschrijdend gedrag, onbeleefdheid, wimpers.

:duckie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven