voor het eerst klaargekomen op 23e

20-09-2017 22:04 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik ben op mijn 16e ontmaagd en speelde ook altijd wel met mezelf, vingers, straal van de douche etc.
Tijdens de sex kan ik echt genieten, maar altijd het gevoel gehad dat ik nog nooit was klaargekomen.
Want, dat zou toch veel intenser moeten voelen.

Ik heb een aantal maanden geleden een vibrator aangeschaft, meteen met het eerste gebruik kreeg ik een orgasme, zelfs 2 na elkaar.
Eindelijk wist ik wat het was.
Nu is het ''probleem'' dat ik dit ook aan mijn vriend moest vertellen, want door schaamte fakete ik mijn orgasmes altijd, omdat ik niet wou laten weten dat ik nog nooit in mijn leven was klaargekomen.
Hij vond dit heel erg om te horen en is er een tijdje helemaal vanaf geweest, hij dacht dat hij niet goed genoeg was. Eerst was ik erg teleurgesteld in deze reactie, hij werd namelijk echt kwaad omdat ik een vibrator had aangeschaft. Hij wou hem niet zien en wou ook niet dat ik met mezelf speelde terwijl hij erbij was.

Inmiddels is het wat meer geaccepteerd door hem, en gebruikt hij hem ook wel eens bij mij. Maar dit gaat niet van harte, hij doet dit omdat ik het wil, maar niet omdat hij het zelf nou zo leuk vind.
Ik vind dit erg egoïstisch van hem.
Zelf zou ik graag meer expirimenteren met speeltjes etc. Maar hier heeft hij helemaal geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Oké.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vibrator kan nou eenmaal dingen die hij niet kan.

Als je hem en de vibrator nou eens gelijk gebruikt?
Dus.
Alle reacties Link kopieren
En die seksvriend die je keel dichtknijpt als je hem pijpt of je vingert met zijn hele hand, wil die je vibrator ook niet gebruiken met jou?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sorry, zijn wij vriendinnen?
Alle reacties Link kopieren
Lekker doorgaan en blijf jezelf ontdekken met en zonder speeltjes, en met en zonder je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem eerst eens waarom jij geen pret in bed mag hebben. Of wat hij denkt te gaan doen zodat je van hem een orgasme krijgt. Jeetje je doet het toch niet om hem te pesten...

Het is niet voor niets dat de wereld van de seksspeeltjes zo groot is. Dat faken was een domme zet, maar daar ben je zelf ook wel achter. Je vriend zou moeten weten dat het voor veel vrouwen erg lastig is klaar te komen van vrijen, dat ligt, in mijn geval zeker, niet (altijd) aan de handelingen van de man, maar puur aan het lijf van de vrouw, we willen wel, maar kunnen het niet, makkelijk klaar komen.
En dan is het heus leuk als de man eens uitgebreid de tijd wil nemen, maar iedere vrijpartij een gefriemel of befpartij van een half uur of langer is in de meeste gevallen echt te veel van het goede, nogmaals voor mij dan, kan zeker niet voor iedere vrouw spreken.

Als een vibrator er dan voor zorgt dat je aan je trekken komt doet dat toch niets af aan je liefde voor je partner?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
20-09-2017 22:08
Sorry, zijn wij vriendinnen?
haha, hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-09-2017 22:07
En die seksvriend die je keel dichtknijpt als je hem pijpt of je vingert met zijn hele hand, wil die je vibrator ook niet gebruiken met jou?
Dat is een ander verhaal :-D
Alle reacties Link kopieren
IK had moeten loepen :roll:
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
20-09-2017 22:15
Vraag hem eerst eens waarom jij geen pret in bed mag hebben. Of wat hij denkt te gaan doen zodat je van hem een orgasme krijgt. Jeetje je doet het toch niet om hem te pesten...

Het is niet voor niets dat de wereld van de seksspeeltjes zo groot is. Dat faken was een domme zet, maar daar ben je zelf ook wel achter. Je vriend zou moeten weten dat het voor veel vrouwen erg lastig is klaar te komen van vrijen, dat ligt, in mijn geval zeker, niet (altijd) aan de handelingen van de man, maar puur aan het lijf van de vrouw, we willen wel, maar kunnen het niet, makkelijk klaar komen.
En dan is het heus leuk als de man eens uitgebreid de tijd wil nemen, maar iedere vrijpartij een gefriemel of befpartij van een half uur of langer is in de meeste gevallen echt te veel van het goede, nogmaals voor mij dan, kan zeker niet voor iedere vrouw spreken.

Als een vibrator er dan voor zorgt dat je aan je trekken komt doet dat toch niets af aan je liefde voor je partner?
Juist helemaal mee eens!
Het is wel zo dat ik tijdens sex zonder speeltje het gevoel had dat ik er bijna was zegmaar,
maar dan wil het op 1 oft andere manier niet doorzetten, en raak ik gefrustreerd.
Dit was tijdens vakantie toen ik mn speeltje niet mee had.
ik ben zelf al lang blij dat ik nu die vibrator heb haha.
anoniem_355020 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 22:31
0.81% gewijzigd
Gewoon vib gebruiken tijdens de sex, als jij dat wil dan is dat toch prima.
Niks zo leuk om te zien dat een vrouw ook klaar komt tijdens sex, dat moet zijn ego toch strelen, niet ?
Want hij moet tochweten dat met enkel penetratie een vrouw niet zo gemakkelijk komt (hopelijk schop ik hier niemand tegen de schenen). En als jij dat wil,dat moet ie dat jouw maar gunnen.
Vibreren maar... (6) (6)
Alle reacties Link kopieren
DoeSunshine schreef:
20-09-2017 22:29
Gewoon vib gebruiken tijdens de sex, als jij dat wil dan is dat toch prima.
Niks zo leuk om te zien dat een vrouw ook klaar komt tijdens sex, dat moet zijn ego toch strelen, niet ?
Want hij moet tochweten dat met enkel penetratie een vrouw niet zo gemakkelijk komt (hopelijk schop ik hier niemand tegen de schenen). En als jij dat wil,dat moet ie dat jouw maar gunnen.
Vibreren maar... (6) (6)
thanks voor deze reactie!

Het was gewoon een erge domper voor mij dat hij het erger vond dat hij dacht dat ie niet goed genoeg was, dan dat hij blij voor mij kon zijn dat ik ook eindelijk klaar kon komen, dan wel met een vibrator maar oke.
Alle reacties Link kopieren
DoeSunshine schreef:
20-09-2017 22:29
Gewoon vib gebruiken tijdens de sex, als jij dat wil dan is dat toch prima.
Niks zo leuk om te zien dat een vrouw ook klaar komt tijdens sex, dat moet zijn ego toch strelen, niet ?
Want hij moet tochweten dat met enkel penetratie een vrouw niet zo gemakkelijk komt (hopelijk schop ik hier niemand tegen de schenen). En als jij dat wil,dat moet ie dat jouw maar gunnen.
Vibreren maar... (6) (6)
Nope, zal waarschijnlijk zijn ego niet strelen omdat hij het niet zelf heeft gedaan. Hij ziet de vib jammer genoeg als concurent. Nergens voor nodig. Ik vind het heerlijk om een vrouw te zien klaarkomen op wat voor manier dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 22:35
Reden: Dubbel
98.59% gewijzigd
Candy, snap jouw teleurstelling in hem, zeker omdat jij veel verder wil gaan en je onderdrukte gevoelens heb die toch meer en meer naar boven komen.
Alle reacties Link kopieren
DoeSunshine schreef:
20-09-2017 22:40
Candy, snap jouw teleurstelling in hem, zeker omdat jij veel verder wil gaan en je onderdrukte gevoelens heb die toch meer en meer naar boven komen.
Toevallig het stukje gelezen in BDSM topic?
Als je dat hier aan linkt is het misschien beter te begrijpen.

Ik heb idd die verlangens die steeds meer mijn leven gaan beheersen,
hij weet dit, en ook dat ik meer in de SM sfeer zou willen experimenteren,
hij vind dit totaal niks, en denkt dat hij me pijn moet doen, dit idee walgt hij van.
Ben gewoon erg teleurgesteld dat ik dit niet samen met hem kan uitvinden.
Candy888 schreef:
20-09-2017 22:44
Toevallig het stukje gelezen in BDSM topic?
Als je dat hier aan linkt is het misschien beter te begrijpen.

Ik heb idd die verlangens die steeds meer mijn leven gaan beheersen,
hij weet dit, en ook dat ik meer in de SM sfeer zou willen experimenteren,
hij vind dit totaal niks, en denkt dat hij me pijn moet doen, dit idee walgt hij van.
Ben gewoon erg teleurgesteld dat ik dit niet samen met hem kan uitvinden.
Hij kan er toch niets aan doen dat hij niet aan jouw fetisj tegemoet kan komen?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 22:51
Hij kan er toch niets aan doen dat hij niet aan jouw fetisj tegemoet kan komen?
Dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat ik het erg jammer vind dat de situatie zo is.
Candy888 schreef:
20-09-2017 22:53
Dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat ik het erg jammer vind dat de situatie zo is.
In hoeverre speelt dat door in de relatie?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 22:53
In hoeverre speelt dat door in de relatie?
Er is verder niks mis met onze relatie,
ik ben gek op hem.
Maar ik loop er wel veel mee om, en wil het onderwerp ook niet steeds aansnijden.
Het is gewoon erg lastig, want net zoals jij het zegt ik wil het hem mijn 'fetisj' ook niet opdringen, omdat hij het niet zo voelt,
maar aan de andere kant ben ik niet happy met ons seksleven, ik geniet er heus wel van hoor,
maar ik zou zo veel meer willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens een vent die wél volwassen is.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 22:51
Hij kan er toch niets aan doen dat hij niet aan jouw fetisj tegemoet kan komen?
Dat kan hij prima, ligt zelfs een hulpmiddel in het nachtkastje waarmee hij haar kan laten komen, zo moeilijk is het niet hoor.
Jempo schreef:
20-09-2017 23:10
Dat kan hij prima, ligt zelfs een hulpmiddel in het nachtkastje waarmee hij haar kan laten komen, zo moeilijk is het niet hoor.
Ik neem aan dat die vibrator er niet ligt om haar mee te slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven