Wat hier mee

04-11-2017 08:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mijn vriendin en ik hebben lekkere seks niks mee mis. Maar na een dronken avondje stappen pijpte ze me in de trein , ook een paar dagen later neukten we op mijn terras wat toch door vele andere "terraseigenaars" gezien zou kunnen ., gisteren neukten we met de rolluiken half open en de lichten aan in de woonkamer ., er passeerde wel 30 keer de zelfde man al glurend ., toen ik haar achteraf op wees zei ze : ja er was dan ook iets te zien he ..sex -))
Nu vroeg ik haar of ze daar op kikt en ze knikte .. Ze heeft graag sex met betrappingsgevaar zei ze .. Ik zei toen van Wat als we ook daadwerkelijk betrapt worden als we ergens liggen te sexen , daarop zei ze van: Dat weet ik niet...
Nu vind ik dat ook superspannend zulke dingen maar ze wil er niet echt over praten .. Ze zegt det het spontaan moet komen.. Mijn vraag is aan jullie : zou ze echt iemand laten meedoen indien betrapt? .. ik heb haar al een paar keer gezegd dat we geen geheimen mogen hebben op sex gebied dat ik zelfs openstaat dat ze het met 2 3 4 man tegelijk doet maar dan zwijgt ze ..Graag advies
anoniem_358134 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 08:17
Reden: Onvolledig
11.41% gewijzigd
Dus jij denkt dat mensen spontaan gaan meedoen als ze jullie betrappen?? Net als in de film...:-)
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ik het zou zien misschien wel ja. Zou in ieder geval gaan staan rukken.
Welkom bij vief !
Alle reacties Link kopieren
Spannende vriendin heb je! Ik vind het heel bijzonder. Wat zou ik doen als ik het zag. Nou denken dat ze van het leven genieten! Zeker niet gaan rukken in het openbaar. Bah
Ik vind seks in het bos in de open lucht heel fijn en een keer zijn we in een tuin betrapt, maar die man liep gewoon door. Ik denk dat ik dat ook zou doen. Waarom zoiets gezelligs verstoren?
Advies: lekker doorgaan en ervan genieten
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat mensen die het zien mee zouden wikken doen?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
04-11-2017 08:24
Nou, als ik het zou zien misschien wel ja. Zou in ieder geval gaan staan rukken.
Dat bedoel ik nou ... Ze weet niet hoe ze zou reageren
_Marana_ schreef:
04-11-2017 08:56
Waarom denk je dat mensen die het zien mee zouden wikken doen?
Je weet tog. Fantasietje van TO. In filmpjes gebeurt dat ook he
Alle reacties Link kopieren
Poerelie schreef:
04-11-2017 08:22
Dus jij denkt dat mensen spontaan gaan meedoen als ze jullie betrappen?? Net als in de film...:-)
Ja nee .. Meedoen is enkel mogelijk als ze het zou toelaten he , twijfel hier wel hoor
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
04-11-2017 08:33
Welkom bij vief !
Thanks
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
04-11-2017 08:56
Waarom denk je dat mensen die het zien mee zouden wikken doen?
Ja waarom niet ..
Ze is exhibitionist.

De meeste mensen zullen niet spontaan meedoen, maar de man die jullie laatst zag, zal dit wel zijn vaste ommetje maken :lol:

Zie je hem een beetje zitten?
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
04-11-2017 09:08
Ze is exhibitionist.

De meeste mensen zullen niet spontaan meedoen, maar de man die jullie laatst zag, zal dit wel zijn vaste ommetje maken :lol:

Zie je hem een beetje zitten?
Nou hoe bedoel je of ik dat zie zitten dat ie meedoet ? Ik denk niet dat dat de vraag is maar zou zij sex met meerdere willen? Geen idee..
Alle reacties Link kopieren
Petan schreef:
04-11-2017 09:07
Ja waarom niet ..


Omdat meedoen iets heel anders is dan ernaar kijken he.

Als ik haar was zou ik ook niet op voorhand roepen dat iedereen mee mag doen. Hangt ook nogal van de persoon in kwestie af he. Is het een man of een vrouw, is diegene oud of jong, knap of lelijk, etc

Alleen op een sekspsrkeerplaats zullen ze zomaar mee willen doen, willekeurige wandelaars niet zo snel hoor. Het is in het e ht anders dan in filmpjes.

Exhibitionisme staat los van het ook echt willen doen met onbekende in een trio.
Alle reacties Link kopieren
Petan schreef:
04-11-2017 09:13
Nou hoe bedoel je of ik dat zie zitten dat ie meedoet ? Ik denk niet dat dat de vraag is maar zou zij sex met meerdere willen? Geen idee..


Jij kunt dat toch ook evt niet willen? Jij moet diegene toch ook zien zitten? Of mag van jou iedereen erbij?
Alle reacties Link kopieren
Petan schreef:
04-11-2017 09:13
Nou hoe bedoel je of ik dat zie zitten dat ie meedoet ? Ik denk niet dat dat de vraag is maar zou zij sex met meerdere willen? Geen idee..

En wij zouden dit wel moeten weten omdat...?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
04-11-2017 09:16
En wij zouden dit wel moeten weten omdat...?
Je moet wel iets fapwaardiger reageren he. Dit is niet de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
04-11-2017 09:16
Jij kunt dat toch ook evt niet willen? Jij moet diegene toch ook zien zitten? Of mag van jou iedereen erbij?
Nou in sex kan veel bij mij hoor..zou er geen probleem van maken
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-11-2017 09:16
En wij zouden dit wel moeten weten omdat...?
Misschien zijn er hier mensen mer soortgelijke ervaringen en alsdus die ook willen delen
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring sla je over. Wil je niet lezen dat het geen vanzelfsprekendheid is dat iemand die kijkt mee wil doen? Of dat zij niet iedereen zal willen
anoniem_338331 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 09:23
13.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
04-11-2017 09:18
Je moet wel iets fapwaardiger reageren he. Dit is niet de bedoeling

Oh, oké.

Geil hoor. Waar wonen jullie en hoe last hebben jullie seks? Kan het rolluik op standje ‘ik ben niet zo groot’?
Of de trein van hoe laat, waarheen en welke coupé?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
04-11-2017 09:22
Mijn ervaring sla je over. Wil je niet lezen dat het geen vanzelfsprekendheid is dat iemand die kijkt mee wil doen? Of dat zij niet iedereen zal willen
Sorry , was het gewoon met je eens -))
Alle reacties Link kopieren
En ben je dan niet bang dat je straks met je poepert op YouTube staat?
Alle reacties Link kopieren
lalalief schreef:
04-11-2017 09:37
En ben je dan niet bang dat je straks met je poepert op YouTube staat?
Zal het haar vragen lol
Volgens mij is haar fantasie betrapt of bekeken worden en jou fantasie sex met meerdere mensen of kijken naar hoe jou vriendin sex met anderen heeft. Probeer dat als twee verschillende kinks te zien en dat als je vriendin het over kink A heeft dat niet betekend dat ze ook iets voor kink B voelt. Jij zou natuurlijk wel kunnen zeggen wat jij geil zou vinden zonder het te brengen alsof het iets is wat je vriendin zou willen, omdat ze nu eenmaal een andere kink met jou gedeeld heeft. Misschien dat ze dan meer voor een gesprek voelt vanuit jou gevoel dan een gesprek waar jij doet alsof jou fantasie haar fantasie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven