Geen voorspel

29-12-2017 14:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik hou eigenlijk alleen van neuken. Ik wil graag dat hij er in gaat maar het “gedoe” vooraf vind ik niet lekker. Ik vind pijpen maar vies, en ook het likken aan mijn clitoris vind ik niet lekker al wil hij dit wel graag. Nu is het zo dat hij zonder het spelen met zijn piemel niet spontaan hard wordt. Eigenlijk vind ik dat hij opgewonden moet worden van mijn naakte lichaam. Ik kom niet klaar tijdens het neuken maar doe het daarna nog bij mijzelf, hij vindt dat ook leuk om te zien. Maar omdat ik niet zo hou van “voorspel” doen we het nu eigenlijk alleen ‘s ochtends als hij vanzelf een harde piemel heeft. Volgens mij is dat voor hem niet zo leuk. Wat nu?
Zijn er meer die niet van het gedoe vooraf houden en hoe gaat dat dan? Wordt die van jouw vriend dan wel zonder dat vanzelf hard?
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer me voor te stellen dat dit andersom is.

“Ik heb geen zin in voorspel om mijn vrouw nat te krijgen, ik ram ‘m er liever gelijk in”.

Liefdevol hoor.
Neem een fluffer.
Alle reacties Link kopieren
Lisa1990-1990 schreef:
29-12-2017 14:41
Eigenlijk vind ik dat hij opgewonden moet worden van mijn naakte lichaam.
:there:

eigenlijk vind ik dat ik de staatsloterij moet winnen. Gebeurt ook al niet. Klote-wereld.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 14:44
Neem een fluffer.
een wat? XD
Alle reacties Link kopieren
Het voorspel is toch voor de vrouw bedoeld, zodat zij nat wordt? Mijn vriend heeft geen erectieproblemen, zijn penis is meestal hard voordat we beginnen, strelen vermindert de hardheid niet, alleen afwijzing brengt zijn pik tot bedaren.
eenmeisje1993 schreef:
29-12-2017 14:45
een wat? XD
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fluffer
eenmeisje1993 schreef:
29-12-2017 14:45
een wat? XD
https://www.youtube.com/watch?v=ocIW7Ye_KoE
JollyRider schreef:
29-12-2017 14:44
:there:

eigenlijk vind ik dat ik de staatsloterij moet winnen. Gebeurt ook al niet. Klote-wereld.
:applause:
JollyRider schreef:
29-12-2017 14:44
:there:

eigenlijk vind ik dat ik de staatsloterij moet winnen. Gebeurt ook al niet. Klote-wereld.
Wat ben jij verschattigd o_o
Alle reacties Link kopieren
nefelien schreef:
29-12-2017 14:46
Het voorspel is toch voor de vrouw bedoeld, zodat zij nat wordt? Mijn vriend heeft geen erectieproblemen, zijn penis is meestal hard voordat we beginnen, strelen vermindert de hardheid niet, alleen afwijzing brengt zijn pik tot bedaren.
wat een technische visie op seks
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 14:48
Wat ben jij verschattigd o_o
:mrgreen:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
nefelien schreef:
29-12-2017 14:46
Het voorspel is toch voor de vrouw bedoeld, zodat zij nat wordt? Mijn vriend heeft geen erectieproblemen, zijn penis is meestal hard voordat we beginnen, strelen vermindert de hardheid niet, alleen afwijzing brengt zijn pik tot bedaren.
O, het voorspel heeft een gericht doel. Wanneer is dat vastgesteld.

Voorspel is sowieso een debiel begrip.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
29-12-2017 14:49
wat een technische visie op seks
??
Als orale seks niet je ding is, is dat zo. Met je vingers, handen en mond kun je ook andere dingen.
Als ook dit niet je ding is, is het de vraag of je vriend dit leuk blijft vinden.
JollyRider schreef:
29-12-2017 14:49
:mrgreen:
Angstaanjagend.
Alle reacties Link kopieren
nefelien schreef:
29-12-2017 14:49
??
!!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
whahaha :lol: :applause:
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb nooit problemen met nat zijn/worden. Daar heb ik geen voorafgaande handelingen voor nodig. Behalve aftrekken met mijn handen houdt het hier wel op met mijn fantastie. Suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Vind je niet dat jouw eisen een beetje onredelijk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Overigens knuffelen we wel en liggen we ook lepeltje-lepeltje. Liefde is niet de kwestie.
Alle reacties Link kopieren
Had je dit vroeger ook of is dit je eerste partner? Zijn jullie al lang samen?
Staan jullie onder stress? Er zijn heel veel factoren waardoor hij niet spontaan een erectie krijgt bij het zo plastisch zien van je naakte lichaam.

Overigens ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren, wel of geen voorspel, oraal of niet.
Alle reacties Link kopieren
lloke schreef:
29-12-2017 15:22

Overigens ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren, wel of geen voorspel, oraal of niet.
Dat is ook zo. Maar ze kan toch niet van haar vriend verwachten dat hij een soort van machine is die werkt wanneer zij wil.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
29-12-2017 15:24
Dat is ook zo. Maar ze kan toch niet van haar vriend verwachten dat hij een soort van machine is die werkt wanneer zij wil.
Weet ik wel, maar je zou gewoon al beginnen denken dat er meer aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
Call me crazy, maar ik herken dit wel.. ik heb zelf het probleem dat ik extreem gevoelig voor kietelen ben en mezelf zelfs kan kietelen. Daardoor kan ik absoluut niet genieten van voorspel of als ik gelikt wordt.. kietelt allemaal en ik kan niet ontspannen. Ook ik vind pijpen vies.. zie dat echt niet zitten en toen ik nog een relatie had deed ik het wel eens om mn vriend te pleasen.. heb dus zelf ook altijd zoiets van: skip het voorstel en fuck maar gewoon.. maar da’s natuurlijk onredelijk vind ik.

Heb daarom ook al erg lang geen seks gehad of een relatie.. weet niet zo goed wat ik daar mee aanmoet, maar om van een man te verwachten dat ie dat allemaal niet doet vind ik zelf in iedergeval niet oké..
I never failed, I just found another way how not to do things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven