De positieve kant vaneen relatiebreuk

12-01-2018 22:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben eind 40 , 2 jaar geleden gescheiden en nu aan het genieten van mogelijkheden waar je binnen een langdurige relatie totaal niet mee bezig bent (als het goed is). Oké ook weer liefdesverdriet gehad, maar al met al was 2017 op seksueel gebied toch wel een jaar van verassingen en ontdekkingen. In een goed gesprek met vrienden leek het wel of er enige jaloerse, althans verbaasde reacties terug kwamen toen ik iets losliet over mijn "avonturen".

Herkennen jullie het, dat als je de relatiebreuk eenmaal verwerkt hebt en weer op "ontdekkingstocht" gaat, hele mooie en minder mooie seksuele ervaringen op doet waarvan je niet gedacht had toen je nog in een relatie zat, dat je die ooit nog zou meemaken?

En welke ervaringen zijn dat dan?
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik herken het. Maar hou het voor mezelf. Zelfs mijn beste vriendinnen zijn niet op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af:
Ik heb een fantastische zomer-crush gehad met een FWB. Een paar ONS zonder relatieintenties maar wel heerlijk ongecompliceerd. En toen de verzadiging optrad kwam er rust met een hele leuke intense relatie die helaas voor mij te kort duurde. Puur vanuit het ervaringsoogpunt had ik dit echter voor geen goud willen missen.
anoniem_360977 wijzigde dit bericht op 12-01-2018 23:11
1.06% gewijzigd
Enjoy the moment!
TO trapt af.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
12-01-2018 23:10
TO trapt af.
Precies :-)
Enjoy the moment!
Applaus :cheer:
Ik kruip straks lekker weer naast mn eigen man, al 32 jaar.
Oh, je hebt afgetrapt. Nou, ik zeg niks. Jouw bijdrage past trouwens ook meer op de Libelle-pijler hier.
Alle reacties Link kopieren
Geniet er nog maar van zolang het duurt.
Nog even en je bent een oude lul met een oude lul.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
12-01-2018 23:12
Oh, je hebt afgetrapt. Nou, ik zeg niks. Jouw bijdrage past trouwens ook meer op de Libelle-pijler hier.
:rofl:
3 weken geleden voelde je nog verdriet, pijn en onmacht.
Zo gezellig is dat vrijgezel zijn dus ook niet.
Ik vind het voordeel altijd dat ik eindelijk weer lekker rustig met de wc-deur wagenwijd open kan gaan zitten bouten.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
12-01-2018 23:23
3 weken geleden voelde je nog verdriet, pijn en onmacht.
Zo gezellig is dat vrijgezel zijn dus ook niet.
ik wist wel dat ik geloept zou worden...dat klote gevoel is er nog steeds regelmatig...maar je moet door...beter naar de positieve punten kijken dan blijven hangen in liefdesverdriet...zuurpruim B-)
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
12-01-2018 23:12
Oh, je hebt afgetrapt. Nou, ik zeg niks. Jouw bijdrage past trouwens ook meer op de Libelle-pijler hier.
Welke sappige details wil jij horen dan om dit topic sexpijler waardig te maken? ?
Enjoy the moment!
Niks! Ga slapen.
Lady*Voldemort schreef:
12-01-2018 23:26
Ik vind het voordeel altijd dat ik eindelijk weer lekker rustig met de wc-deur wagenwijd open kan gaan zitten bouten.
Ja!! En je make-up laten zitten, zodat je er in de ochtend uitziet als een pandabeer aan de drugs.
sensinick schreef:
12-01-2018 23:34
Welke sappige details wil jij horen dan om dit topic sexpijler waardig te maken? ?
Dit is de sekspijler. Hoeveel extra aanwijzingen heb je nodig?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
12-01-2018 23:48
Dit is de sekspijler. Hoeveel extra aanwijzingen heb je nodig?
Vragen met wedervragen beantwoorden is niet netjes...gewoon antwoord geven...wat wil je horen?
Enjoy the moment!
Doei
Alle reacties Link kopieren
Nou goed een hilarische ervaring met een leermomentje...

ONS via paiq leren kennen. Zelfde avond nog naar toe. We belanden in bed...valt ze in mijn armen in slaap, nog voordat er wat gebeurd is. o_o

Om een uurtje of 4 's nacht wordt ze eindelijk wakker, zo geil als boter...man , man, die vrouw wist echt het tot uit mijn tenen te halen...alleen toen ook ontdekt dat je door je geilheid echt je verstand kunt verliezen...geen condoom gebruikt...dom..dom...is gelukkig goed afgelopen, uitgebreide SOA test ondergaan
anoniem_360977 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 00:03
0.48% gewijzigd
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
12-01-2018 23:57
Doei
En dit noem jij sexpijlerwaardig..lafjes hoor
Enjoy the moment!
sensinick schreef:
13-01-2018 00:02
En dit noem jij sexpijlerwaardig..lafjes hoor
Hard to get. Is heel opwindend.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
13-01-2018 00:13
Als dat in je relatie niet kon, was het geen goede relatie en is het maar goed dat het uit is :clown:
+1
Maar dat eerste scheetje in bed bij een nieuwe relatie blijft wel gênant heb ik gemerkt...gelukkige werkte ze in de zorg en pakte ze het positief op, was wel ergere dingen gewend...nu de spanning er af is, zal je veel relaxder zijn, zei ze ook nog waarna het feest verder ging...
Enjoy the moment!
Alle reacties Link kopieren
I'm hsd dat. Tot ik m'n vriend leerde kennen. Nu doen ik dat in relatie, vind 't leuker zo met z'n tweeën dingen ontdekken.
Lady*Voldemort schreef:
12-01-2018 23:26
Ik vind het voordeel altijd dat ik eindelijk weer lekker rustig met de wc-deur wagenwijd open kan gaan zitten bouten.
Het gaat om voordelen wanneer je vrijgezel bent he. Niet wanneer je getrouwd bent
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
13-01-2018 00:43
Het gaat om voordelen wanneer je vrijgezel bent he. Niet wanneer je getrouwd bent
Nou, ik heb dit topic vooral ook geopend om de verbazing te delen dat er nog zoveel nieuwe seksuele ervaringen zijn op te doen als je uit een lange relatie komt...en dat je je in die lange relatie daar totaal niet bewust van bent...
Enjoy the moment!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven