orgasme-terreur

18-02-2018 16:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mannen is het erger dan voor vrouwen om geen orgasme te kunnen krijgen. Vrouwen kunnen een orgasme immers faken. Daarnaast geeft een vrouw altijd zichzelf de schuld als het bij de man niet lukt. Als het bij de vrouw niet lukt, ligt het aan haar zelf.

Zonder orgasme is seks geen seks

Totaal aantal stemmen: 60

eens (13%)
oneens (18%)
lulniet (68%)
Enjoy the moment!
Oh ik dacht dat je orgasmes kreeg bij terreur. Ik wilde al wat filmpjes van ploffende haatbaarden geven maar nee.

Rare stelling trouwens want een fake orgasme is niet het zelfde als een echt orgasme, dus ik zie niet in hoe dat compenseert.
Alle reacties Link kopieren
Beetje geobsedeerd door sex he?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar wat een hoop onwaarheden, aannames en domme uitspraken in de eerste paar zinnen. :bonk:
sensinick schreef:
18-02-2018 16:10
Voor mannen is het erger dan voor vrouwen om geen orgasme te kunnen krijgen. Vrouwen kunnen een orgasme immers faken. Daarnaast geeft een vrouw altijd zichzelf de schuld als het bij de man niet lukt. Als het bij de vrouw niet lukt, ligt het aan haar zelf.
Je bent duidelijk een man. Vol aannames.
anoniem_308541 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 16:23
13.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een aannames:
-"voor mannen is het erger geen orgasme te krijgen"
-"vrouw geeft zichzelf altijd de schuld"

:facepalm:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
18-02-2018 16:16
Sorry, maar wat een hoop onwaarheden, aannames en domme uitspraken in de eerste paar zinnen. :bonk:
Dit...

Wat maakt man/vrouw in dit verhaal uit? Waarom is het in beide gevallen de schuld van de vrouw? Oprechte vragen, trouwens.

(hoewel ijdele hoop dat er iets uit komt, gezien eerdere topics...)
Greendale schreef:
18-02-2018 16:16
Sorry, maar wat een hoop onwaarheden, aannames en domme uitspraken in de eerste paar zinnen. :bonk:
Dan heb je z'n vorige topics nog niet gelezen.
Aannames en domme uitspraken zijn z'n specialiteit
Rot eens op met dat ge-troll joh.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gestemd op 'lul niet', want je generaliseert maar weer eens.



Voor een man zou het erger zijn, want? Omdat ze niet kunnen faken? Lijkt me meer omdat ze denken te falen.

Als een man niet klaarkomt zullen er ongetwijfeld vrouwen zijn die zich dat persoonlijk aantrekken. Maar vrouwen geven zichzelf echt niet altijd per definitie de schuld hoor.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 18-02-2018 16:34
21.77% gewijzigd

Je moet maar reclame willen maken voor je website...
Wanneer ga je de link in de topic verwerken?
Verkopen jullie hier soms ook iets voor/tegen?
Je dacht: ”Ik gooi er nog een schepje bovenop”

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat precies bedoel je eigenlijk met 'terreur'?

Wat een hoop onzin bij elkaar wat jij allemaal schrijft. Het is me nu wel duidelijk dat als er iets is waar jij geen bal verstand van hebt dat het wel seks is. Volgens mij ben je een jaar of 14.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-02-2018 16:34
Je dacht: ”Ik gooi er nog een schepje bovenop”

:rofl:
Huh? Zo'n duidelijk vrouw onvriendelijke vooringenomen mening en jij kunt er om lachen? Veel beter! :thumbsup:
Enjoy the moment!
sensinick schreef:
18-02-2018 16:43
Huh? Zo'n duidelijk vrouw onvriendelijke vooringenomen mening en jij kunt er om lachen? Veel beter! :thumbsup:
Het grappige is dat jij denkt dat jij in je vorige 2 topics wél vrouwvriendelijk was.
Terwijl wij het verschil niet zien tussen die 2 en deze. :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
18-02-2018 16:12
Oh ik dacht dat je orgasmes kreeg bij terreur. Ik wilde al wat filmpjes van ploffende haatbaarden geven maar nee.
Ik dacht het zelfde haha.
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
18-02-2018 17:10
Het grappige is dat jij denkt dat jij in je vorige 2 topics wél vrouwvriendelijk was.
Terwijl wij het verschil niet zien tussen die 2 en deze. :sherlock:
Kwestie van interpretatie.
Onze nogal beroerde interpretatie uiteraard.

Oke die andere twee topics waren van a tot z ruk. Maar in deze zit ergens stiekum wel een kleine kern van waarheid.
Maar ik snap dat deze topic opener vooral loopt te trollen.
Ach ja ook een halve gare heefft natuurlijk wel es een punt per ongeluk.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
sensinick schreef:
18-02-2018 16:43
Huh? Zo'n duidelijk vrouw onvriendelijke vooringenomen mening en jij kunt er om lachen? Veel beter! :thumbsup:
Ik lach niet om je mening hoor.
Grobbekuiken_ schreef:
18-02-2018 17:16
Kwestie van interpretatie.
Onze nogal beroerde interpretatie uiteraard.
Maar ik denk zomaar dat hij ons vast nog gaat uitleggen hoe wij het hadden moeten interpreteren.
En dat hij gaat uitleggen hoe we moeten klaarkomen
En gaat uitleggen hoe we hem moeten laten klaarkomen
En....
Alle reacties Link kopieren
Als de man soms geen zin heeft vind ik dat ook niet erg hoor. Seks is niet het enige en voor mij zeker niet het belangrijkste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Voor mannen is het erger dan voor vrouwen om geen orgasme te kunnen krijgen. Vrouwen kunnen een orgasme immers faken.
Nou dat ligt eraan. Als een man met veel bombarie een vrouw versiert en deze vrouw vervolgens meeneemt om er seks mee te hebben en het lukt vervolgens niet wegens erectieproblemen, dan is dat een rare situatie. Immers: hij wou zo graag en seks was het enige doel.

De situatie is anders wanneer je 's avonds met je vriendin of vrouw op bed ligt en de vrouw wil seks maar jouw lichaam op dat moment niet. Dan zeg je "sorry, ik ben moe" en de volgende dag zal het dan wel beter lukken. Voor de vrouw is dat meestal geen probleem, immers; je hebt ook niet altijd trek in biefstuk, of in chocolade. Soms wel, en dan geniet je daarvan. Je ligt niet alleen met je vrouw in bed om daar seks mee te hebben.

Snap je het verschil? Als je met veel trompetgeschal richting bed opgaat met een daarvoor opgetrommelde scharrel dan zet je jezelf voor schut als dat niet lukt, omdat dat het enige doel is. Ze is daar voor de seks en niet om te pimpampetten.

Dat roep je dan over jezelf af. Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat dit over die Durex reclames ging waarin ze zich zo druk maken dat niet alle vrouwen een orgasme krijgen tijdens de seks, dat vind ik echt orgasme-terreur op tv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven