Swingers - De film

27-02-2018 18:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week op een feestje begon een vriendin over Swingers de film die ze had gezien. Ze zei:"Die moet je ook eens kijken. Echt wat voor jou". Ik vroeg haar waarom de film echt iets voor mij is omdat ze geen weet heeft dat mijn partner en ik swingen. Met haar antwoord:"Kijk nou maar" kon ik niks natuurlijk.

Voordat ik de film zelf ga kijken: zijn hier swingers die de film gezien hebben en zo ja: is de film "echt" of meer cliche?
anoniem_364225 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 19:20
0.23% gewijzigd
Hoe weet jij dat zij "geen weet heeft".
Swingen doe je toch niet in onherkenbaar kostuum😂 en mensen vertellen snel wat door hè?
Alle reacties Link kopieren
Swingers vertellen niet door.

Swingen doe je in een club of thuis. Daar komen dus alleen swingers. Een onherkenbaar kostuum is dus niet nodig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Jep gezien .. vond m niet zo leuk
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Sommige mensen stralen het uit dat ze swingers zijn. Daar hoeven geen woorden voor gebruikt te worden.
Keukensaartje schreef:
27-02-2018 19:03
Swingers vertellen niet door.

Swingen doe je in een club of thuis. Daar komen dus alleen swingers. Een onherkenbaar kostuum is dus niet nodig hoor.
Dat ging bij een kennis van mij heel anders. Intussen weet iedereen, gewild en ongewild, dat zij swingers zijn.

En wat men hier boven al stelt, mensen zijn niet achterlijk. Je vriendin heeft vast goede antennes 😉
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
27-02-2018 19:21
Dat ging bij een kennis van mij heel anders. Intussen weet iedereen, gewild en ongewild, dat zij swingers zijn.

En wat men hier boven al stelt, mensen zijn niet achterlijk. Je vriendin heeft vast goede antennes 😉
OK. Je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je de film kijken omdat er in een club gefilmd is waar jij op de achtergrond staat? :-D
Alle reacties Link kopieren
Die film heb ik eergister gezien en het is een zonder meer de slechtste film ever. Lijkt wel een propaganda: Opbouw naar 2min. slechte sexscene, welke onderbroken wordt door een relatie crisis vervolgd door verraad en discussie. Alsof swingen leidt tot vreemdgaan en falende relaties....No thanks.
Heeft niks te maken met de lifestyle. Pure clickbait. Er zijn betere podcasts dan dat, en betere gesprekken (!) die veel beter zijn als je het wil verkennen (zoals dit forum)
Alle reacties Link kopieren
De film draaide met één kopie, één dag in de week in arthouse bioscopen. De film trok in Nederland 597 bezoekers.
De film haalde de top 50 van best verhuurde films in het video- en DVD-circuit.

Saaie film trouwens. Niks aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
04-04-2018 23:55
Saaie film trouwens. Niks aan.
Huh? Hoe krijg jij dit bericht hier in de vorm van een quote in? (O) (O)
Door tekst tussen quote en /quote te plaatsen en dan die twee woorden tussen vierkante haken.
Zo dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven