Ervaringen gevraagd

24-04-2018 09:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen zaterdag aanstaande naar een parenclub gaan. Al veel verschillende ervaringen zoals thuis, sexbioscopen, erotische sauna, fkk stranden, maar nog nooit een parenclub bezocht. Nu hebben we ons oog laten vallen op kasteel Waterloo.

Is het netjes, gezellig een beetje in verhouding wat betreft mannen en vrouwen? Ik snap dat er altijd wat meer mannen aanwezig zijn, maar ik zou het jammer vinden als er maar enkele dames zijn. Mijn man moet ook een beetje kunnen genieten 😊
Waarom ga je niet gewoon naar een parenclub waar alleen stellen mogen komen? Bijv Fata Morgana of Fun4Two
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet perse een pre voor ons. Het maakt niet uit als er wat meer mannen zijn. Dat zul je overal zien. We komen uit Limburg dus willen niet zo heel ver uit de buurt.

Het niet alleen niet zo zijn dat de vrouwen op 1 hand te tellen zij en het van mannen overstroomd. Vandaar mijn vraag 😊
Dat is wel zo in de meeste clubs waar single mannen mogen komen. Mannen-overschot clubs heten die ook wel.

Vaak is het bijv 10 stellen en 100 mannen. En als je dan ergens gaat liggen komen ze allemaal om je heen staan rukken en proberen ze mee te doen.
pruim28 schreef:
24-04-2018 09:52
Al veel verschillende ervaringen zoals thuis, sexbioscopen, erotische sauna, fkk stranden, maar nog nooit een parenclub bezocht.

Dus jullie liggen een potje te vozen op naaktstranden? Asociaal.
Alle reacties Link kopieren
De clubs waar ik kom houd men het aantal single mannen in de gaten. Er zijn ook dagen dat een single man niet welkom is. Zo zijn er ook dagen waar een single man juist wel welkom is. Het verschild nogal qua club hoe de agenda is. Op vrijdagavond is bv in zowel Beek en donk en in Susteren Milfavond, Mannen dus juist wel welkom. Hier komen dan ook veelal vrouwen en stellen die dat prettig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er geweest op de nymf avond. Hier waren dan ook naast stellen, en een enkele vrouw, ook een groep single mannen.

Wat mij echter opviel was hoe respectvol ze waren. Eén raakte me kort aan, omdat hij mee wilde doen en accepteerde een nee. De anderen hielden allemaal keurig afstand tot ze werden uitgenodigd.
Ik heb geen idee of dat standaard is daar, maar op basis van verhalen die ik vaak lees vond ik dit echt positief.

De locatie is klein, maar ik vond het wel een sfeervolle locatie. Het eten was prima en het barpersoneel erg gezellig.

Ook nuttig om te weten is dat je er niet kunt pinnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
24-04-2018 11:04
Dus jullie liggen een potje te vozen op naaktstranden? Asociaal.

Op het strand waar wij gaan is dit speciaal hiervoor 😉
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
24-04-2018 17:18
Ik ben er geweest op de nymf avond. Hier waren dan ook naast stellen, en een enkele vrouw, ook een groep single mannen.

Wat mij echter opviel was hoe respectvol ze waren. Eén raakte me kort aan, omdat hij mee wilde doen en accepteerde een nee. De anderen hielden allemaal keurig afstand tot ze werden uitgenodigd.
Ik heb geen idee of dat standaard is daar, maar op basis van verhalen die ik vaak lees vond ik dit echt positief.

De locatie is klein, maar ik vond het wel een sfeervolle locatie. Het eten was prima en het barpersoneel erg gezellig.

Ook nuttig om te weten is dat je er niet kunt pinnen.

Heel fijn. Deze info kan ik iets mee 😊
Alle reacties Link kopieren
Kasteel Waterloo is heftig. Je moet assertief zijn maar het kan ook "verslavend" werken. Het blijft een unieke club.
merelj1972 schreef:
24-04-2018 23:15
Kasteel Waterloo is heftig. Je moet assertief zijn maar het kan ook "verslavend" werken. Het blijft een unieke club.
Kun je dat "heftig" wat meer toelichten? Ik heb net de site bekeken en ben nieuwsgierig naar deze club ;-)
pruim28 schreef:
24-04-2018 19:35
Op het strand waar wij gaan is dit speciaal hiervoor 😉

Dat lijkt me sterk. Fkk (Freikörperkultur) betekent niet 'neuken in het openbaar'.
Nooit van een seksstrand gehoord?
VelvetVolvo schreef:
25-04-2018 10:23
Nooit van een seksstrand gehoord?

Wat heeft dat met fkk (naturisme) te maken? [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 16:50
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. ongepast/op de man.
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
25-04-2018 10:55
Wat heeft dat met fkk (naturisme) te maken? ...

Alsjeblieft zeg! [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 16:57
Reden: Ongepast.
29.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
anoniem2642208 schreef:
25-04-2018 09:00
Dat lijkt me sterk. Fkk (Freikörperkultur) betekent niet 'neuken in het openbaar'.



Misschien bedoelt TO iets als Cap D'Agde in Zuid Frankrijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven