Voor de zekerheid

22-05-2018 14:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik en mijn vriendin hadden afgelopen woensdag 16 mei seks. Mijn vriendin slikt de pil en we hadden daarom dus geen condoom gebruikt.
Ik heb echter ook geen zaadlozing gehad en heb van tevoren nog geplast.

De dag daarna hadden we wel een condoom gebruikt omdat we deze meestal wel gebruiken.

Nu was ze echter afgelopen weekend een weekendje weg maar was ze de pil vergeten ik neem aan dat ze hem vrijdag nog wel heeft ingenomen omdat ze vrijdagavond pas wegging

(Dit vond allemaal plaats in de 1e week na de stopweek)

Maar nu vraag ik mij dus af of ik me erge zorgen moet maken. Volgens verscheidene websites niet maar ik wilde het toch even zeker weten.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik voortaan altijd een condoom. Pil vergeten? Je vergeet toch ook niet tanden te poetsen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
geen zaad = geen baby
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen wij nu zeggen dat jij niet allang weet?

Wanneer je twijfels hebt, dan koop je maar een zwangerschapstest.

Oh, en voortaan altijd een condoom gebruiken, hoe dan ook, want zoals blijkt kan je niet op het pilgebruik van jouw vriendin vertrouwen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Hoezo neem je aan dat ze hem vrijdag nog in nam? Waarom vraag je dat niet gewoon? Je mag best duidelijk aangeven dat je geen zin hebt om vader te worden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel wat meevallen allemaal. Want wat al gezegd is: geen zaad is geen baby. Er zit in voorvocht ook zaad maar ik denk dat de kans echt mega klein is dat je hierdoor vader word.
En stel gewoon een regel in: geen condoom dan ook geen penetratie. Dan heb je deze stress ook niet als je vriendin dr pil vergeet.
Onze tijd is nu.
Voor de zekerheid?
ik zou voor de zekerheid alvast een wieg bestellen!
Zekerheid vind je niet op dit forum, maar onder de vorm van zwangerschapstest bij de apotheek op het moment dat ze normaal haar menstruatie verwacht. De kans is inderdaad erg klein. Probeer misschien consequenter te zijn in condoomgebruik, zoals ook al aangegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven