Moeilijk klaarkomen..

26-05-2018 20:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit heel moeilijk om te delen, mr ik wil her gewoon kwijt. En aangezien ik het niet met vrienden kan delen, doe ik het hier. Ik heb op dit moment geen relatie, mr kom wel uit een lange relatie van 14 jaar. Nu het volgende. Ik ben nog maar 1 x in mijn hele leven klaargekomen bij een man. Als ik het zelf doe kan het binnen 1minuut klaar zijn. Maar met mannen lukt het me gewoon niet. Ik voel me raar en stom. Ik twijfelde eerst aan mijn geaardheid, dat het misschien daardoor kwam, maar dat is het niet (denk ik). Want ik word wel opgewonden... Ik wil dit zo graag veranderen maar weet niet hoe. Iemand tips? Thnx!
Had je een geduldige partner die van alles heeft geprobeerd?
Klap je ''dicht'' omdat je bang bent dat het niet lukt?
Hoe laat heb je tijd om alle mannen die zich nu als klaarkomkanon gaan aandienen te ontvangen?
Is er al een wachtlijst?
Maar inhoudelijk:


Je komt uit een lange relatie van 14 jaar, maar je hebt het wel over 'mannen'. Wat is je referentiekader?
Alle reacties Link kopieren
En.. kom je helemaal niet klaar? Ook niet als hij je beft of vingert? Of bedoel je alleen tijdens/door penetratie?
queenarachnia wijzigde dit bericht op 26-05-2018 20:40
Reden: Even wat netter verwoord..
6.14% gewijzigd
MissCoraline schreef:
26-05-2018 20:24
. Want ik word wel opgewonden... Ik wil dit zo graag veranderen maar weet niet hoe. Iemand tips? Thnx!
durf jij jezelf helemaal te geven?
zonder schaamte?
wist je relatie van dit probleem?
heb je het eerlijk besproken?
Wat bedoel je klaarkomen? Een orgasme of squirten?
Er schijnen niet veel vrouwen te zijn die dat laatste kunnen... niets mis mee trouwens. Volgens mij is het ook moeilijker als je er constant mee bezig bent.
Is wel een groot verschil binnen 1 minuut. Of helemaal niet. Heb je je geheim nooit verteld. Zou zeggen dat het dan door man ook moet lukken. :-P)
Hè wat frustrerend lijkt me dat. Zou het een soort faalangst kunnen zijn?
Hoe gaat je partner hiermee om? Wat hebben jullie al geprobeerd?
Ibelize schreef:
26-05-2018 20:44
Wat bedoel je klaarkomen? Een orgasme of squirten?
Er schijnen niet veel vrouwen te zijn die dat laatste kunnen... niets mis mee trouwens. Volgens mij is het ook moeilijker als je er constant mee bezig bent.

Ze komt moeilijk klaar, ze is geen analfabeet. Als dat laatste had bedoeld had ze dat wel gezegd. Echt volkomen onnodig om het squirtkanon van stal te halen.
shifty schreef:
26-05-2018 21:02
Ze komt moeilijk klaar, ze is geen analfabeet. Als dat laatste had bedoeld had ze dat wel gezegd. Echt volkomen onnodig om het squirtkanon van stal te halen.
nee, geen analfabeet
maar niet meer reageren is ook wat
shifty schreef:
26-05-2018 21:02
Ze komt moeilijk klaar, ze is geen analfabeet. Als dat laatste had bedoeld had ze dat wel gezegd. Echt volkomen onnodig om het squirtkanon van stal te halen.

Eens. Rare reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook. Lukt alleen als ik het zelf doe. Bij mij is het denk ik een controle dingetje en dat ik het ondertussen zo graag wil als het bijna zover is het sowieso niet meer lukt. Man vind het verder geen probleem.
shifty schreef:
26-05-2018 21:02
Ze komt moeilijk klaar, ze is geen analfabeet. Als dat laatste had bedoeld had ze dat wel gezegd. Echt volkomen onnodig om het squirtkanon van stal te halen.
Sommige mensen denken dat een vrouw alleen is klaargekomen als ze gesquirt heeft, want dan is t obvious.
Vandaar dat ik me afvroeg wat TO precies bedoelt.
Niet raar en ook niet stom. Het merendeel van de vrouwen kan niet klaarkomen met man.
Is wel jammer, maar maak er geen halszaak van , als je ontspant komt het als het komt.
Probeer van alles uit met je partner, wie weet overkomt het jullie dan plots.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
26-05-2018 21:16
Sommige mensen denken dat een vrouw alleen is klaargekomen als ze gesquirt heeft, want dan is t obvious.
Vandaar dat ik me afvroeg wat TO precies bedoelt.
Je maakt een geintje, hoe leuk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ibelize schreef:
26-05-2018 21:16
Sommige mensen denken dat een vrouw alleen is klaargekomen als ze gesquirt heeft, want dan is t obvious.
Vandaar dat ik me afvroeg wat TO precies bedoelt.

Als we in alle topics bij voorbaat rekening moeten gaan houden met idioten dan komen we nergens natuurlijk
shifty schreef:
26-05-2018 21:47
Als we in alle topics bij voorbaat rekening moeten gaan houden met idioten dan komen we nergens natuurlijk
het is pas idioot als je na het posten van je 1e topic al ruim 1 uur niets van je laat horen!
ouwewijsneus schreef:
26-05-2018 22:04
het is pas idioot als je na het posten van je 1e topic al ruim 1 uur niets van je laat horen!

Ook mee eens. Dan lijkt het ook een beetje alsof je je benen in de lucht gooit en eigenlijk niks uitmaakt of er nou wel of niet iets tussen duikt.
Je moet zelf ook een beetje moeite doen.
Alle reacties Link kopieren
De reden dat ik niks postte was omdat ik op bezoek bij vrienden was. Niet dat mezelf hoef te verantwoorden, maar dat terzijde.

Thnx vd serieuze reacties in ieder geval. Ik denk ook dat ik in mijn hoofd zit en t moeilijk vind om te mogen genieten. Ik las ergens over 1 minuut of niet. Tuurlijk geef ik die man langer de kans, maar het maakt niet uit hoe het gebeurd, of hoe lang, het lukt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
26-05-2018 20:36
Maar inhoudelijk:


Je komt uit een lange relatie van 14 jaar, maar je hebt het wel over 'mannen'. Wat is je referentiekader?
Ik heb meerdere partners voor hem gehad, mijn referentiekader zou dus zijn, de mannen waarmee ik het bed heb gedeeld.
Nogmaals
Fragolisa schreef:
26-05-2018 21:00
Hè wat frustrerend lijkt me dat. Zou het een soort faalangst kunnen zijn?
Hoe gaat je partner hiermee om? Wat hebben jullie al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Kun je wel klaarkomen door jezelf tijdens de seks, of in ieder geval waar hij bij is?

Je zou ook kunnen proberen of je het samen zou kunnen doen. Wie weet kom je zo steeds meer over die drempel heen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
MissCoraline schreef:
27-05-2018 01:40
Ik heb meerdere partners voor hem gehad, mijn referentiekader zou dus zijn, de mannen waarmee ik het bed heb gedeeld.

Ik weet niet precies hoe oud je bent en over hoe veel mannen we het hier hebben. Maar ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je voor je langdurige relatie vooral seks hebt gehad met ofwel onervaren mannen en/of daarbij zelf onervaren was. Daarna heb je 14 jaar een langdurige relatie gehad met een man waarbij die seksuele orgasme-klik er dus schijnbaar ook niet was.

Het kan dus gewoon zo zijn dat je nog niet de juiste man in je bed hebt gehad en/of dat de juiste omstandigheden er niet waren.

Daarnaast kan het natuurlijk bepalend zijn of je tussen je oren 'vrij' genoeg bent om makkelijk een orgasme te beleven met een ander. Als je met jezelf wel gemakkelijk klaar komt dan remt iets je als niet gemakkelijk klaar komt met een ander. Dat hoeft ook niet heel bewust te zijn. Misschien helpt 't om eens na te gaan wat de omstandigheden waren toen je wel met een man bent klaargekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven