Moeilijk klaarkomen..

26-05-2018 20:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit heel moeilijk om te delen, mr ik wil her gewoon kwijt. En aangezien ik het niet met vrienden kan delen, doe ik het hier. Ik heb op dit moment geen relatie, mr kom wel uit een lange relatie van 14 jaar. Nu het volgende. Ik ben nog maar 1 x in mijn hele leven klaargekomen bij een man. Als ik het zelf doe kan het binnen 1minuut klaar zijn. Maar met mannen lukt het me gewoon niet. Ik voel me raar en stom. Ik twijfelde eerst aan mijn geaardheid, dat het misschien daardoor kwam, maar dat is het niet (denk ik). Want ik word wel opgewonden... Ik wil dit zo graag veranderen maar weet niet hoe. Iemand tips? Thnx!
Fragolisa schreef:
27-05-2018 06:10
Nogmaals
Inmiddels zijn we geen liefdespartners meer. Ik heb het hem nooit durven vertellen omdat ik me schaamde. Achteraf denk ik, je had dit gewoon moeten zeggen. Mr ik durfde echt niet.
lolapaloeza schreef:
27-05-2018 08:41
Kun je wel klaarkomen door jezelf tijdens de seks, of in ieder geval waar hij bij is?

Je zou ook kunnen proberen of je het samen zou kunnen doen. Wie weet kom je zo steeds meer over die drempel heen.
Dat lukte me ook niet. Op de een of andere manier voel ik me dan niet vrij genoeg of zo, ik weet niet wat het is..

Maar is een goed (en ook eng) idee om te proberen thnx.
shifty schreef:
27-05-2018 08:55
Ik weet niet precies hoe oud je bent en over hoe veel mannen we het hier hebben. Maar ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je voor je langdurige relatie vooral seks hebt gehad met ofwel onervaren mannen en/of daarbij zelf onervaren was. Daarna heb je 14 jaar een langdurige relatie gehad met een man waarbij die seksuele orgasme-klik er dus schijnbaar ook niet was.

Het kan dus gewoon zo zijn dat je nog niet de juiste man in je bed hebt gehad en/of dat de juiste omstandigheden er niet waren.

Daarnaast kan het natuurlijk bepalend zijn of je tussen je oren 'vrij' genoeg bent om makkelijk een orgasme te beleven met een ander. Als je met jezelf wel gemakkelijk klaar komt dan remt iets je als niet gemakkelijk klaar komt met een ander. Dat hoeft ook niet heel bewust te zijn. Misschien helpt 't om eens na te gaan wat de omstandigheden waren toen je wel met een man bent klaargekomen?
Ik ben inmiddels 42, das ook een vd redenen waarom ik me er zo voor schaam! Ik denk wel dat je een puntje hebt over het "vrij" tussen de oren. Ik ben altijd heel onzeker over mijn lijf geweest, en ik denk dat het daarom nooit stil is tussen de oren met zo'n dingen. Maar ik weet ook niet hoe ik dat stop kan zetten. Thnx in ieder geval
MissCoraline schreef:
27-05-2018 10:36
Inmiddels zijn we geen liefdespartners meer. Ik heb het hem nooit durven vertellen omdat ik me schaamde. Achteraf denk ik, je had dit gewoon moeten zeggen. Mr ik durfde echt niet.
Dan is dat een goed voornemen voor de volgende keer! Ik kan ook moeilijk klaarkomen als iemand anders het doet, meestal maak ik het zelf af. In mijn ervaring vinden bedpartners dat ook leuk, ze willen je vooral zien genieten, of dat nou komt door hen, jouw vingers, of een speeltje.

Als je maar niet gaat faken, want dan kom je in een patroon waar je nooit meer uitkomt. Het is ook geen schande als het niet lukt.
Fragolisa schreef:
27-05-2018 10:57
Dan is dat een goed voornemen voor de volgende keer! Ik kan ook moeilijk klaarkomen als iemand anders het doet, meestal maak ik het zelf af. In mijn ervaring vinden bedpartners dat ook leuk, ze willen je vooral zien genieten, of dat nou komt door hen, jouw vingers, of een speeltje.

Als je maar niet gaat faken, want dan kom je in een patroon waar je nooit meer uitkomt. Het is ook geen schande als het niet lukt.
Dat wil ik ook niet meer idd. Vandaar dat ik tegenwoordig gewoon eerlijk ben dat t voor mij gewoon heel lastig is. Thnx vd tip, ik ga het uitproberen wanneer het zich voor doet ;-)
MissCoraline schreef:
27-05-2018 10:42
Ik ben inmiddels 42, das ook een vd redenen waarom ik me er zo voor schaam! Ik denk wel dat je een puntje hebt over het "vrij" tussen de oren. Ik ben altijd heel onzeker over mijn lijf geweest, en ik denk dat het daarom nooit stil is tussen de oren met zo'n dingen. Maar ik weet ook niet hoe ik dat stop kan zetten. Thnx in ieder geval

Je hoeft je er zeker niet voor te schamen. Het is geen vereiste en ook geen tekortkoming. Het is wel iets waar je zelf en een partner plezier van kan hebben. Misschien juist wel omdat je je dan vrij voelt om je over te geven aan je gevoel; dat is voor jou fijn en voor hem fijn.

Wat Fragolisa ook zegt; het is helemaal prima om niet klaar te komen en het is ook helemaal prima om wel klaar te komen door zelf mee te doen of door een speeltje erbij. Misschien is het een idee om daar eens mee te beginnen zodat je sowieso kan 'wennen' aan het idee om bij iemand anders klaar te komen?

Nog een tip die kan helpen als je er wat onzeker bij bent is een blinddoek gebruiken. Je sluit dan voor jezelf het visuele deel af en geeft je vanzelf meer over aan de situatie. Je laat dus meer los en bovendien versterkt het andere zintuigen en je gevoel.
MissCoraline schreef:
27-05-2018 10:36
Ik heb het hem nooit durven vertellen omdat ik me schaamde. Achteraf denk ik, je had dit gewoon moeten zeggen. Mr ik durfde echt niet.
Wat erg dat dit gevoelsmatig niet kon in een zeer langdurige relatie.
shifty schreef:
27-05-2018 11:15
Je hoeft je er zeker niet voor te schamen. Het is geen vereiste en ook geen tekortkoming. Het is wel iets waar je zelf en een partner plezier van kan hebben. Misschien juist wel omdat je je dan vrij voelt om je over te geven aan je gevoel; dat is voor jou fijn en voor hem fijn.

*dank je wel, voor mij voelt het nu nog steeds wel zo, denk dat dat even uit mijn systeem moet of zo*

Wat Fragolisa ook zegt; het is helemaal prima om niet klaar te komen en het is ook helemaal prima om wel klaar te komen door zelf mee te doen of door een speeltje erbij. Misschien is het een idee om daar eens mee te beginnen zodat je sowieso kan 'wennen' aan het idee om bij iemand anders klaar te komen?

*ja en dat is denk ik wat bij mij zo groot in mijn hoofd zit, dat ik "moet" klaarkomen, omdat het anders zo rot is voor de ander. raar he dat ik gewoon angst heb voor speeltjes in combinatie met een man. terwijl het eigenlijk de normaalste zaak vd wereld is voor velen,*

Nog een tip die kan helpen als je er wat onzeker bij bent is een blinddoek gebruiken. Je sluit dan voor jezelf het visuele deel af en geeft je vanzelf meer over aan de situatie. Je laat dus meer los en bovendien versterkt het andere zintuigen en je gevoel.
*goede tip! heb ik inderdaad ooit een keer gedaan in mijn relatie van 14 jaar, maar hij vond dat niks, dus toen hebben we dat maar niet doorgezet. daarna eigenlijk nooit meer geprobeerd

nogmaals dank je wel voor de tips en openheid! :D
ava75 schreef:
27-05-2018 14:57
Wat erg dat dit gevoelsmatig niet kon in een zeer langdurige relatie.
ja ben ik met je eens...
MissCoraline schreef:
27-05-2018 16:55
ja ben ik met je eens...
Misschien verval je na al die tijd in gewoontes en blijft er onvoldoende aandacht voor jou over. Bij eventueel toekomstige nieuwe bedpartners kan je opnieuw ontdekken hoe het voelt met iemand die wel moeite voor jou doet. Als jij de juiste aanwijzingen kan geven, hem wat sturen en zelf ontspannen, lijkt een orgasme me echt niet teveel gevraagd. Is er een bepaalde manier waarop je specifiek wil klaarkomen? Bijvoorbeeld door penetratie of beffen...
Charles_Gentle28 schreef:
27-05-2018 17:08
Misschien verval je na al die tijd in gewoontes en blijft er onvoldoende aandacht voor jou over. Bij eventueel toekomstige nieuwe bedpartners kan je opnieuw ontdekken hoe het voelt met iemand die wel moeite voor jou doet. Als jij de juiste aanwijzingen kan geven, hem wat sturen en zelf ontspannen, lijkt een orgasme me echt niet teveel gevraagd. Is er een bepaalde manier waarop je specifiek wil klaarkomen? Bijvoorbeeld door penetratie of beffen...
ik ken maar 1 manier om zelf klaar te komen, andere manieren nooit ontdekt. Niet alleen en al helemaal niet met een man erbij. In principe maakt het me niet zoveel uit hoe ik klaar zou komen, het zou al heel fijn zijn wanneer ik eens klaar kon komen bij een man! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven