Geen zin meer in seks

03-06-2018 01:14 14 berichten
Sinds ik de pil slik heb ik gewn zin meer in seks en vliegen me hormonen naar links en rechts, ik hoor vaak dat ik moet stoppen met de pil maar dat wil ik juist weer niet, wat kan ik dan het beste doen? Beter naar de dokter gaan of??
Alle reacties Link kopieren
Als je niet wil stoppen dan hoeft dat helemaal niet.
Het klinkt ook niet echt alsof er een probleem is....
Alle reacties Link kopieren
Ja, ga naar de dokter. Soms helpt het om een andere pil te nemen. Bij mij was de oplossing (na de gewone pil, nuvaring, zwaardere pil en prikpil) stoppen met de pil. Ik voel me beter en heb een hoger libido, mijn vriend was eerst nog niet zo voor het idee om het weer met condoom te doen maar ook hij merkt dat ik er meer zin in heb en meer doe.
Alle reacties Link kopieren
Tja waarom zijn wij vrouwen degenen die moeten zorgen voor anticonceptie....? Stop ermee en kijk wat het oplevert?
Je vierde topic sinds 19.47 uur? O_O Nog even en ik kan het niet meer bijhouden. :$

En verder inderdaad logisch en goed om dergelijke dingen met je huisarts te bespreken.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 03-06-2018 03:02
0.85% gewijzigd
Hannie85 schreef:
03-06-2018 02:11
Tja waarom zijn wij vrouwen degenen die moeten zorgen voor anticonceptie....?
Misschien om een ongewenste zwangerschap te voorkomen? :idee:
Alle reacties Link kopieren
als je single bent is het geen probleem maar als je een vent hebt en je wilt geen seks meer dan gaat ie vanzelf een keer vreemd. af en toe zin maken helpt of stop met die pil en die condooms of zoiets
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zóveel verschillende pillen dus voelt je je niet goed bij de eerste dan zijn er nog honderden over.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hannie85 schreef:
03-06-2018 02:11
Tja waarom zijn wij vrouwen degenen die moeten zorgen voor anticonceptie....? Stop ermee en kijk wat het oplevert?
Een ongewenst kind?
Ongesteldheid die je niet meer kunt overslaan
Alle reacties Link kopieren
Heb je een relatie? Zo ja, wat vindt je partner hiervan?
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
03-06-2018 07:21
Heb je een relatie? Zo ja, wat vindt je partner hiervan?
Nou als je het een relatie wilt noemen.......
ik geef mn bek ook maar een douw
Leesook schreef:
03-06-2018 01:31
Als je niet wil stoppen dan hoeft dat helemaal niet.
Het klinkt ook niet echt alsof er een probleem is....
Goed gekozen nick, want je zegt net zulke onzinnige dingen als daar te lezen zijn...
Hoezo is er geen probleem als je geen zin meer hebt in seks en je hormonen alle kanten opvliegen?
Alle reacties Link kopieren
Hannie85 schreef:
03-06-2018 02:11
Tja waarom zijn wij vrouwen degenen die moeten zorgen voor anticonceptie....? Stop ermee en kijk wat het oplevert?

Goede vraag, wordt veel te weinig gesteld.
De mannenpil is er namelijk al hoor. Is alleen geen markt voor.
...
Alle reacties Link kopieren
Kwartel123 schreef:
03-06-2018 12:35
Goed gekozen nick, want je zegt net zulke onzinnige dingen als daar te lezen zijn...
Hoezo is er geen probleem als je geen zin meer hebt in seks en je hormonen alle kanten opvliegen?
Ik maak uit de OP niet op wat de klachten van die hormoonschommelingen zijn en of het vervelend is voor TO dat ze minder zin heeft in seks. Kortom wat is het probleem voor TO? Waarom zou ze stoppen met de pil als ze dat niet wil? Omdat anderen dat zeggen en mensen hier uitgaan van allerlei problemen die TO (nog) niet heeft benoemd?

Als ze van een van beiden wel hinder ondervindt dan lijkt het me wel slim om met de huisarts te gaan praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven