Fantasie andere penis

12-06-2018 22:13 34 berichten
Laatste tijd tijdens seks is mijn man zo opgewonden dat hij mij wilt zien hoe ik genomen wordt door een ander man. Als hij niet geil meer is dan weer niet. Ik weet niet zou hij het willen of niet
ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Zorg ervoor dat je die andere man klaar hebt staan wanneer je hem helemaal gek maakt. Of zoiets.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem....
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf ook nog wat te willen? Of gaat het alleen maar om wat hij wil
Alle reacties Link kopieren
Wel consequent, je accent (dat rijmt)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Wil jij genomen worden door iemand anders?
Wil jij het?
Alle reacties Link kopieren
Als jij het eens wil proberen met een andere man terwijl je man toekijkt, doen toch
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn jullie een Kinkykoppel. Die schrikken in de regel niet zo hard van een mannetje extra. Toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Genomen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een beetje geemancipeerde vrouw is van zichzelf en kan dus niet worden bezeten door een ander.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
12-06-2018 23:00
Een beetje geemancipeerde vrouw is van zichzelf en kan dus niet worden bezeten door een ander.
Wrong
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als het moment zich weer voordoet roep je hard: kom maar uit de kast buurman!
Alle reacties Link kopieren
Neukpauze en praten. Het leven kan zo simpel zijn.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
12-06-2018 23:00
Een beetje geemancipeerde vrouw is van zichzelf en kan dus niet worden bezeten door een ander.
Genomen worden is gewoon een ander woord voor neuken. Zeik niet zo.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
12-06-2018 23:55
Genomen worden is gewoon een ander woord voor neuken. Zeik niet zo.
Ben ik het absoluut principieel mee oneens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou doorvragen TO: wil hij jou onderworpen zien als een vorm van samenwerking tussen hem en die andere man of wil hij zichzelf overtroefd voelen door die andere man?

Dus daar zou ik het fijne van willen weten voordat ik deze griezel sowieso dump.

Ik begrijp wel dat hij het achteraf niet zo'n fijn gevoel vindt trouwens. Ik ook vooraf niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
13-06-2018 09:32
Ben ik het absoluut principieel mee oneens.
Ieder z’n ding toch? Juist als geëmancipeerde vrouw zie ik mijzelf prima in staat mij vrijwillig aan een man te onderwerpen wanneer ik het wil.
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
13-06-2018 09:43
Ieder z’n ding toch? Juist als geëmancipeerde vrouw zie ik mijzelf prima in staat mij vrijwillig aan een man te onderwerpen wanneer ik het wil.
Kom maar op :rofl:

Ontopic: Gewoon iemand uitnodigen en als jullie bezig zijn hem binnen laten komen
koekies zijn lekker
Praat er eens over met je man.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet gewoon geile praat wat hij doet, tijdens de seks. En wanneer die geilheid over is, het het stomste idee ever is?

Krijg meer het gevoel, uit de 3 zinnen die je hebt getypt, dat je zelf genomen wilt worden door een andere man...... ?!
kirjailija schreef:
13-06-2018 09:43
Ieder z’n ding toch? Juist als geëmancipeerde vrouw zie ik mijzelf prima in staat mij vrijwillig aan een man te onderwerpen wanneer ik het wil.
Dit inderdaad. TO als het je leuk en lekker lijkt om dit experiment eens in de praktijk uit te voeren praat er dan over samen. Heb je daar helemaal niets mee laat het dan gewoon lekker een geile fantasie zijn in het hoofd van je man.

Ik had het er laatst ook over met mijn vriend. Die leek het ook wel wat en we fantaseerde er een beetje over. Maar die kans is echt nihil dat we dit ooit in de praktijk gaan brengen. Gewoon een opwindende fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Je zou samen naar een parenclub kunnen gaan.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Denk dat hij daar enorm opgewonden van gaat worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven