Sperma op billen

08-07-2018 22:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
stel ik ben aan het masturberen en er komt sperma op haar billen en het loopt richting haar vagina is er een kans dat ze zwanger raakt ? (alles in een staande positie)
Alle reacties Link kopieren
Ja. Er is altijd kans op zwangerschap als er sperma bij de vagina komt. Maarehhh... waarom niet gewoon neuken?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
ik zou het er niet op wagen

maar....


Wij gebruiken geen pil of condoom, en doen aan 'terugtrekking'. Dat gaat al jaren goed haha. Terwijl mijn 2 kinderen bewust gemaakt zijn en meteen wel raak waren in de eerste maand. Als er nog eentje zou komen zou ik het niet erg vinden.

Het is dus niet zo overdreven gevaarlijk als mensen altijd zeggen. Maar ik zou het risico niet nemen. De kans is echt superklein als je niet binnenin klaar komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als ze zodra de stroom haar vagina bereikt op haar hoofd gaat staan. Dat dus niet doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De slaapkamer van TO's buurmeisje is zeker 6 meter weg. En zo ver spuit zelfs hij niet ;-D
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
08-07-2018 22:18
De slaapkamer van TO's buurmeisje is zeker 6 meter weg. En zo ver spuit zelfs hij niet ;-D
Wedden van wel? Dat is het volgende topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ja
Te weinig info, hoe moet ik me dat voorstellen?
Bijnaam, best leuk als je je Eigen Naam niet meer kan gebruiken en al een Bijnaam hebt! Leuk verzonnen man.

Vertel wat meer, volgens mij is het altijd tricky hoor, die zaadcellen zwemmen sneller dan jij een tissue kan pakken.

Maar vertel, is het je vriendin? Wat een leuke relatie!
Alle reacties Link kopieren
gregie schreef:
08-07-2018 22:12
Wij gebruiken geen pil of condoom, en doen aan 'terugtrekking'. Dat gaat al jaren goed haha.
Ja en zo is mijn vriendin momenteel zwanger, heeeel slechte manier van ‘anticonceptie’.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
O_O ja hoor, dat word een drieling.


Gefeliciteerd to!
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 22:54
Reden: Hele rare spelfout!
1.82% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Het is niet de gebruikelijke manier om een vrouw zwanger te maken TO.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
08-07-2018 22:30
Ja en zo is mijn vriendin momenteel zwanger, heeeel slechte manier van ‘anticonceptie’.
Het mooie is dat ik het niet erg zou vinden als er wel nog een baby komt.

Ik hou van kinderen.
Alle reacties Link kopieren
gregie schreef:
08-07-2018 23:06
Het mooie is dat ik het niet erg zou vinden als er wel nog een baby komt.

Ik hou van kinderen.
Dan heb je dus een heel ander doel dan iemand die anticonceptie gebruikt om géén kinderen te krijgen.
Kans dat ze zwanger raakt TO? Ik denk dat ze het al is :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft dan wel volle bille szoooo
Alle reacties Link kopieren
Het idee dat ik haar zwanger zou kunnen maken ...nee willen maken, maakt mijn vriendin nog geiler en of dat nou via spuiten over haar billen of direct in haar is doet er niet veel toe.
Het zit in onze hoofden !
Bimzarellio...what else
gregie schreef:
08-07-2018 22:12
ik zou het er niet op wagen

maar....


Wij gebruiken geen pil of condoom, en doen aan 'terugtrekking'. Dat gaat al jaren goed haha. Terwijl mijn 2 kinderen bewust gemaakt zijn en meteen wel raak waren in de eerste maand. Als er nog eentje zou komen zou ik het niet erg vinden.

Het is dus niet zo overdreven gevaarlijk als mensen altijd zeggen. Maar ik zou het risico niet nemen. De kans is echt superklein als je niet binnenin klaar komt.
Als je deze onzin maar niet aan pubers verkoopt
Alle reacties Link kopieren
Laat haar de pil nemen of doe een condoom aan en neuk gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven