Onzeker behaard en wit

23-07-2018 01:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag “dames”

Ik voel mij onzeker over mijn donshaartjes op mijn buik en billen. Ikvind dat die daar niet horen bij dames. En voor de man lijkt het me ook niet bepaald aantrekkelijk. Ik scheer het nu maar heb al irritatie opgelopen op mijn billen. Dus ik wil het laseren. Wat zijn jullie ervaringen?

Oja haartjes op mjjn rug wil ik blonderen. Iemand hier ervaring mee?

Toen ik nog naar dr zonnebank ging zag je niets. Ik heb nu pigmentvlekken op mijn benen door de zonnebank dus ben weer een spook. Ook dit maakt mij onzeker
Ga eerst eens met je stinkende afscheiding naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Of je nu vindt dat ze er horen of niet.. ze zitten er dus blijkbaar wel. Dat je zwarte dikke haren vervelend vindt snap ik. Maar donshaartjes? Iedereen heeft ze.. lekker laten zitten..
Ik zou het zeker niet scheren want het komt dikker terug. Waarom wax je het niet (laat je het waxen)? Het zou dan minder moeten terugkomen, al heb ik er niet heel veel verstand van. Het duurt sowieso langer voor het terug is.

Ik denk niet dat er mannen zijn die er echt problemen hebben met een witte huid. Driekwart van het jaar is iedereen, van Hollandse afkomst, wit. En op de lange termijn heb je er voordeel mee (wat betreft huidveroudering en kanker).

Ik vermoed dat je een beetje aan het navelstaren bent, maar goed ik kan het niet zien. Als je maar ver genoeg inzoomd is er met iedereen vanalles mis! Leg de aandacht op je lach, je mooie blik etc en niemand die iets opvalt.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
23-07-2018 01:11
Ga eerst eens met je stinkende afscheiding naar de huisarts.
Waar slaat dit nou op dan? Ik neem aan dat TO hierover eerder een topic heeft gemaakt, maar dat deelt ze waarschijnlijk om advies te krijgen en niet om te worden afgezeken door jou in een ander topic.

TO, kan me voorstellen dat het je hindert, maar zoals al eerder aangegeven: donshaar heeft iedere vrouw. Als het je echt in de weg zit kan je het scheren/waxen (nee, haar komt niet dikker of donkerder terug van welke optie dan ook, dat slaat nergens op). Waxen is pijnlijker, maar dan heb je wel langer resultaat. Maar ik zou je vooral niet te druk maken.

Als je onzeker bent over je 'kleurtje', zou je altijd nog kunnen kiezen voor zelfbruiner. Je hebt tegenwoordig hele goede (Bondi Sands), waardoor je niet oranje kleurt en ook niet vlekkerig wordt.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet scheren. De stoppels zijn erger dan de kwaal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik het echt nodig heb maar ik gebruik soms wax strips van Action. Ze kosten haast niks. De meeste haren verdwijnen dan en de kleine haartjes zorgen voor een natuurlijk resultaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
blondie-90 schreef:
23-07-2018 09:03
Waar slaat dit nou op dan? Ik neem aan dat TO hierover eerder een topic heeft gemaakt, maar dat deelt ze waarschijnlijk om advies te krijgen en niet om te worden afgezeken door jou in een ander topic.
Sorry, ik kan deze TO niet erg serieus nemen. Van alles neerplempen om dan (vrijwel) niet meer te reageren. Maar neem me niet kwalijk, ik had mijn post weg kunnen laten.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
23-07-2018 10:35
Sorry, ik kan deze TO niet erg serieus nemen. Van alles neerplempen om dan (vrijwel) niet meer te reageren. Maar neem me niet kwalijk, ik had mijn post weg kunnen laten.
Sad
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Tja
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
23-07-2018 10:35
Sorry, ik kan deze TO niet erg serieus nemen. Van alles neerplempen om dan (vrijwel) niet meer te reageren. Maar neem me niet kwalijk, ik had mijn post weg kunnen laten.
Mijn doel is om advies te krijgen niet om een gesprek te starten, vandaar dat ik niet reageerde. De reden dat ik niet op jou reageerde lag anders,
Vond het echt een onzinnige opmerking.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
23-07-2018 09:03
Waar slaat dit nou op dan? Ik neem aan dat TO hierover eerder een topic heeft gemaakt, maar dat deelt ze waarschijnlijk om advies te krijgen en niet om te worden afgezeken door jou in een ander topic.

TO, kan me voorstellen dat het je hindert, maar zoals al eerder aangegeven: donshaar heeft iedere vrouw. Als het je echt in de weg zit kan je het scheren/waxen (nee, haar komt niet dikker of donkerder terug van welke optie dan ook, dat slaat nergens op). Waxen is pijnlijker, maar dan heb je wel langer resultaat. Maar ik zou je vooral niet te druk maken.

Als je onzeker bent over je 'kleurtje', zou je altijd nog kunnen kiezen voor zelfbruiner. Je hebt tegenwoordig hele goede (Bondi Sands), waardoor je niet oranje kleurt en ook niet vlekkerig wordt.

Succes!
Lief van je, dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven