Stiekeme sex met eigen partner: wie ?

12-08-2018 17:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand wel eens gevreeën / geflikflooid / gevoosd of zelfs gezoend op plaatsen of momenten waar het eigenlijk 'niet mocht' ?
En daarmee bedoel ik 'legale' vrijpartijen met eigen vriend(in) / echtgeno(o)t(e) / scharrel / fwb, dus geen stiekem in de zin dat eigen partner niks weet zoals vreemdgaan.

Aftrap:

Lang geleden met toenmalige vriendin bij mijn ouders die niet thuis waren dus we konden onze gang gaan. Zij met ontbloot bovenlijf en slechts een slipje aan in woonkamer, kwamen mijn ouders net thuis. We trokken overhaast de kleren aan, zij vergat haar bh die ze onder de kussens van de bank stopte en toen mijn ouders binnenkwamen begroette zij hen waar duidelijk haar tepels door haar truitje priemden. Nooit iets van gehoord hoe hij dat ervaarde maar hij zal het vast gezien hebben.

En jullie ?
Alle reacties Link kopieren
Identiteitscrisis?
Op werk, bioscoop, buiten (park, duin en bos).
Geen spannende verhalen verder, behalve dat 1 keer op het werk onze directeur er net aan kwam, die overigens netjes wachtte tot wij klaar waren. Hij had er geen problemen mee.
In de tijd dat ik nog een partner had wel eens zitten flikflooien in een subtropisch zwembad. Heel netjes gehouden, alleen wat handtastelijkheden onder water zonder dat iemand het merkte of dat we het water vervuilden. Daarnaast wel eens de duinen of heide onveilig gemaakt. Nooit betrapt gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
In de tent van de buren toen ze weg waren. (Ik was nog jong)
Op het strand, overdag op de vloedlijn.
Op het werk van mijn toenamige vriendin.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Fapfaptopic.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Word je nou geil van het idee dat je vader de tepels van je vriendin zag TO?
-Darkside- schreef:
12-08-2018 18:43
Word je nou geil van het idee dat je vader de tepels van je vriendin zag TO?
Doe niet zo zielig, dit is een seks topic, als je daar niet tegen kan reageer dan niet.
Wie zegt dat ik daar niet tegen kan? Is helemaal je eigen sneue interpretatie.
Alle reacties Link kopieren
Een keer een vriendje gepijpt in het bos. En seks op het werk van een ander vriendje. Maar goed, dat was zijn bedrijf en we waren de laatsten nog en hebben de deur afgesloten, dus betrapkans was er eigenlijk niet.
Over de tuintafel, in de suinen, speeltuin(s'avonds laat), douchegelegenheid op camping. Bos, park.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ongetwijfeld een preut zijn, maar ik vind het helemaal niet zo leuk om ongewild tegen een copulerend koppel aan te kijken als ik naar de bioscoop ga.
Of als ik met mijn zoon aan het winkelen ben en het gestommel van het pashokje naast je doet je blozen. Niet erg fijn als zoon dan goedbedoeld door het gordijn vraagt 'mevrouw, zal ik anders een maatje groter halen? Volgens mij past het niet'.
Of als mijn hond , wellicht aangetrokken door de minerale geur, het hoge gras in duikt en opeens aan blote billen snuffelt.
Sorry voor iedereen die plezier beleeft aan openbare seks; ik zit daar niet op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ooit twee homo's op de trap naar het huis van de buren. Gewoon doorgaan met pijpen alsof het volstrekt normaal was toen ik er aankwam. Ik ben naar binnengegaan en heb de brandspuit erop gezet.
Alle reacties Link kopieren
In de lift van bejaardenhuis haha
Even langs opa en oma geweest zo word daar langs gaan wat gezelliger ja toch
Behalve een vluggertje in de auto op een drukke parking nog geen seks gehad in openbaar. Met de privacy die je binnenskamers hebt, kan je een pak wilder gaan...
Alle reacties Link kopieren
Als puber in het bos...maarja, thuis(bij vriend) mocht het niet. Schaam me er wel voor als ik er aan terug denk. Maar meer omdat hij zo veel macht op mij had dat ik dat maar gewoon deed.

Nu nooit meer. Ons eigen vertrouwde huis is vele malen prettiger.
Onze tijd is nu.
KevX schreef:
13-08-2018 09:53
In de lift van bejaardenhuis haha
Even langs opa en oma geweest zo word daar langs gaan wat gezelliger ja toch

Hoe mensen kunnen verschillen. Als ik ergens niet geil van word dan is het wel een bejaardentehuis.
Op de achterbank van de auto van een vriend van ons.
Alle reacties Link kopieren
KevX schreef:
13-08-2018 09:53
In de lift van bejaardenhuis haha
Even langs opa en oma geweest zo word daar langs gaan wat gezelliger ja toch
Oh hihi en oma woonde op de 500e verdieping?
Alle reacties Link kopieren
In de zee.. park op bankje.. parkeerplaats... zwembad... kleedruimte .. bos ... duinen .. bouwplaats ... auto weilanden .. langs de weg ... toilet kroeg .. in het gras naast uitgaansgel. ... langs de snelweg .... maar soms ook wel eens in bed ..lol
Alle reacties Link kopieren
In de zee.. park op bankje.. parkeerplaats... zwembad... kleedruimte .. bos ... duinen .. bouwplaats ... auto weilanden .. langs de weg ... toilet kroeg .. in het gras naast uitgaansgel. ... langs de snelweg .... maar soms ook wel eens in bed ..lol
Alle reacties Link kopieren
Op de wc in een kroeg, en nog een poging in een parkje, maar daar waren te veel mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is natuurlijk allemaal slappe hap. Ik denk bij plaatsen waar het niet mag meer aan achterin de zaal tijdens de uitvaartdienst voor je oma, in de troonzaal terwijl WA de troonrede voorleest, tussen de hooligans van de F side tijdens de wedstrijd Ajax Feijenoord, In de tent van heel Holland bakt als André van Duijn even niet oplet, met je kont in het doopvont, dat soort dingen. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Jufjoke schreef:
12-08-2018 19:44
Of als ik met mijn zoon aan het winkelen ben en het gestommel van het pashokje naast je doet je blozen. Niet erg fijn als zoon dan goedbedoeld door het gordijn vraagt 'mevrouw, zal ik anders een maatje groter halen? Volgens mij past het niet'.
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven