ik weet het niet meer

29-09-2018 11:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na wat gegoochel kwam ik op Viva terecht.
We zijn ruim 20 jaar getrouwd maar op seksgebied was het altijd al verschillend in libido.
Echter, ik hou van haar, en ben gek op haar. Het viel me nooit zo op dat ze altijd zo passief was slechts een enkele keer deed ze echt mee, die keren gaf sex ook een grote voldoening.
Verder was ik altijd maar op zoeknaar voldoening, dus we deden het best vaak.
Maar zonder echte voldoening, ik vree haar op dan ging ik haar klaar beffen en vervolgens mocht ik er op.
Maar de sleur en sleet kwam er in dus zij wou vaak niet
Op vakantie deze zomer, zei ik een keer tegen haar ik geef zoveel, en jij doe eigenlijk niks terug , je ben zo passief.
Toen barste de bom bij haar , ik heb haar die nacht nog nooit zo boos zien worden
"Altijd wil jij sex" ,"altijd moet ik maar meedoen"
"Ik haat je, ik haat je, ik haat jou verschrikkelijke lul , ik haat je echt" zei ze. Ik schrok daar zo van terwijl ik alleen maar had gevraagd om actie.
Daarna wou ze scheiden, en nu blijft ze toch maar om de kinderen
1x per week "mag ik er op" meer wil ze niet.
Maar ik weet niet wat ik hier mee aan moet
Is een sexuoloog misschien een oplossing?
anoniem_376780 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 12:52
Reden: de puntjes en de komma's
3.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
o_o :flag:
(oh, je puntjes zijn pardoes allemaal in dit bericht hier gevallen)
....... ....... . . . ....... ... . . . .. .
rozen88 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 12:14
6.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even ernstig, het is duidelijk dat hier werk is aan de communicatie tussen jullie twee. Die lijkt me bijna onbestaande...
rozen88 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 12:13
8.52% gewijzigd
Ja, een seksuoloog lijkt me geen verkeerd idee. En een cursus Nederlands....

Jij hebt trouwens ook een stem in jullie relatie. Ik zou me sterk afvragen of ik bij iemand wil zijn die ‘mij haat’.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou spontaan een slappe krijgen als ik “er op mocht”. Sex is vooral fijn als je er beiden plezier aan hebt.
Kennelijk vindt jouw vrouw je niet meer aantrekkelijk en opwinden. Ze haat je zelfs zegt ze. Het lijkt me geen goede basis voor een liefdesrelatie. Wellicht is een verstandshuwelijk wat, waarbij jullie allebei liefde en intimiteit elders zoeken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Goed verhaal. Ik zou bijna zeggen dat je een punt hebt maar helaas geen punt te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry mensen, voor de puntjes, komma's en taalfouten
Ik was te zeer bezig met mijn zorgen daardoor lette ik niet goed op
Bericht is aangepast
Maar wil je dan echt er even op mogen eens per week??
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
29-09-2018 12:27
Ik zou spontaan een slappe krijgen als ik “er op mocht”. Sex is vooral fijn als je er beiden plezier aan hebt.
Kennelijk vindt jouw vrouw je niet meer aantrekkelijk en opwinden. Ze haat je zelfs zegt ze. Het lijkt me geen goede basis voor een liefdesrelatie. Wellicht is een verstandshuwelijk wat, waarbij jullie allebei liefde en intimiteit elders zoeken.
+1
Alle reacties Link kopieren
Zo ,die reactie van je vrouw lijkt voor jou nogal uit het niets te komen.
Voor je met een seksuoloog komt aan kakken zou ik eerst een gaan voor een relatietherapeut of iets van die strekking. Iemand die met jullie kan gaan bekijken of jullie verder willen en zo ja hoe het dan beter kan worden.
Want zij kan wel voor de kinderen willen blijven, maar wil jij dat ook? Kun je de rest van je leven teren op een vrouw die je haat?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu ook dat verhaal van François, herkenbaar op diverse punten.
@framberry, een relatietherapeut ziet zij niet zitten.
Ze heeft wel uitgelegd dat ze me niet an sich haat, ze kan best met mij samenleven, maar mijn zin in sex is voor haar gewoonweg te veel , daar zit de haat in .
Die ene keer per week ontloopt ze nog het liefst.
Moe, hoofdpijn, geen zin, etc.etc.
Alle reacties Link kopieren
zo, jouw vrouw heeft vaak tegen haar zin in seks met jou gehad zeg. Heb je dat echt nooit doorgehad, of was klaarkomen zo belangrijk dat de gevoelens van je vrouw je eigenlijk niet zo heel erg veel interesseerde?
Alle reacties Link kopieren
Je mag er op? Ook al zo een opmerking in deze context. Sorry geen goede tip, een seksuoloog lijkt me weinig uit maken, een relatietherapeut meer.
die ik wilde bestaat al...
Dit is van jullie beiden niet handig geweest de afgelopen 20 jaar. Nu hebben jullie beiden een gigaprobleem gecreëerd door niet te communiceren, in de loop van 20 jaar gaat dat wel etteren. Ik zou er helemaal niet 'op' gaan, maar tegen je vrouw zeggen wat je voor haar voelt en met haar bespreken hoe jullie de relatie voor beiden fijn kunnen maken. En dan dus niet op seks aandringen, maar het hebben over de hele relatie. Wat is voor jullie belangrijk in de relatie, behalve seks. Ooit zijn jullie verliefd geworden, getrouwd, kinderen gekregen. Wil je vrouw daar niet aan werken en enkel in één huis blijven wonen voor de kinderen kunnen jullie misschien afspraken maken over seks buiten de deur. Relatietherapie, iemand die jullie kan helpen in het proces van (leren) communiceren lijkt me geen overbodige luxe.
Alle reacties Link kopieren
stuitermans schreef:
29-09-2018 15:04
Ik lees nu ook dat verhaal van François, herkenbaar op diverse punten.
@framberry, een relatietherapeut ziet zij niet zitten.
Ze heeft wel uitgelegd dat ze me niet an sich haat, ze kan best met mij samenleven, maar mijn zin in sex is voor haar gewoonweg te veel , daar zit de haat in .
Die ene keer per week ontloopt ze nog het liefst.
Moe, hoofdpijn, geen zin, etc.etc.
Waarom ziet ze dat niet zitten?
Wat wil jij eigenlijk nog uit jullie relatie halen?
Zoals ik je nu inschat mag je best wat meer op je strepen gaan staan.
En dat ze seks met jou haat is nog steeds geen goed teken
Pfoe een man die seks beschrijft als erop gaan is sowieso een enorme afknapper!!! Je komt nogal seks geobsedeerd over TO. Ik zou als vrouw zijnde gillend bij je weg rennen en weinig zin krijgen van hoe je het hele gebeuren beschrijft.

Dat ze alleen bij je blijft voor de kinderen lijkt me ook niet iets waar jij gelukkig van wordt. Ook jij mag keuzes maken he. Seksuoloog lijkt me en stap te ver, ik zou eerder aan relatietherapie denken.
Alle reacties Link kopieren
ditte_ schreef:
29-09-2018 19:50
Pfoe een man die seks beschrijft als erop gaan is sowieso een enorme afknapper!!! Je komt nogal seks geobsedeerd over TO. Ik zou als vrouw zijnde gillend bij je weg rennen en weinig zin krijgen van hoe je het hele gebeuren beschrijft.

Dat ze alleen bij je blijft voor de kinderen lijkt me ook niet iets waar jij gelukkig van wordt. Ook jij mag keuzes maken he. Seksuoloog lijkt me en stap te ver, ik zou eerder aan relatietherapie denken.
Je gaat er nu vanuit dat dit zijn woorden zijn. Wellicht zijn het juist haar woorden; op het moment dat hij moeite doet dat zij zegt; “je mag er wel even op”
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het vroeger eigenlijk? Genoot zij toen wel van sex? En als er in het begin een groot verschil was in libido, wat was dan de reden dat het toen kennelijk nog geen reden was om de relatie te stoppen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven