Te opgewonden?

09-11-2018 11:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Zoals de titel het al zegt.. Ik raak te opgewonden dat wil zeggen ik drijf m'n bed uit als we met voorspel beginnen. M'n vriend zegt dat hij het juist heerlijk vindt, ik zelf merk dat ik daardoor minder voel van binnen. Daarnaast kom ik echt mega snel klaar, zowel vaginaal als clitoraal. Ik baal ervan want ik zou echt wel eens lekker lang willen genieten. Ik krijg er niet echt grip op en gedachten verzetten etc werkt dan niet m'n lichaam gaat dan z'n eigen gang. Iemand die dit herkent of evt tips heeft.

Fijn weekend x
one step at a time
Ik denk alleen maar: wat een luxe probleem!

Doekje erdoor en doorgaan na een orgasme is geen optie?
Je kunt met theebladeren de boel wat droger maken heb ik wel eens gelezen.
Alle reacties Link kopieren
handdoekje?
Trahit sua quemque voluptas
Geheel off-topic, maar * zwaait naar Vince *
Alle reacties Link kopieren
Ikookikook!!! :cheer:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de reacties het is inderdaad een luxe probleem. Maar het handdoekje lost alleen de buitenkant op zeg maar...
one step at a time
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp eruit dat 'nat worden' niet het hoofdprobleem is, maar wel het feit dat TS door het vele vocht minder gevoel heeft? Daarom vraag ik me af, als je je tussendoor wat uitdroogt (handoekje of iets dergelijks) of je dan ook terug meer gevoel gaat krijgen. Want meer gevoel, zou ik denken, gaat je dan zo mogelijk nog sneller doen klaarkomen.

Ik zou als man proberen om jou zo vaak mogelijk na elkaar te laten klaarkomen. Ook door andere dingen als neuken. Beffen b.v., massage met erotische prikkeling enz, en het neuken zou ik dan houden als apotheose, de kers op de taart als je al enkele orgasmes achter de rug hebt. Misschien kom je op die manier wél voldoende lang aan je trekken. Een gok hoor, want ik heb geen ervaring met partners met dit probleempje.
danoontjepower schreef:
09-11-2018 11:54
Ik snap de reacties het is inderdaad een luxe probleem. Maar het handdoekje lost alleen de buitenkant op zeg maar...
Wat let je om een tissue (zonder balsem uiteraard) met een vinger even door je vagijn te halen?
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
09-11-2018 12:05
Wat let je om een tissue (zonder balsem uiteraard) met een vinger even door je vagijn te halen?
`

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Die tissue lijkt me een goed idee alleen gaat dat niet pluizen of in stukjes in je vagina plakken.
Krijg je dat weer.... ook niet sexy als hij beft en de plukjes tissue meeneemt .
Droog je wellicht wel spontaan van op.

Maarre wel een luxe probleem , wellicht flink vegen met een handdoekje, washandje ofzo ?!
Nou, medisch gaasje dan. Ook geen gepluis :proud: .
Alle reacties Link kopieren
Je komt snel klaar...Maar dan begrijp ik eruit dat je niet vaker achter elkaar kunt klaarkomen?
Ik heb bijna t zelfde, maar zie t niet echt als n probleem. Bij n lekkere vrijpartij kan ik soms wel 5 of 6 x klaarkomen. En dan droog ik ook niet op dus.
Is het bij jou dan meteen gedaan als je klaar bent? Of heeft je partner dan zoiets van...oké ze heeft n orgasme dus we zijn klaar...
Alle reacties Link kopieren
Super dat dit topic me dus dingen brengt die ik zelf wel ooit denk maar niet uitvoer haha. Nou die handdoekjes gebruik ik inderdaad maar vriendlief heeft voorkeur voor natuurlijk lekker nat.
Ik ben na het klaarstomen zelf echt even klaar, dan focus ik op hem of als hij door mij ook niet langer kon dan knuffelen we nog. Ik ben serieus nooit vaker klaargekomen omdat het allemaal zo gevoelig is dat het haast pijn doet. Maar tips en tricks altijd welkom.
one step at a time
Dat vaker klaarkomen kun je trainen. Wachten tot je een beetje bent afgekoeld en dan toch weer beginnen. Heel voorzichtig.
Alle reacties Link kopieren
danoontjepower schreef:
09-11-2018 18:24
Super dat dit topic me dus dingen brengt die ik zelf wel ooit denk maar niet uitvoer haha. Nou die handdoekjes gebruik ik inderdaad maar vriendlief heeft voorkeur voor natuurlijk lekker nat.
Ik ben na het klaarstomen zelf echt even klaar, dan focus ik op hem of als hij door mij ook niet langer kon dan knuffelen we nog. Ik ben serieus nooit vaker klaargekomen omdat het allemaal zo gevoelig is dat het haast pijn doet. Maar tips en tricks altijd welkom.
Ben je hiermee als eens bij de huisarts geweest? Want, waar is het zo gevoelig van als je al bij wijze van spreken klaarkomt als er alleen naar je clit gewezen wordt?
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
@catskin ik weet niet beter, dit is al zolang ik me kan herinneren zo. Ik heb verder geen klachten.
one step at a time
Alle reacties Link kopieren
Maar vraag me af: is het wel lekker?

Lijkt mij een combinatie van zowel lichamelijke dingetjes (zo enorm nat worden) als geestelijke (gevoel geen controle meer te hebben en heel snel komen). Wel interessant om beide kanten te onderzoeken. Voel je je helemaal vrij bij je vriend? Zou hij mee op onderzoek uit willen gaan hoe het fijner voor jou kan worden?

Vroeg me ook nog af: je vriend vindt heel nat lekker, jij iets minder. Hoe is het voor jou als je toch afveegt (maw: dat je even je eigen behoeften voor laat gaan)?
danoontjepower schreef:
09-11-2018 18:24
Ik ben na het klaarstomen zelf echt even klaar, dan focus ik op hem of als hij door mij ook niet langer kon dan knuffelen we nog. Ik ben serieus nooit vaker klaargekomen omdat het allemaal zo gevoelig is dat het haast pijn doet.
Onderbreek je dan ook telkens het neuken? Wat 123Lotje schreef is net heerlijk (als man te beschouwen dan) om ongeremd lang door te gaan. Zelf heb ik veel vocht altijd positief ervaren bij het binnendringen met de penis.
Alle reacties Link kopieren
Offtopic (sorry)

Hej Mooie dames! *zwaait terug*
MokThee schreef:
09-11-2018 11:50
Geheel off-topic, maar * zwaait naar Vince *
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat er op dat gebied meerdere dingen spelen. Ben op het moment al onder behandeling bij een gynaecoloog voor m'n menstruatie drama's maar mss toch ook deze vraag daar droppen...
Heb m'n vriend idd al wel gevraagd eens uitgebreid de tijd te nemen dingen te ontdekken. Vaak is het nu een heerlijk vluggertje ivm pubers in huis...
one step at a time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven