Voetjes

05-12-2018 08:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een erg sportieve man van 40, die echt een hele grote zwak heeft voor mooie vrouwen voetjes, waar dat vandaan komt en waarom dat ik dat zo aantrekkelijk vind, dat weet ik echt niet.

Maar omdat het voor mij zo interessant is en een grote liefde ervoor heb, denk ik geregeld aan, maar ik loop ook vaak met n vraag, die ik niet beantwoord krijg, althans ik kan er niks over vinden.

Mijn vraag is, of het bestaat dat vrouwen, mannen voeten ook zo aantrekkelijk kunnen vinden of wat ermee te maken heeft....ik kan het me niet voorstellen, want als ik mannen voeten zie, denk ik gadver of dat ik mn eigen voeten zie, bah, maar dat zal bij vrouwen ook wel zo gedacht worden haha

Ik verwacht niet dat t bestaat, maar als ik er antwoord op wil vinden, dan zal t hier wel zijn toch😬

Mvg Wesley
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat er maar heel weinig vrouwen op de wereld rondlopen met een mannen-voeten fetish.
Alle reacties Link kopieren
natuurlijk bestaat dat, alles wat je kunt verzinnen op dat gebied... bestaat
Alle reacties Link kopieren
zie:
http://lmgtfy.com/?q=woman+with+a+foot+fetish
Alle reacties Link kopieren
Dus het is idd heel zeldzaam, raar toch dat mannen, althans ik zeker, daar wel wat mee hebben?
Voetjes nog wel. Ik versta onder voetjes van kleine kinderen.
Vrouwen hebben gewoon voeten.

Hopen maar dat je geen schimmelnagel tegenkomt
Nijmegen schreef:
05-12-2018 09:58
Dus het is idd heel zeldzaam, raar toch dat mannen, althans ik zeker, daar wel wat mee hebben?
Heel raar.
Wel fijn dat je erg sportief bent.
Alle reacties Link kopieren
Nijmegen schreef:
05-12-2018 09:58
Dus het is idd heel zeldzaam, raar toch dat mannen, althans ik zeker, daar wel wat mee hebben?
jij bent echt een hele malle eppie hoor
Je kunt voor de gekste dingen een fetish hebben. Zag eergisteren nog een vrouw zich klaar rijden op de Eiffeltoren. Dan vind ik mannenvoeten nog normaler.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
05-12-2018 10:31
Je kunt voor de gekste dingen een fetish hebben. Zag eergisteren nog een vrouw zich klaar rijden op de Eiffeltoren. Dan vind ik mannenvoeten nog normaler.
Ehhmmm :-?
Hoe groot was die vrouw????
Heb er nog nooit van gehoord dat vrouwen kicken op voeten. Ook niet bij vriendinnen het vermoeden gehad dat daar ook maar enige interesse voor is. Het zal vast bestaan, maar is dan minder vaak voorkomend dan mannen die kicken op voeten.

Dus jij bent geen borsten of billen man, maar een voetenman?
Alle reacties Link kopieren
Eelt, kalknagels, ingegroeide nagels, voetschimmel.. mmm wat zijn 'voetjes' toch lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ja, bestaat. Mits gewassen, geen overdadig eelt, korte nagels en gelakt, geen schimmel en/of kalknagels of hallux valgus. Ik kan mij niet 'n fetisjist noemen, maar kan er zeker plezier aan beleven. Wat ik zelf als heel normaal beschouw. Moraal:

Niet te veel nadenken. Ga op je gevoel af.
.
Alle reacties Link kopieren
Oeps sorry. Zie nu dat ik de vraag verkeerd gelezen heb. Gaat over vrouwen die mannenvoeten aantrekkelijk vinden. Hoor over die van mij wel eens dat ze goed verzorgd zijn.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven