Geslachtsziekte of niet?

12-02-2019 10:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik voor de eerste keer een trio gedaan met een man en vrouw.
Eerst hebben we elkaar heerlijk opgegeild op een bepaald moment zat de man boven mijn hoofd op zijn knieën ik begon hem te pijpen.
Zijn vrouw ging tussen mijn benen zitten en begon mij te pijpen.
Ik werd zo geil dat ik te laat merkte dat hij klaar kwam en omdat hij boven mij zat en zijn lul diep in mijn keel drukte kon ik niet anders dan zijn sperma in mijn keel te laten lopen en door te slikken.
Nu maak ik mij zorgen of ik misschien een geslachtsziekte heb opgelopen.

Hoe lang kan het duren voordat je zeker bent dat er niets aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, te laat.
Laat de overheid maar niet weten wat jij gedaan hebt, anders wordt je verplicht in quarantaine gezet en moet je elke dag het achterste van je tong laten zien om te bewijzen dat je keel niet wegrot.

Tja, wie begint er dan ook een trio met een stelletje zonder eerst jullie medische verklaringen te overleggen. Dat jullie relatie-advokaten daar niet op gewezen hebben toe jullie de onderlinge consent-verklaring gingen ondertekenen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Incubatietijd verschilt per ziekte. Maar je huisarts zal je er graag meer over vertellen. Tip: bij de huisarts het nagenieten achterwege laten en je beperken tot de relevante feiten
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 10:24
0.55% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
SOA Incubatietijden
Chlamydia 14 dagen
Gonorroe 14 dagen
Trichomonas 21 dagen
Candida 21 dagen
Syfilis 4 weken (zie toelichting)
HIV 1 4 weken (zie toelichting)
Hepatitis B 8 weken (zie toelichting)
Toelichting incubatietijd HIV

Sept 2016- de incubatietijden van onze bloedtesten hebben we bijgesteld na uitvoerig onderzoek door het laboratorium, de fabrikant en literatuur onderzoek.

Mei 2018- wij zijn overgegaan op de afnamebuizen van Hologic. De incubatietijden van chlamydia en gonorroe hebben we hierop in overleg met de fabrikant en laboratorium bijgesteld. Hiermee sluiten we aan bij de richtlijnen van de GGD.

Let op: De hierboven aangegeven incubatietijden gelden uitsluitend voor de testen van Soapoli-online en kunnen afwijken van de landelijke richtlijn. We maken gebruik van de nieuwste generatie testen die daardoor sneller een betrouwbare uitslag geven. Als je je houdt aan de incubatietijden en de instructies dan is de betrouwbaarheid van je uitslag bijna 100%. Heb je klachten ga dan bij voorkeur naar je huisarts of de GGD.


https://www.soapoli-online.nl/alles-over-soa
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren iemand gepijpt, kan ik nu een geslachtsziekte hebben?
Dat hele verhaal eromheen is toch niet nodig. Ook is dit makkelijk te googelen. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Als je je pas zorgen maakt over soa’s bij het klaarkomen dan heb je ergens een afslag gemist.
Ook zonder klaarkomen kan je diverse soa’s krijgen.

Lees jezelf in op https://www.rutgers.nl/
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Elegantic schreef:
12-02-2019 10:26
Ik heb gisteren iemand gepijpt, kan ik nu een geslachtsziekte hebben?
Dat hele verhaal eromheen is toch niet nodig. Ook is dit makkelijk te googelen. :nut:
Het topic staat onder sex, niet onder gezondheid. TO weet best hoe het zit, maar gebruikt zijn vraag om te kunnen vertellen van zijn feestje

Loepen en je ziet het patroon
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
en wat vond jou vrouw ervan?
in januari was je immers met je vrouw naar de sauna :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
12-02-2019 10:50
en wat vond jou vrouw ervan?
in januari was je immers met je vrouw naar de sauna :sherlock:
Gokje: zijn vrouw lag naast hem te slapen terwijl hij droomde
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
https://smartsexresource.com/sites/defa ... ble-v3.png

De vrouw kan jou dus ook een SOA hebben gegeven door jou te pijpen zonder condoom, he?

Wat weten mensen toch weinig van SOAs vaak. :cry:

Tsja, je zal een maand moeten wachten voordat je kan testen. Hep B komt niet zoveel voor door orale seks, maar je kan altijd even snel een vaccinatie halen (binnen een week zit je veilig).

Regelmatig testen als je wisselende partners hebt is sowieso slim om te doen.
Spannend hè vieze verhaaltjes plaatsen?
Je wilt helemaal geen antwoord op je vraag toch? Dat antwoord had je namelijk gewoon via Google kunnen vinden.
Esther- schreef:
12-02-2019 11:10
https://smartsexresource.com/sites/defa ... ble-v3.png

De vrouw kan jou dus ook een SOA hebben gegeven door jou te pijpen zonder condoom, he?

Wat weten mensen toch weinig van SOAs vaak. :cry:

Tsja, je zal een maand moeten wachten voordat je kan testen. Hep B komt niet zoveel voor door orale seks, maar je kan altijd even snel een vaccinatie halen (binnen een week zit je veilig).

Regelmatig testen als je wisselende partners hebt is sowieso slim om te doen.
en weer iemand die er serieus op ingaat :bonk:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
12-02-2019 11:30
en weer iemand die er serieus op ingaat :bonk:
Dat is het leuke, ze het gevoel geven dat ze écht iemand te pakken hebben... :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven