SOA van vreemdgaande date

15-03-2019 22:29 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
(Ik weet niet of dit hier of in relatie moet..)

Eind januari is het serieuze daten gestopt met iemand die niet goed voor mij was (ook topic hier).

We hadden afgesproken exclusief te zijn, en daar vertrouwde ik hem op, ook al had ik een onderbuik gevoel..

Nu kwam ik er vorige week achter, dat hij alles behalve exclusief was, en nu ook met een nieuw meisje is.

Toen ik dat hoorde, heb ik meteen een soatest bij HA laten doen, en vandaag de uitslag..

Chlamydia...

Hij is de enige waar ik de afgelopen maanden seks mee heb gehad, en achteraf heb ik wel klachten gehad, maar ik dacht dat ze ergens anders van kwamen.
Ik ben meteen behandeld en over een week weer helemaal schoon.

Heb hem meteen op de hoogte gesteld, maar werd helemaal verrot gescholden, dat het niet van hem kwam, en hij niks heeft, dat ik een stalker ben ( heb hem overal geblokkeerd en nooit meer gesproken...) en ik gestoord ben etc.

Nu weet ik dat die een nieuw meisje heeft en wie dat is, en ik denk niet dat hij eerlijk gaat zijn tegen haar..

Ik heb haar dus ook berichtje gestuurd hoe en wat, en dat ze zich zou moeten laten testen, of in ieder geval voorzichtig moet zijn.. ik wil niet dat hij er nog meer mee besmet, al weet ik alleen van deze meid af.

Wat ik met dit topic wil.. geen idee.

Ik schaam me vooral gewoon kapot, voel me smerig, wil het liefst nog 30 x gaan douchen.. ben bang dat het schade heeft gedaan al aan mijn vruchtbaarheid (weet niet hoe snel zoiets gaat)..
Alle reacties Link kopieren
Wees gerust dat duurt wel een enorme tijd voor chlamydia je onvruchtbaar kan maken.
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat meer info erover

https://www.soaaids.nl/nl/item/seksoa-a ... vruchtbaar
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Goed gehandeld TO en wat heerlijk dat dit je ex is!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben je er op tijd bij, en voor de volgende keer: vertrouw op je onderbuik gevoel! Je zit echt meestal wel goed daarmee
Alle reacties Link kopieren
Superrot voor je! Gezien zijn reactie (en acties) ook maar goed dat je van zo'n idioot af bent.
Als je je zorgen maakt om je vruchtbaarheid zou ik een afspraak bij de dokter maken, wellicht kun je doorverwezen (of gerustgesteld) worden. In de tussentijd is het misschien een idee om je nare ervaring een plek te geven. Bijvoorbeeld door middel van sport? Kickboks? Ik roep maar wat. Sterkte!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 8 mnd met chlamydia rond gelopen en daarna pas is het ontdekt.
Ben nu zwanger dus vruchtbaar. (4, 5 jaar later)
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,
Wou je even een hart onder de riem steken. Heb precies hetzelfde nu.. ook inclusief de chlamydia 😶 je zou bijna denken dat het dezelfde is ;-).

Maandag mag ik langskomen voor de behandeling. Wil vooral ff zeggen, voel je niet vies; hij is vies! Niet jij
Alle reacties Link kopieren
ach meid!!! Ik snap je zorgen helemaal.. Ik ken een meisje die in haar huwelijk een aantal keer bedrogen is en daardoor een aantal keren chlamidya heeft opgelopen en gewoon een kindje heeft gekregen. 1 tip ga niet teveel google.. google gaat je niet vertellen hoe het zit met je vruchtbaarheid. Het verschilt ook per lichaam.
Ik zou als ik jou was je niet te druk maken en je niet gek gaan internetten.. Want daar lees je meestal de nare dingen. Bij de mensen waar het wel goed bij is gegaan openen meestal geen topics of iets dus lees je alleen de negatieve dingen. En hartstikke goed dat je dat meisje op de hoogte hebt gebracht. En voortaan veilig doen.. Je verwacht vaak omdat je zelf eerlijk bent dat de ander dat ook is, maar dat is helaas vaak niet zo!
Balen dat je ondanks condoomgebruik een SOA hebt gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je niet te schamen. Het kan iedereen overkomen.

Ik zou zelf alleen geen exclusiviteit afspreken met iemand die geen vaste relatie wil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend!

Ik begrijp van iemand hierboven dat jullie (steeds) een condoom hebben gebruikt, klopt dat? Kon dat even niet afleiden uit de tekst. Hebben jullie je vooraf getest op SOA’s? En misschien een beetje te kritische vraag: weet je zeker dat je het niet al eerder had (maw: dat je eventueel hem juist besmet hebt?).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, doet me goed! Fijn om te zien dat het dus direct invloed heeft op vruchtbaarheid.

We hebben het eerst veilig gedaan, vervolgens exclusiviteit afgesproken, we waren serieus aan het daten en hadden een beginnende relatie, zoals het tussen ons werd besproken. Dus toen deden we het zonder, hij zei dat hij clean was, en ik had al heel lang geen bedpartner gehad, en een tijd geleden een test gedaan die negatief was. Dus ik dacht veilig allemaal..

Maar ik kwam er dus na het verbreken van alles, achter dat hij er gewoon nog wat naast had, en toen ik ging nadenken had ik ook klachten.
Ik dacht dat het van menstruatie was die net was gestopt, ik had jeuk, branderig gevoel bij plassen en afscheiding, maar dat kunnen 100 dingen zijn, ik dacht wel aan soa, maar geloofde niet dat dat kon.

Zodra ik dus hoorde dat hij gewoon nog met andere ging, heb ik meteen een test laten doen, en dus positief..
Het is dus echt van hem, en ik zou het heel vervelend vinden als hij er niks mee doet...

Ik heb alleen dit meisje op de hoogte kunnen stellen, maar evt volgende natuurlijk niet meer, maar het is uit mijn handen.
Ik heb hem ook op alle manieren geblokkeerd.

Mijn pillen zijn gisteren ingenomen, en ik ben blij als ik een week verder ben en het kan vergeten, gelukkig geen andere bedpartners die ik op de hoogte hoef te stellen.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-03-2019 07:54
Je hoeft je niet te schamen. Het kan iedereen overkomen.
Alleen wie naïef genoeg is om geen condoom te gebruiken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Singlemamasrule schreef:
16-03-2019 14:11
hij zei dat hij clean was, en ik had al heel lang geen bedpartner gehad, en een tijd geleden een test gedaan die negatief was. Dus ik dacht veilig allemaal..
Als je 16-jarige dochter met dit verhaal zou komen, zou je dan denken dat je haar goed hebt voorbereid op volwassenheid?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Blijft merkwaardig dat mensen denken dat zodra je vertrouwd genoeg met elkaar bent en exclusiviteit hebt afgesproken, dat die partner dan (zonder recente test) ten eerste wéét van zichzelf dat ie clean is en ten 2e dat het dan moet zijn dat je diegene op zijn woord gelooft ook, als je elkaar nog nauwelijks kent.
Ook als je iemand langere tijd kent en langere tijd exclusief met jou is/zegt te zijn, zegt dat nog niks over of ie al ergens mee rondloopt.

Kan best zijn dat ie klachtenvrij is, of ook al een tijdje geen seks heeft gehad (of dat beweert) maar dat zegt nog helemaal niets dat ie zoiets niet bij zich draagt (en zelf geen last van heeft).
Als je het echt "zeker" wil weten moet je je toch laten testen voor je die condooms achterwege laat (al weet je het nooit zeker, want ook vanaf daar kan ie er (een) ander(en) op na houden).

Zeker als je al "onderbuikgevoelens" had, en hem niét (helemaal) vertrouwde daarin..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-03-2019 14:24
Alleen wie naïef genoeg is om geen condoom te gebruiken
Ga even ergens anders lopen trollen man. Sneu gedrag...
Occam's razor
Debora schreef:
16-03-2019 14:35
Ga even ergens anders lopen trollen man. Sneu gedrag...
Niks sneu, ze heeft gelijk. Enige sneue in dit verhaal is dat to met een scharrel onbeschermde seks heeft terwijl ze rammelende eierstokken heeft en daardoor een soa oploopt.
Alle reacties Link kopieren
Debora is niet direct de meest objectieve persoon denkbaar :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap TO wel. Ze geloofde de beste man die haar verzekerde dat ze exclusief waren met elkaar. Waarom zou je mensen niet op hun woord geloven? Gaat wel erg ver. Zij is niet de schuldige in dit verhaal, maar hij.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 16-03-2019 22:09
0.24% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-03-2019 17:23
Debora is niet direct de meest objectieve persoon denkbaar :)
En jij bent niet de meest warme persoon denkbaar, met je bestraffende reacties in werkelijk elk topic.
wij slapen nooit.
Singlemamasrule schreef:
15-03-2019 22:29
Nu weet ik dat die een nieuw meisje heeft en wie dat is, en ik denk niet dat hij eerlijk gaat zijn tegen haar..

Ik heb haar dus ook berichtje gestuurd hoe en wat, en dat ze zich zou moeten laten testen, of in ieder geval voorzichtig moet zijn.. ik wil niet dat hij er nog meer mee besmet, al weet ik alleen van deze meid af.
Zo, dat is een topic op zichzelf denk ik!
Moet je ongevraagd nieuwe partners van je ex gaan inlichten..
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
16-03-2019 18:21
En jij bent niet de meest warme persoon denkbaar, met je bestraffende reacties in werkelijk elk topic.
Gelukkig maar dat ik dat ook nooit beweer. Anderen wel, ik niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
16-03-2019 18:19
Ik snap TO wel. Ze geloofde de beste man die haar verzekerde dat ze exlusief waren met elkaar. Waarom zou je mensen niet op hun woord geloven? Gaat wel erg ver. Zij is niet de schuldige in dit verhaal, maar hij.
Ja, waarom zou je mensen niet op hun woord geloven? Moeilijk, moeilijk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-03-2019 20:22
Ja, waarom zou je mensen niet op hun woord geloven? Moeilijk, moeilijk.
Deze toon bedoel ik dus.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven