Ben wa balletjes

26-04-2019 12:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Heeft iemand ervaring met de ben wa balletjes? Ik heb inmiddels 2 soorten, de grotere en zwaardere van fifty shades of grey. En 2 losse kleine balletjes. Nou lees ik op heel veel plekken dat je veel moeite zou moeten doen om ze in te houden, maar het kost mij dus geen enkele moeite. Ik voel ze ook niet zitten (de grotere wel omdat er een touwtje aan zit). Bij de losse klein balletjes heb ik dus zelfs het 'probleem' dat ik ze er haast niet uit krijg omdat ze erg diep zitten.
Ik ben een vrouw van 27, zonder kinderen. Kwam er laatst daardoor ook achter dat ik beter de kleine balletjes kon proberen. Ik had eerst alleen de grotere balletjes. Maar helaas geven de kleine balletjes ook niet het effect wat ik graag zou willen.

Hebben meer mensen dit? En heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ken wel de notenballetjes uit de supermarkt en biljartballen maar omdat ik een kind heb gekregen gebruik ik liever een skippybal want die blijft wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
26-04-2019 13:10
Nee, ik ken wel de notenballetjes uit de supermarkt en biljartballen maar omdat ik een kind heb gekregen gebruik ik liever een skippybal want die blijft wel zitten.
:HA: Lekker groot kind gekregen dan? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja, we vierden toen ze geboren was meteen haar 18e verjaardag.

Mesw91, misschien toch ruimer beneden dan je zelf dacht?
Wat is het effect dat je zou willen? Ze zijn prima om je bekkenbodemspieren te trainen maar de vibratie tijdens het bewegen voel je amper tot niet.
Alle reacties Link kopieren
@Marana: Mijn bekkenbodemspieren trainen wil ik hiermee dus ook wel doen, alleen dan voel ik ze ook niet. En ik had inderdaad wat meer verwacht van het bewegen..
Breng je die kleine balletjes ook diep in dan? Volgens mij is het idee dat ze voor (onder) in de schede zitten, en er uit zouden vallen als jij je bekkenbodemspier niet aanspant. Als je ze dieper inbrengt, zoals een tampon, dan blijven ze vanzelf zitten (net als een tampon vanzelf blijft zitten).
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat je spieren misschien wel 'te veel' aangespannen zijn, onbewust? Bij mij moet ik wel altijd moeite doen om ze vast te houden...
Alle reacties Link kopieren
@ Marana, dat zou inderdaad kunnen, dat ik ze dieper inbreng dan moet.. maar een tampon is dan ook droog en deze balletjes zijn glad en veel zwaarder. Maar ik breng ze meestal in en vervolgens kruipen ze 'omhoog', want als ik ze eruit wil halen zitten ze veel hoger/dieper.
@ girlwithpower: ik denk dat dat best zou kunnen. Hoe diep doe jij de balletjes altijd in?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ze meestal zo diep mogelijk erin, maar dat zijn dan inderdaad ook 2 aan elkaar! Ik zou juist bij jou aanraden om zwaardere balletjes te proberen?
Help dit uiteindelijk ook om je plas beter op te houden? Of is dat een andere oefening?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik dit een keer gelezen.
Hier staat alle uitleg over Ben Wa balletjes en gewichten en groten etc.

Zoek ff op De site.
Ben wa Ballen.
Bekken Bodum spieren.
Etc trainen.
Staat zelfs uitleg ergens over sexuele speeltjes en voorkeuren.

www.depaarsekeizerin.nl
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
.
hoezodan wijzigde dit bericht op 05-05-2019 22:58
97.30% gewijzigd
Hoezodan schreef:
05-05-2019 12:22
Ben wa balletjes.. klinkt als Brabantse uitdrukking voor beschonkenheid..
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven