Zijn deze dingen normaal?

30-07-2019 20:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik merk dat ik de laatste tijd meer naar mannen kijk ens, en dat ik ook gewoon sneller door een aanraking opgewonden ben. Niet eens door een jongen ofzo maar ook gewoon door familie op normale plekken of knuffel wat ik echt verschrikkelijk vind. Ook krijg k dan beelden van hun met mij... moet er soms gewoon aan denken. Ben ik nou raar?:( Herkennen jullie als meisjes / vrouwen dit ook? En hoe lossen jullie dit op? Tis namelijk echt irritant. Wil me niet de hele tijd zo voelen.
Neen.
raar maar je hebt geen controle over je gedachten. Als je probeert niet te denken aan bepaalde dingen dan denk je er juist aan
Alle reacties Link kopieren
Je bent 16, volgens mij is het niet zo gek dat de hormonen door je lijf gieren. Ik zou er niet meteen teveel achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hee ik heb dat ook soms. Niet te veel aandacht aan besteden. Gedachtes komen en gaan

Toevoeging: ik word er niet opgewonden van
Ik denk dat je hormonen gewoon een beetje van slag zijn? Ik weet niet, ik heb soms zelf ook een gekke gedachte die door m'n hoofd spookt bv het idee van m'n ouders die seks hebben maar ik heb het niet als ze me aanraken. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was!
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
30-07-2019 20:59
Je bent 16, volgens mij is het niet zo gek dat de hormonen door je lijf gieren. Ik zou er niet meteen teveel achter zoeken.
Waar staat dat zij 16 is?
Alle reacties Link kopieren
Als je het maar niet echt doet. Komen beelden bij me op van Angelina Jolie zoenend met haar broer die duidelijk op de grens zat van wat mensen nog betamelijk vinden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kan ook zijn dat het dwanggedachten zijn TO.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
claireredfield schreef:
30-07-2019 21:26
Waar staat dat zij 16 is?
In haar vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Puberteit.
Alle reacties Link kopieren
Je hormonen kunnen nu behoorlijk op hol gaan. Je zit midden in je puberteit.
Oxytocine het knuffelhormoon komt ook vrij bij orgasmes (en je raakt er ook opgewonden van).
Dus het kan dingen allemaal in de war schoppen als je hormonen overuren maken en jij voor het eerst seksuele gedachten krijgt. Die seksuele gedachten zijn op zich niet erg hoor, maar ik kan me voorstellen dat je het wat freaky vindt dat je ook over familieleden deze gedachten krijgt.

Maar mijn tip aan jou: besteed er niet te veel aandacht aan. Je hoeft het niet groter te maken dan het is, gewoon puberhormonen die je hersens in de war gooien.
bonnieux wijzigde dit bericht op 30-07-2019 22:32
3.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Ben ik nou raar?" -> ja .... .
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
30-07-2019 22:30
"Ben ik nou raar?" -> ja .... .
Wat een nuttige reactie, NOT!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die hormonen die beginnen op te spelen.
Wat help is om de opgebouwde spanning er even uit te laten.
Denk dat je groot genoeg bent om daar zelf een invulling aan te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven