Jullie ervaringen bij club Paradise en Sameplace, Amsterdam

02-08-2019 01:30 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan over 2 weken een weekendje naar Amsterdam om van elkaar en onze hoofdstad te genieten. We zouden dan ook graag een parenclub bezoeken, bij voorkeur in Amsterdam zelf vanwege vervoer.
Dan komen we na wat zoeken uit op Club Paradise en Sameplace.
We zijn midden 30, zij Bi, Hij nie. We houden van kijken en bekeken worden, we gaan in eerste instantie om te genieten van elkaar, de sfeer en de alle fijne extra's die we thuis niet hebben zoals een swing, de sauna, andere stellen bezig zien, etc. we staan open voor contact met een leuk stel of een vrouw. Maar dit is geen must.

We willen geen single mannen betrekken bij ons spel. Dat ze (op gepaste afstand) en kijken is geen bezwaar.

De reviews die we vinden zijn wisselend, de ene helft vind de clubs geweldig en de andere helft verschrikkelijk...

Hoe is jullie ervaring als stel of alleenstaande vrouw? Is het personeel fijn in omgang? Zijn de clubs schoon? Hoe is de verhouding mannen alleen ten opzichte van stellen en vrouwen alleen en hoe zit het met opdringerige mannen en de manier waarop het personeel hier mee omgaat?
Ik ben er nooit geweest maar wat ik ervan begrijp is dat deze clubs meer gericht zijn op de bdsm en gay wereld, of mannen alleen.

Stellen die sex willen met andere stellen gaan meestal naar clubs als Fata en Fun.

Ik zou gewoon naar de Fata gaan en geld uitgeven voor een taxi, of zelf rijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar fata gaan. Dat is niet zo ver van Amsterdam af. En fata is echt super mooi en luxe. Geen irritante single mannen.

Wij staan er hetzelfde in als jullie. Meestal hebben wij geen sex met anderen maar t komt wel eens voor. Wij komen daar vooral voor ons. En als er een keer wat extra gebeurd is dat leuk... zolang dat iets toevoegt aan ons spel. Fata is daar perfect voor. Je kan lekker met zijn 2en zijn. Soms komt er iemand naast je liggen en als je dat leuk vind kan je daar in mee gaan maar een hand weghalen is al genoeg als je het niet wilt.

Er is een mooie massage ruimte en een sm ruimte. Een heel groot bubbelbad en heel veel relaxruimtes.

Persoonlijk vind ik zondag het leukst als het mooi weer is. Heerlijk aan t zwembad hangen met prachtige ligbedden en lekker van elkaar genieten zonder gene...

Paradise of de showboat trekken me helemaal niet. Ik hoor dat het vooral om doen draait en dat er continu geile mannen zijn. En dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik ben daar ok van mijn man te genieten... niet om perse met een ander te neuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven