Beschermd of niet..? (OP verwijderd)

15-08-2019 20:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
ivylady93 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 22:24
99.72% gewijzigd
De huisarts.
Alle reacties Link kopieren
De pil beschermd alleen de eerste dag als je hem op de eerste dag van je menstruatie neemt, anders moet je 7 dagen een barrière middel gebruiken. Staat ook zo in de bijsluiter...
Ik denk dat je dat woord ‘alsnog’ goed gekozen hebt. De prikpil weet echt niet exact op welke dag je een nieuwe prik zou moeten halen en is niet opeens uitgewerkt. Je maakt je imho zorgen om niets, maar je kunt natuurlijk altijd even de huisarts(-assistent/-e) bellen voor geruststelling.
Alle reacties Link kopieren
Als de arts zei dat je 7 dagen extra veilig moest zijn dan ben je die 7 dagen dus met de pil niet goed beschermd.
I wanna live my life with the volume full!
Overleg met je huisarts/
Alle reacties Link kopieren
Nou... als de huisarts zei dat je zeven dagen extra bescherming moest gebruiken dan is het dus niet veilig genoeg.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Inderdaad even overleggen. Zaadcellen kunnen nog een paar dagen overleven en de pil beschermt je nog niet. Die beschermt pas meteen als je start op de eerste dag van je menstruatie. Dus in theorie was je volgens mij niet veilig, maar ik ben geen huisarts, dus eigenlijk ben je hier niets mee 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven