Ik wil dat mijn vrouw sex heeft met een andere man

18-08-2019 20:55 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij fantaseren vaak over sex met andere mensen of een triootje...
Mij lijkt het geil om mijn vrouw met een andere man bezig te zien en ik zou het zelf geil vinden als ze thuiskomt en zou zeggen ik heb sex met een andere man gehad..
Zij staat wel open voor het idee.

Iemand ervaring hiermee??
Alle reacties Link kopieren
Zoiets lijkt mij ook wel spannend! Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, maar ik weet dat het cuckolding heet. En er genoeg sites te vinden zijn die daar naar cateren mocht je willen experimenteren.

Met de ervaring die ik wel heb (qua open relatie) - mocht je verder gaan dan deze tips:

Maak hele goede afspraken over wat je wel en wat je niet accepteert in deze constructie.

Accepteer van elkaar dat je op een gegeven moment de mist ingaat omdat je een bepaald detail onbedoeld niet afgesproken hebt, waarvan je dacht dat het ok was. Dat moment is een reden voor een gesprek, en niet voor een ruzie.

Blijf met elkaar hierover in discussie!

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Markje1985 schreef:
18-08-2019 22:14
Zoiets lijkt mij ook wel spannend! Ik lees mee
ik lees ook even mee
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Google Cuckolding.
Alle reacties Link kopieren
Boeiend onderwerp.. Een poosje geleden is er een artikel verschenen in Nieuwe Revu waaruit bleek dat deze fantasie door veel meer mannen gedeeld wordt. Opwindende gedachte! Erg fijn dat je vrouw er in mee gaat...
Ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hiervoor prima naar een club TO
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gedachten en het kan heel opwindend zijn maar je speelt met vuur! Realiseer je dat heel goed!
Laat je niet beperken door zo’n cuckholding-label. Dat is slechts 1 invulling ervan.

Ik zou eerst gewoon eens van partners ruilen en dit samen onderzoeken.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
19-08-2019 08:01
Ik snap je gedachten en het kan heel opwindend zijn maar je speelt met vuur! Realiseer je dat heel goed!
ach nee
als je beiden seks als "maar seks" ziet, kan dit probleemloos
Alle reacties Link kopieren
wat voel je dan denk je? perversiteit? want dit gaat niet over sexy onderdelen zoals borsten maar over gedachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Is het: ze is van mij en ik verhuur haar of leen haar uit? Of: ze doet wat ze wil en dat heb ik maar te slikken?

Twee heel verschillende basis-gedachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel meer stellen die daar ervaring mee hebben, dus stuur je vrouw maar langs, en als je eventueel wilt toekijken ook geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-08-2019 08:10
ach nee
als je beiden seks als "maar seks" ziet, kan dit probleemloos
Dan ben je erg naïef of je hebt weinig gevoel....
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
19-08-2019 09:47
Dan ben je erg naïef of je hebt weinig gevoel....
Of je staat anders in het leven dan jij

beetje flauwe sneer he?
We willen allemaal wel eens iets
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2019 11:54
Reden: ongepast
94.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We lezen allemaal mee! :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Wilt mijn vriend ook en ik vind het prima.
Kan zeker mits hele goede afspraken.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
19-08-2019 09:55
We willen allemaal wel eens iets
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind de fantasie heel leuk maar zou t in werkelijkheid verschrikkelijk vinden. Overhaast t niet en doe het goed overdacht en in overleg. Van fantasie naar realiteit is wel een flinke stap.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet natuurlijk niet wat jullie ervaringen zijn maar zou het eerst eens zoeken in seks in een ruimte met een tweede stel erbij en dan wel zo dat je elkaar met de eigen partner bezig kan zien, geloof me dat is vaak al heftig genoeg.
Als het goed klikt met dat stel kun je natuurlijk hetzelfde doen maar dan inclusief partnerruil, nog steeds met zijn vieren in dezelfde kamer.
Ik denk als je het zo opbouwt tot je er beiden meer vertrouwd mee bent dat jullie beiden seks hebben met een ander, het gaat er om vertrouwen te hebben in elkaar en dat het alleen om de seks te doen is, doe je dat niet gaat het al heel snel mis met je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, leuk dat de meeste mensen positief reageren...we hebben gisteren heel toevallig na een gezellige avond sex gehad met een bevriend koppel en man wat was dat geil...we hebben ook meteen afgesproken dat we dit vaker gaan doen:) en ja ik vond het ook echt geil om te zien hoe mijn vrouw genoot van de sex met een andere man!! Geile Groet
roosje1976 schreef:
19-08-2019 08:01
Ik snap je gedachten en het kan heel opwindend zijn maar je speelt met vuur! Realiseer je dat heel goed!
Bevriend stel zijn vorig jaar gescheiden, omdat de vrouw verliefd werd op de man van het stel waar ze mee swingde. Er ontstond een vechtscheiding, en hij is nu alleen en zij zijn nog samen. Van ruilen komt huilen!
Alle reacties Link kopieren
Dat zal best eens voor komen maar gaan het toch echt vaker doen....ik denk zelfs straks alweer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven