Gezondheid alle pijlers

Onregelmatig de pil slikken..HELP

26-12-2007 00:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik slik de pil sinds 2,5 jaar en was sinds eind november gestopt. Maar 2 a 3 weken later had ik besloten om de pil weer te slikken. Ik wist dat dit niet verstandig was maar wilde geen risico nemen.

Ongeveer 4 dagen later werd ik ongesteld, tenminste dat dacht ik. Ik verlies nu nog steeds bloed maar het is donker van kleur en dit is al 7 dagen gaande. Toen ik de pil regemaltig slikte was ik maar max. 4 dagen ongesteld.

Ik maak me zorgen en weet niet precies waardoor het komt. Ik baal er echt van en ben van plan om naar de dokter te gaan.



Maak ik me terecht zorgen?

Ik hoop dat jullie er meer van weten.



Bedankt.
Misschien is het je eerste 'gewone', 'echte' menstruatie sinds jaren?
Alle reacties Link kopieren
Welnee, geen zorgen. Dit is gewoon een reactie van je lijf op dat rare pilgebruik, je lijf raakt hierdooor van slag. Je kan niet zomaar beginnen, ze hebben niet voor niets gebruksaanwijzingen met 'hoe te beginnen'. Anders krijg je dus dit soort dingen, overigens compleet onschuldig.



Je kan 2 dingen doen: Of stug doorslikken en na een hele strip een stopweek inlassen, of nu stoppen alles weer normaal laten worden en bij je normale menstruatie weer beginnen, zoals het hoort.



Val de huisarts en iniedergeval maar niet mee lastig, die hebben wel wat beters te doen.



De pil is nu natuurlijk ook niet betrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie berichten.

Ik heb nu nog steeds last van daarom ben ik toch van plan om naar de dokter te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk ook dat het je eerste natuurlijk menstruatie is, niks om je zorgen om te maken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven