Gezondheid alle pijlers

steken in schaamstreek

15-05-2007 09:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is eind 2006 gesterilliseerd, dat ging niet erg lekker (aan een kant werkte de verdoving niet, om verder te kunnen met de sterilisatie kreeg hij nog wat extra verdovingen). In april is hij terug naar de arts gegaan voor controle en de operatie bleek geslaagd (gelukkig, hij zou toch niet meer zoiets willen ondergaan)! Wel bleef het gevoelig maar dat zou volgens de arts wel overgaan. Nu heeft hij sinds kort gewoon echt hevige steken in zijn schaamstreek, zo ineens komt dat opzetten en dan is het weer weg!

Doemsenario (van mij) is namelijk dat de boel weer gaat aangroeien, en daar zitten we echt niet op te wachten...

Hij is al niet echt iemand die daarvoor naar een arts zou gaan dus nu was ik benieuwd of er mannen zijn die dit ook hebben of hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
vraag je op een vrouwentopic : )))
Alle reacties Link kopieren
Intiem, weet jij een mannentopic waar het niet over auto's en/of motoren gaat? Ik niet en aangezien er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrouwen een man hebben met wie ze praten (lees:ook over ongemakken praten) denk ik dat ik hier toch een zekere kans maak op een normaal antwoord!!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is jaren terug geholpen en hij herkent dit en zegt dat hij dit nog af en toe heeft. hij denkt dat er dan iets beknelt zit omdat het allemaal wat korter is en littekenweefsel enzo.Hij maakt zich er nietdruk om.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gevraagd aan mijn man, die heeft soms wel last dat het wat trekt, een beetje steekt maar echt pijnlijke steken niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de snelle reacties eranma en Propje 39!!!

Het zou inderdaad wel littekenweefsel kunnen zijn, mijn man maakt zich er verder ook niet zo druk om. Maar ja...het wijfie wel dus, ik ga altijd lekker lopen malen en haal van alles in mijn hoofd...Dacht vanmorgen nog dat het misschien wel nierstenen zouden kunnen zijn...

Zolang die steken niet te vaak terugkomen moet ik er maar geen aandacht aan schenken en ervan uit gaan dat het iets onschuldig is zoals littekenweefsel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven