Gezondheid alle pijlers

Goede slaappillen...

11-12-2014 19:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op reis met een nachtvlucht. Ik heb diezelfde nachtvlucht een paar maanden geleden ook gehad.



Ik had melatonine tabletjes gepakt om in slaap te komen wat niet lukte.

wat duurde die nacht lang.. Verschrikkelijk heb ik dat gevonden.

Zo moe zijn en toch niet in slaap kunnen vallen.



De vorige keer kwamen we op de bestemming aan en konden we meteen op de hotelkamer.

Nu kunnen we pas in de avond terecht.



Aangezien we maar 2 dagen in die stad zijn vind ik het jammer dat door mn moeheid die dag al verpest is..

Ik heb al vaker in mn leven 's nachts gereisd en omdat ik niet rechtop kan slapen hoop ik dat slaap kan vatten dmv een slaappil.



Zijn er nog meer mensen die niet rechtop kunnen slapen en met een slaapmiddel wel?

Wat zou dan een goed slaapmiddel zijn?

Ik las al Temazepam.



Ik heb geen ervaring ermee en hoop dat je dan die dag niet duf bent van het slaapmiddel als het slapen alsnog niet lukt.



Vandaag een afspraak bij de dokter gemaakt en ik kan dinsdag terecht.

Ben benieuwd of een dokter dit voor deze reden doet voorschrijven.
Ik heb voor een nachtvlucht van dik 11 uur tremazepam gekregen. Werkte bij mij erg goed en kreeg zo een receptje bij m'n huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat een dokter hiervoor temazepam gaat geven.



Je hebt geen slaapprobleem, maar een ritmeprobleem. Je kunt jezelf wel even knockout slaan met pillen, denk ik, maar dan is dat ritme nog steeds niet opnieuw ingesteld. Neem dan een zwaardere dosis melatonine, of een combinatie van regular en time-released melatonine.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb de laatste lange vlucht Zolpidemtart gehaald (alleen op doktersrecept) en dat werkt als 'n trein!