Gezondheid alle pijlers

Wia spanning

24-07-2017 10:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zit er ook midden in de WIA aanvraag?
Het verdriet dat je 2 jaar ziek bent, re-integratie documenten die te laat zijn, wachten op reactie uwv, spanning loonsanctie, de verzekeringsarts.

Alles dus wat met twee jaar ziek zijn én de WIA aanvraag te maken heeft. Dan kun je hier je verhaal en spanning delen.

Geen idee of er meer zijn die momenteel in het zelfde schuitje zitten?... zelf voel ik wel de behoefte hier mijn hart te luchten in ieder geval. Hopelijk valt er dan wat spanning af.

(ik heb even een andere nick aangemaakt anders word ik echt te herkenbaar)
anoniem_351296 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 10:53
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn situatie met betrekking tot de Wia:
Wia aangevraagd, riv documenten zijn te laat wat mij extra spanning oplevert. Ook al ligt de schuld niet bij mij. Verder weet ik niet of ik snel een oproep kan verwachten of dat het in deze vakantieperiode allemaal wel wat langer zal gaan duren bij het uwv. En aangezien het reintegratie dossier erg karig is en bijna alles te laat is, ben ik bang voor een loonsanctie. Dan moet ik nog een jaar met mijn werkgever.De verhoudingen liggen niet meer lekker en ik wil door. Los van mijn werkgever. Zucht, even snel mij situatie geschetst. Waar zitten jullie in de WIA aanvraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee en een half jaar wia (wga).
Erin gekomen wegens depressie, nu verder op ernstige ME en POTS.
Afgelopen vrijdag weer een gesprek gehad. Wederom heel vriendelijk en begripvol. Ik heb al heel wat mensen gesproken daar, maar het is me altijd 100% meegevallen.

Succes!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het jou is meegevallen!
Het gaat ook vast goed komen, maar tjonge wat een stress en vooral ook alle emoties (verdrietig om een wia aan te moeten vragen)

Jij ook veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ja er hangt zoveel vanaf he.... dat is eng. En het is een enorme drempel inderdaad om de aanvraag te doen. Liefste willen we natuurlijk werken, onafhankelijk zijn en ons nuttig voelen.
Hopelijk krijg je gauw een oproep en tref je een meedenkend persoon.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Ik moet/mag volgende maand mijn WIA aanvragen en ben nu met de werkgever bezig over de Eindevaluatie en het dossier. Krijg er hoofdpijn van, want heel medewerkend is de werkgever niet. Soms lijkt het op trekken aan een dood paard.
Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook succes h2o!! Het is een hoop gedoe allemaal...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven