Afvallen deel 2
dinsdag 12 september 2017 om 14:38
Sinds gister weer aan de lijn.
In mijn vorige topic werd er door velen users gereageerd of t niet beter was naar de huisarts te gaan , vanwege mijn obsessie met mijn gewicht.
Daar denk ik serieus over na , maar waarschijnlijk stuurt ze mij dan weer naar een diëtist.
Heb dat dieet nog liggen hier , en nog s doorgelezen.
Waarbij ik om de 4 uur moest eten en een uurtje ...of anderhalf voor het avondeten nog een tussenmaaltijd had.
Gelijk na het avondeten een schaaltje yoghurt of magere vla.
Ik heb mij daar 2 jaar geleden met de volle 100 % voor ingezet. ..2 weken lang met een knorrende maag naar bed gegaan.
Slechts 3 maanden later nog geen 4 kilo afgevallen.
Nu mijn dieet van vroeger weer opgepakt , waarbij je alles moet afwegen , lijkt een heel gedoe , maar het went snel.
Merk echt dat mijn maag eraan moet wennen.
Het voelt zo leeg aan.
Het is pas 2 dagen , maar ik kan alleen maar aan eten denken.
Om nog maar niet te praten over de vele pizza en eet reclame op tv e.d
Wat ik met dit topic wil , ik wil t even van mij afschrijven.
In mijn vorige topic werd er door velen users gereageerd of t niet beter was naar de huisarts te gaan , vanwege mijn obsessie met mijn gewicht.
Daar denk ik serieus over na , maar waarschijnlijk stuurt ze mij dan weer naar een diëtist.
Heb dat dieet nog liggen hier , en nog s doorgelezen.
Waarbij ik om de 4 uur moest eten en een uurtje ...of anderhalf voor het avondeten nog een tussenmaaltijd had.
Gelijk na het avondeten een schaaltje yoghurt of magere vla.
Ik heb mij daar 2 jaar geleden met de volle 100 % voor ingezet. ..2 weken lang met een knorrende maag naar bed gegaan.
Slechts 3 maanden later nog geen 4 kilo afgevallen.
Nu mijn dieet van vroeger weer opgepakt , waarbij je alles moet afwegen , lijkt een heel gedoe , maar het went snel.
Merk echt dat mijn maag eraan moet wennen.
Het voelt zo leeg aan.
Het is pas 2 dagen , maar ik kan alleen maar aan eten denken.
Om nog maar niet te praten over de vele pizza en eet reclame op tv e.d
Wat ik met dit topic wil , ik wil t even van mij afschrijven.