Gezondheid alle pijlers

Ziek bij inspanning

14-11-2017 16:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds vorige week ben ik een beetje verkouden maar vrijdag werd ik bij sporten tijdens de warming up ineens onwel.

Ik werd duizelig, voelde me heel slap. Kreeg overal rode vlekken en had het gevoel dat ik me echt moest concentreren niet flauw te vallen.

Ik had gewoon goed gegeten die dag en vermoed dat ik geen koorts had maar dat weet ik niet zeker.

Nou is mijn vraag. Of iemand hier ervaring mee heeft en of dit misschien symptomen zijn van sporten met koorts.

Ik heb een verleden met Myocarditis (ontstoken hartspier) en vraag me dus af of het toevallig koorts was en mensen dit dus herkennen. Of dat het misschien raadzaam is naar een cardioloog te gaan.

Na die avond heb ik namelijk geen klachten meer gehad,

Alvast bedankt
Waarom bel je niet even naar je huisarts met de vraag of het raadzaam is om langs te komen?
hij kent je verleden en kan je een passend advies geven!
Dit vind ik geen vraag voor een forum. Bel je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Met jou geschiedenis lijkt het mij verstandig je huisarts te bellen.

En rustiger te gaan sporten.

Zelf had ik dit zelfde wat jij beschrijft, en toen bleek dat ik overspannen was.

Moet je ook voor naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
De rede dat ik niet bij een huisarts geweest ben is omdat in niet in Nederland woon.

Het voelt ook niet hetzelfde als toen met mijn hart maar bij die vlekken dacht ik misschien aan bloedsomloop.

Ik ben verder eigenlijk nooit ziek en ik dacht als mensen het hier herkennen als klachten bij sporten met griep/ koorts hoef ik noet naar een arts als het niet meer terug komt.

Komt het wel terug dan vind je mij sowieso bij een huisarts
In het buiteland zijn er ook artsen. Anders ga je naar het ziekenhuis
Neem echt even contact op met je huisarts, die heeft ervoor gestudeerd. Bovendien mag je op dit forum geen medisch advies vragen.
Sowieso huisarts.

Maar heb wel ns gelezen dat je roofbouw pleegt op je lichaam door bij ziekte te sporten dus je breekt je conditie er dan eerder mee af. En als je dan ook nog hartpatient bent zou ik t risico helemaal niet nemen als je je wat grieperig voelt.
Ze hebben in het land waar je bent vast ook doktersposten of ziekenhuizen dus ik zou t wel ff laten checken voor de zekerheid. En laat je ziektegeschiedenis doormailen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-11-2017 19:58
Neem echt even contact op met je huisarts, die heeft ervoor gestudeerd. Bovendien mag je op dit forum geen medisch advies vragen.
Ik vraag geen advies, maar of mensen dit misschien gehad hebben met koorts. Ik voel me nu ook niet meer ziek. Als ik nog zo'n moment heb ga ik zeker naar de dokter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven