Gezondheid alle pijlers

Trend CBD Olie

17-11-2017 15:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik lees en hoor de laatste tijd veel over CBD Olie. Ikzelf heb ook wel wat lichamelijke kwaaltjes waarvan ik denk dat CBD Olie zou kunnen helpen. Wat voor CBD Olie kunnen jullie aanraden? Er is zo ontzettend veel aanbod op het internet.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Groet,

Marcella
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gebruikt om beter te kunnen slapen. Ik merkte 0,0 resultaat.
Alle reacties Link kopieren
CBD Olie werkt bij mij heel goed tegen hoofdpijn of andere pijnen. Deze haal ik altijd bij de Tuinen, daar is vaak 1+1 gratis.
Wie wat wil die moet wat.
Tros Radar ging er laatst over. Linkje uitzending:
http://www.cbdolie.org/radar-is-cbd-olie-wel-veilig/#

Er zijn toen verschillende merken olie getest:
http://www.cbdolie.org/flesjes-cbd-olie-vertrouwen/#
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt het prima voor het slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens informeren in je woonplaats,er zijn mensen die het zelf maken en dat is beter als van de Tuinen of Kruidvat oid.
Die uit de winkels zijn allemaal chemisch.
Google eens op MeMediwiet en op FB staan veel groepen.

Ikzelf gebruik het voor COPD, slapen en vrouwenkwaaltjes.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
jamadi52 schreef:
17-11-2017 17:36
Ga eens informeren in je woonplaats,er zijn mensen die het zelf maken en dat is beter als van de Tuinen of Kruidvat oid.
Die uit de winkels zijn allemaal chemisch

Wat bedoel je hier nou mee ?
Wat ík ervan weet : sommige van die 'dikke' olie die je in winkels kunt kopen wordt uit de hennep gehaald door middel van 'kritische CO-2-extractie', dat is een methode waar je een laboratorium, of in ieder geval de juiste apparatuur voor nodig hebt. Dit is oa bij de olie van Jacob Hooy. Dat is een merk dat al sinds 1743 bestaat, die hebben een goede naam te verliezen.
Misschien zijn er ook merken die niet voor consumptie geschikte stoffen gebruiken om de CBD te extraheren, dat zou kunnen.

Bij het zelf maken van CBD-olie (met extractie in olijfolie bv) komen er andere stoffen vrij. Het zou interessant zijn wanneer er eens goed, onafhankelijk onderzoek zou komen.

TO, lees je goed in en wees kritisch op de informatie die je krijgt voorgeschoteld.
Ik gebruik zelf ook cbd-olie, maar bv die van het Kruidvat vond ik echt bagger.

O, TO, als dit je eigen, echte naam is zou ik die laten anonimiseren. Wat op dit forum staat is 'voor eeuwig' nazoekbaar via Google.
Laten anonimiseren kun je vragen aan de moderators, op hun topic.

Er zijn de laatste maanden al meerdere topics over CBD geopend, maar de zoekfunctie hier werkt amper :|
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven