Gezondheid alle pijlers

Soort van menstruatiepijn

12-12-2017 13:15 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje......Tijdens mijn maandelijkse cyclus heb ik altijd 1 dag dat ik bijna niet op mijn benen kan staan, als ik zit heb ik nergens last van maar als ik sta zak ik af en toe gewoon door mijn benen van de pijn. Het is maar 1 dag ( de heftigste zeg maar ) tijdens de cyclus maar vervelend is het wel. Als ik een pijnstiller neem ( als ik die dag toevallig moet werken> ben kapster dus anders is het écht geen doen ) heb ik geen last maar komt er ook haast geen bloeding vrij en houdt ik dus een opgeblazen buik over wat ook heel vervelend is. Heb het er ook al met mijn huisarts over gehad maar die vertelde mij dat ik er 1 dag per maand maar mee moet leren leven > heb deze klachten gekregen na de geboorte van mijn jongste dochter die geboren is na een IVF behandeling ( dus veel hormonen toegediend gekregen ). Maar aangezien zij derde kerstdag al 11 jaar wordt ga ik er vanuit dat dit niet meer aan de orde is > in het begin gooide ik het vooral ook zelf hierop namelijk. Zijn er meer vrouwen met deze klacht en wat doe jij er tegen zodat het uit te houden is en je ook gewoon een normale bloeding krijgt?? Hoop van harte dat er meer zijn met dit 'probleem' zodat we elkaar misschien kunnen helpen met tips.......
Alle reacties Link kopieren
misschien is het te overwegen om aan de pil te gaan en die door te slikken (geen stopweek)

Qua pijnstilling sfeer in bij Naproxen, veel beter tegen menstruatiepijn dan paracetamol of ibuprofen. Wel op tijd beginnen met nemen. Als je weet, dat de pijn gaat beginnen
Alle reacties Link kopieren
Wellicht toch een dvw naar de gyn vragen.
Vind wel dat de huisarts zich er heeeeeel makkelijk vanaf maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven