Gezondheid alle pijlers

Helicobacter pylori

20-08-2018 23:29 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand van jullie bekend met deze bacterie en wat waren de symptomen?

Als ik terug ben van vakantie ga ik direct de huisarts bellen voor een afspraak. Maar ik loop al een tijdje met het idee rond dat ik dit misschien heb.

ik dus maagklachten.
Ik ben eigenlijk altijd misselijk en mijn maag doet pijn.

Herkend iemand deze klachten?
anoniem_204891 wijzigde dit bericht op 23-08-2018 10:00
22.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
5 jaar geleden?

Ik ben geen arts, maar toen ik die bacterie had, had ik een enorme maagzweer en gaf ik bloed over, niet vijf jaar van te voren maar gewoon op dat moment.

Ik zou wel naar de huisarts gaan omdat je altijd misselijk bent.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
20-08-2018 23:33
5 jaar geleden?

Ik ben geen arts, maar toen ik die bacterie had, had ik een enorme maagzweer en gaf ik bloed over, niet vijf jaar van te voren maar gewoon op dat moment.

Ik zou wel naar de huisarts gaan omdat je altijd misselijk bent.
Ik slik heel veel medicatie en daardoor blijft het nu bij misselijkheid en pijn. Een pilletje vergeten en ik sta boven de wc :cry:
Ik heb eerder wel een maagontsteking gehad. Maar ze hebben nooit een biopt genomen.
Waarom 5 jaar wachten om naar een dokter te gaan O_O

Ik heb je geloept, je hebt nog meer klachten waarmee je nooit naar de dokter bent gegaan zie ik (paar dagen geleden).

Dat je dat nog weet na vijf jaar vind ik wel bijzonder!! Ik zou dat allang vergeten zijn :)
Naar de dokter dus, of iemand hier dezelfde klachten ook heeft doet er toch helemaal niet toe?

Die bacterie ken ik niet trouwens. Gewoon naar de dokter ipv Googelen wat het zou kunnen zijn.. zo snel mogelijk ook zou ik zeggen, sterkte!
ostara. schreef:
20-08-2018 23:36
Ik slik heel veel medicatie en daardoor blijft het nu bij misselijkheid en pijn. Een pilletje vergeten en ik sta boven de wc :cry: