Gezondheid alle pijlers

Spiraal verwijderd: al 2,5 week ongesteld

25-06-2019 09:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb op 6 juni mijn spiraal laten verwijderen (ik reageerde er heel slecht op) en sinds 8 juni ben ik non-stop ongesteld, sommige dagen was het iets minder, maar de meeste dagen gewoon best veel. Het is nu 17 dagen later en ik ben nog steeds ongesteld, is het normaal dat je zo lang ongesteld bent als je je spiraal hebt laten verwijderen?

Edit: oja ik had mijn spiraal 5 maanden. Daarvoor gebruikte in de nuvaring.
anoniem_386393 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 10:09
9.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat zei je huisarts toen je hem of haar belde met deze vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor liever ervaringen van anderen. Mijn huisarts zei ook dat ik van een spiraal weinig last zou hebben. Nou dat heb ik ook geweten, libido naar nul, overal acne maar nee dat kon niet aan het spiraaltje liggen hoor! Dus vandaar dat ik eerst hier even inventariseer.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was menstruatie ook ontregeld na verwijderen, ook langer ongesteld dan normaal. Maar het werd wel met de dag minder. Als je echt al zolang elke dag bloed en het neemt niet af, zou ik zeker even de huisarts bellen..
Verkeerd gelezen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook na paar maanden spiraal laten verwijderen (hevige acné), hierna ook een week of 2 gebloed; dit is niet overigens niet je ongesteldheid maar bloeding door het verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij niet herkenbaar. Toen mijn spiraal verwijderd werd (na 3 jaar i.v.m. kinderwens) gebeurde er eigenlijk niets bijzonders. Werd gewoon na een week of 2 netjes ongesteld.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Juultje-Jasmijn schreef:
25-06-2019 09:53
Ik hoor liever ervaringen van anderen. Mijn huisarts zei ook dat ik van een spiraal weinig last zou hebben. Nou dat heb ik ook geweten, libido naar nul, overal acne maar nee dat kon niet aan het spiraaltje liggen hoor! Dus vandaar dat ik eerst hier even inventariseer.
toch even naar de huisarts, al is het maar om te checken of je geen bloedarmoede hebt
Alle reacties Link kopieren
Na het verwijderen van mijn spiraal heb ik ook heel lang en vrij extreem last gehad van bloedingen. Ook ik heb mijn spiraaltje niet zo lang gehad, paar maand. Reageerde er ook slecht op.
Alle reacties Link kopieren
chantal86xx schreef:
26-06-2019 16:12
Na het verwijderen van mijn spiraal heb ik ook heel lang en vrij extreem last gehad van bloedingen. Ook ik heb mijn spiraaltje niet zo lang gehad, paar maand. Reageerde er ook slecht op.
Raar he! Hoe dat per lichaam verschilt, de een heeft nergens last van en de ander zoals wij dus reageren er megaslecht op. Ik ben sinds vandaag eindelijk bijna niet ongesteld meer. Hopelijk blijft het nu een maand zo haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven