Gezondheid alle pijlers

Puisten door dieet

27-07-2019 12:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit sinds een tijdje aan een koolhydraatarm dieet. Nu krijg ik veel meer puisten dan normaal rondom mijn neus. (Ik eet de laatste tijd dus minder koolhydraten maar wel meer eiwitten)

Heeft iemand hier verstand van?
Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Als denkt, dat het aan het dieet ligt, dan stop je er toch gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt volgens mij wel vaker bij diëten.
Er komen afvalstoffen vrij door het dieet, en die moeten nou eenmaal uit je lichaam.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
27-07-2019 13:01
Gebeurt volgens mij wel vaker bij diëten.
Er komen afvalstoffen vrij door het dieet, en die moeten nou eenmaal uit je lichaam.
snap ik niet. Die afvalstoffen waren er altijd al, bleven dus eerder lekker zitten en nu willen ze ineens weg?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
27-07-2019 13:09
snap ik niet. Die afvalstoffen waren er altijd al, bleven dus eerder lekker zitten en nu willen ze ineens weg?
Sommige afvalstoffen worden opgeslagen in vet. Als je dan afvalt komen ze weer vrij.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Varkensvlees toegevoegd? Of zuivel?
Kan je huid ook op reageren.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je meer producten met toegevoegde eiwitten, zoals poeders, shakes en repen?
Dan zal het daar vandaan komen, niet zozeer van het weglaten van koolhydraten. Althans, dat is mijn ervaring.
https://slankmetlinda.nl/de-10-meest-vo ... m-dieet-2/
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me sterk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je kan absoluut puisten krijgen van (te) veel eiwitten eten. En dan zitten zuivel en vlees ook nog eens vaak vol hormonen en dat maakt het nog erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven