Gezondheid alle pijlers

Quervain

04-09-2019 17:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie weken geleden heb ik een Quervain operatie gehad.
Alleen doet het nog zo zeer.
Ik heb het idee dat ik er nog niets op vooruit ben gegaan.
Ik weet dat de ontstoken spieren ook moeten herstellen,maar toch.

Wie heeft deze operatie ook gehad?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat inderdaad! Ik heb zo'n soort operatie ook gehad in januari (peesontsteking).

Helaas gaat het herstellen nog steeds heel langzaam. Normaal gesproken moet dat met een maand wel echt een stuk beter gaan volgens de arts.

Heb je oefeningen mee gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe idd oefeningen.
Maar ik moet zeggen dat ik na de operatie zonder informatie weer binnen 15 minuten buiten stond.
Ja,ik mocht na twee dagen drukverband eraf halen en ALLES weer doen.ook de kattenbak etc. Dat kon ik voor de operatie niet,en nu nog steeds niet. Een kopje koffie,dat is het.

Terwijlik op internet verschillende sites van ziekenhuizen had geraadpleegd( die hebben online folders) en daar stond overal: eerste weken niets tillen etc..
Maar ik kan ook niets tillen,mijn haar wassen is een crime.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook geopereerd een jaar of 5 geleden.
Het herstel viel mij ook wel vies tegen moet ik zeggen, duurde zo lang. Echt wel maanden en maanden nog last van gehad.. Gelukkig is het bij mij wel zo goed als over. Ik kan en doe alles weer!
Het zal voor mij denk ik altijd een zwakke plek blijven, zo moest ik laatst veel zware dingen tillen en dat lukte me na een poosje niet meer: mijn hele pols was dik van het vocht en deed zeer.
Maar buiten dat dus echt een succesverhaal hier!
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat fijn om te horen!
Ik zit nu in een fase dat ik mezelf afvraag of ik er wel goed aan gedaan heb. Maar dit geeft hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven