Gezondheid alle pijlers

waar is toch ons borderline topic??

14-08-2007 00:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kan om een of andere reden al een tijdje (nou ja, door verhuizing en drukte niet supergrondig gezocht, maar toch...) ons topic niet meer vinden. Ik kom niet verder dan de 1e pagina en zie niet hoe ik op een volgende pagina kan komen om oudere topics te vinden. Waar is het topic of weet iemand hoe je kan bladeren naar andere pagina's (zoals je dat deed in het viva prehisforum tijdperk??)
Alle reacties Link kopieren
Wie maalt er nou nog om een borderline-topic wanneer het hele forum barstensvol borderliners zit? X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Intiem, volgens mij is dat topic verplaatst naar de nieuwe pijler 'Psyche'. Als je bovenin op Forum/Overzicht klikt, krijg je een overzicht met alle pijlers (met plaatjes erbij). Als je dan op Psyche klikt, kun je verder kijken.

Verder: het zal wel even wennen zijn, maar je kunt best overal komen door gewoon eens wild in het rond te klikken! :)

Standaard staat het overzicht bijvoorbeeld op 14 dagen, dat kun je onderin veranderen. Bij http://forum.viva.nl/forum/preferences kun je instellen hoe je de berichten wilt zien en hoeveel per pagina.
Alle reacties Link kopieren
VeryCherry,

Ruilen?

Ook jij zult jouw kwetsbaarheden hebben. ik ken je naam hier verder niet, dus ik hoop niets pijnlijks hiermee te zeggen. wat ik wel wil zeggen is dat het voor mij een wereld van verschil zou zijn als ik die klachten kwijt was.



Ik wil je hiermee duidelijk maken dat je mensen kwetst die wil echt deze problemen hebben, die hier op dit forum (zonder daarbij anderen lastig te vallen volgens mij) veel steun halen uit de herkenning, en er dondersgraag in mindere mate last van willen hebben.



Of je bent heel onwetend, of je stoort je zo enorm omdat je zelf misschien problemen hebt op dit gebied? (want ja, het populariteits-gehalte stoort mij soms ook. Ik probeer er waarde voor mezelf uit te halen, en de rest negeer ik min of meer).
Alle reacties Link kopieren
juf andrea, dankjewel! ik heb mijn digidinnetjes na lang speuren dankzij jou wwer gevonden. En gelijk het e.e.a. aangepast in mijn instellingen.

Hoezo nerds rule haha.



Robin, very cherry is erg van de losse flodders her en der. Niks van aantrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven