Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pinks schreef op 23 februari 2012 @ 16:06:

Weet niet of jullie dat ook al hebben gedaan, maar heb viva ook een mail gestuurd dat ze even moeten komen ingrijpen. En heb gestaft.Nee, niet gedaan. Het halve forum is aan het staffen maar het kan er gewoon weer een paar uur op staan.
Mods zijn in de war. Vast en zeker op wintersport.

quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 16:06:

Lol die vind ik echt een beetje eng worden, giulietta en mvk

Ja, Kluun vind ik ook heel eng...

Of bedoelde je die niet?
Go Tzippa, go Tzippa!

*vestigt alle hoop op Tzippa*
quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 16:06:

Lol die vind ik echt een beetje eng worden, giulietta en mvk
quote:kusunum schreef op 23 februari 2012 @ 16:08:

We kunnen onze 'vieze' plaatjes ook mailen!

Misschien dat ze dan wakker wordenStrak plan.
quote:thee schreef op 23 februari 2012 @ 16:08:

Ach, straks of morgen krijgen we een mededeling dat het hen spijt dat het zo verlopen is, dat ze hun best blijven doen dit te voorkomen en of we willen stoppen met off topic gaan en dit topic alleen willen gebruiken waar het voor bedoeld is.

Kan dit niet als standaard tekst?

Met waarschuwing dat er niemand en dan ook niemand aansprakelijk is voor de inhoud .

Lezen op eigen risico.

Viva brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe.
't Is net Kafka, dit. Zal ik jullie eens wat vertellen? Het VF bestaat helemaal niet. Wij dromen maar wat. Daarom grijpt er niemand in. Het ligt gewoon aan onszelf. Mods bestaan ook niet, maar dat is echt!
quote:thee schreef op 23 februari 2012 @ 16:08:

Ach, straks of morgen krijgen we een mededeling dat het hen spijt dat het zo verlopen is, dat ze hun best blijven doen dit te voorkomen en of we willen stoppen met off topic gaan en dit topic alleen willen gebruiken waar het voor bedoeld is.heb ik dan de vorige x over die spijt heengelezen? Volgens mij enkel dat het niet de bedoeling is...
quote:sri schreef op 23 februari 2012 @ 16:12:

't Is net Kafka, dit. Zal ik jullie eens wat vertellen? Het VF bestaat helemaal niet. Wij dromen maar wat. Daarom grijpt er niemand in. Het ligt gewoon aan onszelf. Mods bestaan ook niet, maar dat is echt!
Waarschuwing: ook deze is over het randje.

@
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ze hebben nooit spijt, en als we hier zo doorgaan is het nog onze schuld ook. Ik heb nog nooit een excuus van ze gezien. Het is nooit maar dan ook nooit de fout van de moderators of het forum. Dat staat gewoon in de regels. Daarover praten is ook verboden.
quote:sri schreef op 23 februari 2012 @ 16:12:

't Is net Kafka, dit. Zal ik jullie eens wat vertellen? Het VF bestaat helemaal niet. Wij dromen maar wat. Daarom grijpt er niemand in. Het ligt gewoon aan onszelf. Mods bestaan ook niet, maar dat is echt!Oooooohhh, is dat het!
Niet betreden! Net gespoten!

Zoiets?
Jeetje, ik denk ga even een uurtje huishouden (ja ja) zal het wel weg zijn...

*verbaast zich*
Cour, misschien heb ik die 'spijt' dan wel gedroomd
Een paar uur? Het begon volgens mij al rond half 12 toch? Dat is al bijna vijf uur lang! Belachelijk dat er nog steeds geen mod online is, terwijl er aaaaaaltijd een moderator aanwezig zou zijn. Ja ja.

YOEHOEEEEEEEEEEEEE
Zullen we gewoon hier anders een Moderatorverkiezing houden? Wie het meest geschikt zal zijn als Mod

Wie begint?
Ik durf gewoon geen nieuwe topics meer te openen. Mijn kind loopt hier ook rond met zicht op mijn scherm.
quote:elastiekje schreef op 23 februari 2012 @ 16:15:

Zullen we gewoon hier anders een Moderatorverkiezing houden? Wie het meest geschikt zal zijn als Mod

Wie begint?Thee!
Ik moet zometeen even wat aan mijn RL gaan doen, tot later op deze avond. Kan iemand bijhouden hoe lang het deze keer duurt voor er ingegrepen wordt, voor de statistieken, zeg maar?
Wat zou er gebeuren als wij met z'n allen bijvoorbeeld vanaf morgen 1 hele week niet forummen?

Ik vraag het mee werkelijk af of de moderators dan wel reageren? Want dan gaan ze het voelen waar het ze het hardst raakt: de portemonnee.

Ik vraag het me daadwerkelijk af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven