Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dan kun je de helft van alle topictitels wel gaan veranderen, omdat ze de lading niet dekken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En feitelijk dekt het de lading wél, Hans, want je kunt op je tien vingers natellen dat deze meneer graag van een ander wil horen over iets dat zeer waarschijnlijk zijn fetish betreft, dus zit hij goed op de sekspijler.

En graag van dames omdat hij vast en zeker nu met één hand in zijn broek zit. Waarom denk je dat hij zo summier post (en uit mijn hoofd zonder leestekens)?
Het topic Modellen gezocht voor yoga modeshow van ladeva is verwijderd wegens commerciële oproep

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Tia.Dalma schreef op 31 juli 2012 @ 10:07:

En feitelijk dekt het de lading wél, Hans, want je kunt op je tien vingers natellen dat deze meneer graag van een ander wil horen over iets dat zeer waarschijnlijk zijn fetish betreft, dus zit hij goed op de sekspijler.

En graag van dames omdat hij vast en zeker nu met één hand in zijn broek zit. Waarom denk je dat hij zo summier post (en uit mijn hoofd zonder leestekens)?

Hm... het gaat langzaam die kant op, ja. Maar de relatie met seks vind ik toch wat dun.

Over het veranderen van topictitels heeft Rosanna wel gelijk, maar ik denk van: Als de mods het topic verplaatsen kunnen ze titel ook wel veranderen. Als het gaat om het veranderen van alle topictitels is dat een tijdrovende klus met een lage prioriteit; in dat opzicht ben ik het met Rosanna eens.
World of Warcraft: Legion
Mods,

Zouden jullie mijn topic: "Wie helpt mij bij deze percentageberekening?" in de relatiepijler kunnen verwijderen? Het is te herkenbaar geworden en daar krijg ik problemen mee.
Echt Babette? Zou je niet gewoon je laatste paar postings kunnen verwijderen?
Nee, het is al ontdekt.
Iemand is zo vriendelijk geweest een facebook bericht te sturen naar de betrokkene...
quote:babettedebruxelles schreef op 31 juli 2012 @ 12:23:

Iemand is zo vriendelijk geweest een facebook bericht te sturen naar de betrokkene...Jaja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:babettedebruxelles schreef op 31 juli 2012 @ 12:19:

Mods,

Zouden jullie mijn topic: "Wie helpt mij bij deze percentageberekening?" in de relatiepijler kunnen verwijderen? Het is te herkenbaar geworden en daar krijg ik problemen mee.

Het topic is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:babettedebruxelles schreef op 31 juli 2012 @ 12:23:

Iemand is zo vriendelijk geweest een facebook bericht te sturen naar de betrokkene...

Dat is wel heel erg.

Sterkte Babette!
Beter idd.

Babette, kijk de volgende keer wat beter uit en let goed op jezelf.
Thnx, Missy
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Daar was ik al bang voor Babette...

Take care!
Het topic Forum voor cursisten gewichtsconsulent is verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:babettedebruxelles schreef op 31 juli 2012 @ 12:19:

Mods,

Ja jezus, dat was al vanaf het begin zo. Je hebt er zelf foto's en links en letterlijke berichtjes geplaatst. Mits het allemaal waar is dan.

Lekker is dit. Nu heb ik het einde en de afloop gemist
....en ik weet niet of je nou zonder paspoort bent thuis gekomen. Zou dat wel een hele sterke vinden
Ah neeeeee nu heb ik ook de rest gemist!!
Babette, dan hier nogmaals. Zoek alsjeblieft psychische hulp!
het topic guinot hydradermie lift liftende behandeling is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
Topic onbeschofte telefoniste is verplaatst naar Overig.

mvg,

Junior.
Ik wilde al gaan brullen: waar is het telefonistetopic!

Lachen man!
Mod...

Wil je dit topic verwijderen :

Zespri79 in "Waar is het topic van Babette ?"

Ik heb eerst dit topic geopend ipv hier te kijken wat er gebeurd was met het topic van Babette
quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 juli 2012 @ 10:10:

Het topic Modellen gezocht voor yoga modeshow van ladeva is verwijderd wegens commerciële oproep

met vriendelijke groet,

Junioren nogmaals verwijderd
quote:yasmijn schreef op 31 juli 2012 @ 17:38:

Ik wilde al gaan brullen: waar is het telefonistetopic!

Lachen man!Dat doet TO zo zelf wel ben ik bang denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven