Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:willem1959 schreef op 26 september 2012 @ 17:29:

[...]

Ook stom.

Waarom dan?Omdat je proza daar veel beter tot zijn recht zal komen
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 september 2012 @ 17:33:

[...]

Omdat je proza daar veel beter tot zijn recht zal komen

Briljant!
wie weet hier meer over?

Dit topic is verplaatst naar Geld & Recht.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Heb je dat ook wel eens gehad? is verwijderd wegens trollen. Maatregelen zullen worden genomen.

Het topic knappe Vivavrouwen is ook verwijderd met dezelfde reden.

met vriendelijke groet,

Junior
Topic Dwaze Dagen is verplaatst naar Mode & Beauty.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 september 2012 @ 17:28:

Het topic warm trillend vlees is verplaatst naar Seks

met vriendelijke groet,

JuniorIeuw. Ik dacht dat het op Eten hoorde
Ga in therapie!
Waarom worden vragen over de INDEX bij eten zomaar verwijderd zonder reden en zonder antwoord?

Er werd door verschillende personen gevraagd wanneer en óf er uberhaupt een update komt van de index, maar hierop dus geen antwoord.
quote:ingelke32 schreef op 26 september 2012 @ 21:52:

Waarom worden vragen over de INDEX bij eten zomaar verwijderd zonder reden en zonder antwoord?

Er werd door verschillende personen gevraagd wanneer en óf er uberhaupt een update komt van de index, maar hierop dus geen antwoord.

Ik heb gevraagd de index `schoon` te houden. Dat er alleen linken staan. De vraag of er nog wat was toegevoegd kan ik heel makkelijk beantwoorden, ja. De datum van openen van het topic is niet de datum dat hij voor het laatst is aangepast. Kijk naar vandaag, er zijn linken toegevoegd.

Maar vandaar dat er geen antwoord is omdat ik zoals bovenaan staat het heel graag wilde houden met alleen linken. Zal ik anders mijn topic uppen op de etenpijler waar gekletst kan worden? Dan kunnen we dit topic ook schoon houden als je het goed vindt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo goedemiddag,

De laatste dagen lukt het met niet om een plaatje te plakken, dan krijg ik gewoon een leeg venster. Weten jullie waar dat aan ligt?
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:00:

Hallo goedemiddag,

De laatste dagen lukt het met niet om een plaatje te plakken, dan krijg ik gewoon een leeg venster. Weten jullie waar dat aan ligt?

Goeiemiddag Cateautje,

Ik was al begonnen te schrijven in je topic ik zag dat het niet lukte , heb je de PP functie al aangevraagd?

Zie Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 september 2012 @ 11:07:

[...]

Ik was al begonnen te schrijven in je topic , heb je de PP functie al aangevraagd?

Zie Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan.

mvg,

Junior.Jawel, die heb ik aangevraagd en gekregen, vandaar mijn vraag. Ik nie snap nie.
quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:08:

[...]

Jawel, die heb ik aangevraagd en gekregen, vandaar mijn vraag. Ik nie snap nie.Ik vraag even aan de mods of ze er even naar willen kijken. Ik kijk even of ik iets fout zie in je link. Heb je al [img] dan hier de link [/img] geprobeerd?

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 september 2012 @ 11:10:

[...]

Ik vraag even aan de mods of ze er even naar willen kijken. Ik kijk even of ik iets fout zie in je link. Heb je al [afbeelding] geprobeerd?

mvg,

Junior.Ik kopieer altijd de afbeeldingslokatie en dan moet het normaal gesproken lukken
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 september 2012 @ 19:32:

Het topic Heb je dat ook wel eens gehad? is verwijderd wegens trollen. Maatregelen zullen worden genomen.

Het topic knappe Vivavrouwen is ook verwijderd met dezelfde reden.

met vriendelijke groet,

Junior

Weet je hoeveel meer er nog zijn? Wat er gewoon allemaal nog staat?

quote:Cateautje schreef op 27 september 2012 @ 11:13:

[...]

Ik kopieer altijd de afbeeldingslokatie en dan moet het normaal gesproken lukken

De link in je posting klopt niet, die verwijst naar een website en niet naar een plaatje.

Klik op het plaatje, rechtermuisknop, element inspecteren, dan de link kopieeren wat eindigt op .jpg

mvg,

Junior.
Het topic: 'Betekenis van simpel zinnetje' is op verzoek van de TO verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 september 2012 @ 12:53:

[...]

De link in je posting klopt niet, die verwijst naar een website en niet naar een plaatje.

Klik op het plaatje, rechtermuisknop, element inspecteren, dan de link kopieeren wat eindigt op .jpg

[afbeelding]

mvg,

Junior.Hartelijk dank.
Topic Opzoek naar modellen voor Marokkaanse mode is verwijderd wegens oproepje/spam.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 september 2012 @ 17:55:

Topic Opzoek naar modellen voor Marokkaanse mode is verwijderd wegens oproepje/spam.

mvg,

Junior.Kon ie niet naar het prikbord (topic niet gelezen hoor, daar niet van )?
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 september 2012 @ 22:33:

[...]

Ik heb gevraagd de index `schoon` te houden. Dat er alleen linken staan. De vraag of er nog wat was toegevoegd kan ik heel makkelijk beantwoorden, ja. De datum van openen van het topic is niet de datum dat hij voor het laatst is aangepast. Kijk naar vandaag, er zijn linken toegevoegd.

Maar vandaar dat er geen antwoord is omdat ik zoals bovenaan staat het heel graag wilde houden met alleen linken. Zal ik anders mijn topic uppen op de etenpijler waar gekletst kan worden? Dan kunnen we dit topic ook schoon houden als je het goed vindt.Bedankt voor je antwoord.
quote:frizzy schreef op 27 september 2012 @ 17:59:

[...]

Kon ie niet naar het prikbord (topic niet gelezen hoor, daar niet van )?

Het betreft een commerciële oproep en die zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
Topic Om gestoord van te worden... is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Thanks Junior, bedacht me net dat ik 'm een beetje vreemd geplaatst had inderdaad.
Topic sacha de boer is weer zwanger is verplaatst naar de pijler Zwanger.

mvg,

Junior.
Topic Student in nood is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven