Vagina verstrakking

14-05-2026 19:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft hier ervaring met seks na een ingreep vagina verstrakking?

Ik heb me onlangs laten opereren, ik heb geen partner dus ben nogal zenuwachtig hoe de eerste keer zal zijn.

Vanuit de buitenkant ziet het een stuk mooier uit maar wat er van binnen is gebeurd heb ik nog geen idee van. Ik moet het nog allemaal ervaren.
Is dat een medische term?
What would Patsy do?
Maar dat kun je toch met je vingers voelen lijkt me
Je kunt natuurlijk alvast even aftasten met een ander voorwerp dan een mannelijk lid, als dat helpt om je minder zenuwachtig te maken.
Waarom heb je dit gedaan dan?
Kan de arts je hier niet verder over informeren?
Hoezo het ziet er aan de buitenkant mooier uit? Heb je niet gewoon je schaamlippen laten corrigeren en hoop je nu dat dit strakker voelt?
Ik heb een schaamlip correctie gehad. Is bij jou ook de binnenkant gedaan? Ik wist niet dat dat kon.

Sex is voor mij niet anders, het voelt ook niet strakker denk ik. Ik heb geen vaste partner dus kan het niet checken.
a million miles away
Dina schreef:
14-05-2026 19:30
Vroeg me af hoe de seks was na zo’n ingreep. De buitenkant ziet er al mooier uit als voorheen, vraag me af of de binnenkant ook strakker aan zal voelen.
Aanvoelen voor jou of voor de man?
Nee, aan de binnenkant verandert niets. Dus ik hoop dat je dit niet voor een man gedaan hebt..
Joepie40 schreef:
15-05-2026 15:59
Nee, aan de binnenkant verandert niets. Dus ik hoop dat je dit niet voor een man gedaan hebt..
Die maken het inderdaad meestal echt niet uit hoe het daar beneden precies uitziet.
Uhm flink masturbeert en dan kom je erachter lijkt me?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven