Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 1 oktober 2012 om 20:34
dinsdag 2 oktober 2012 om 00:05
dinsdag 2 oktober 2012 om 02:33
quote:ModeratorViva schreef op 01 oktober 2012 @ 15:48:
[...]
Wanneer iemand haar of zijn berichten verwijderd wil hebben, is het niet te doen om alle gequote berichten op te sporen om deze dan ook te verwijderen. Daarnaast is het voor die persoon dan zelf ook niet meer mogelijk iets aan te passen of te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Als dit de reden is, dan concludeer ik, op basis van dit antwoord, dat een link geen probleem moet zijn. Als het bericht weg is, is de link gewoon dood. Er hoeft niks extra's verwijderd te worden en de betreffende poster heeft nog steeds alle mogelijkheden om berichten te wijzigen.
Maar goed, ik ben geen mod dus ik ga ervan uit dat die het nog even verheldert, voor onze zekerheid.
[...]
Wanneer iemand haar of zijn berichten verwijderd wil hebben, is het niet te doen om alle gequote berichten op te sporen om deze dan ook te verwijderen. Daarnaast is het voor die persoon dan zelf ook niet meer mogelijk iets aan te passen of te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Als dit de reden is, dan concludeer ik, op basis van dit antwoord, dat een link geen probleem moet zijn. Als het bericht weg is, is de link gewoon dood. Er hoeft niks extra's verwijderd te worden en de betreffende poster heeft nog steeds alle mogelijkheden om berichten te wijzigen.
Maar goed, ik ben geen mod dus ik ga ervan uit dat die het nog even verheldert, voor onze zekerheid.
dinsdag 2 oktober 2012 om 06:41
dinsdag 2 oktober 2012 om 07:05
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 oktober 2012 @ 00:03:
kan het kloppen dat er de laatste tijd vrij veel topics zijn verwijderd zonder dat dit hier vermeld is?
Beste Ibi,
Er zijn meerdere topics verwijderd, het kan zijn dat de vermelding ervan eens wordt vergeten, Welk topic mis je, dan kunnen we even nakijken waarom dit specifieke topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
kan het kloppen dat er de laatste tijd vrij veel topics zijn verwijderd zonder dat dit hier vermeld is?
Beste Ibi,
Er zijn meerdere topics verwijderd, het kan zijn dat de vermelding ervan eens wordt vergeten, Welk topic mis je, dan kunnen we even nakijken waarom dit specifieke topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:02
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:14
quote:mjdh schreef op 02 oktober 2012 @ 09:02:
Kan iemand Elninjoo eens vertellen hoe kwetsend het is in het topic 'Zo Oneerlijk Soms Het leven' te praten over 'een dooie baby', 'een baby kun je overdoen' etc etc? Wat een ********** is het toch ook. TO komt er om verdriet te delen en dan krijg je zoiets. Walgelijk gewoon.Eens, zoals te lezen in deze reactie:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m13032834
Blijkbaar kun je een nieuwe baby 'regelen' als de eerste dood gaat.
Kan iemand Elninjoo eens vertellen hoe kwetsend het is in het topic 'Zo Oneerlijk Soms Het leven' te praten over 'een dooie baby', 'een baby kun je overdoen' etc etc? Wat een ********** is het toch ook. TO komt er om verdriet te delen en dan krijg je zoiets. Walgelijk gewoon.Eens, zoals te lezen in deze reactie:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m13032834
Blijkbaar kun je een nieuwe baby 'regelen' als de eerste dood gaat.
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:26
quote:mjdh schreef op 02 oktober 2012 @ 09:02:
Kan iemand Elninjoo eens vertellen hoe kwetsend het is in het topic 'Zo Oneerlijk Soms Het leven' te praten over 'een dooie baby', 'een baby kun je overdoen' etc etc? Wat een ********** is het toch ook. TO komt er om verdriet te delen en dan krijg je zoiets. Walgelijk gewoon.
Ik kwam hier ook al om er wat van te zeggen.
Kunnen jullie haar niet weren in alle topics wat over baby/kinderen gaat. Ze weet een topic altijd weer te verzieken en de TO te kwetsen.
Echt walgelijk.
Kan iemand Elninjoo eens vertellen hoe kwetsend het is in het topic 'Zo Oneerlijk Soms Het leven' te praten over 'een dooie baby', 'een baby kun je overdoen' etc etc? Wat een ********** is het toch ook. TO komt er om verdriet te delen en dan krijg je zoiets. Walgelijk gewoon.
Ik kwam hier ook al om er wat van te zeggen.
Kunnen jullie haar niet weren in alle topics wat over baby/kinderen gaat. Ze weet een topic altijd weer te verzieken en de TO te kwetsen.
Echt walgelijk.
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:59
quote:Bammetjebam schreef op 02 oktober 2012 @ 08:11:
Beste mod,
Ik had op 21 september een mail naar jullie gestuurd, en geen antwoord op gekregen. Heb 'm net opnieuw gestuurd.
Beste Bammetjebam,
Ik heb ook dit bericht nog even onder de aandacht gebracht.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste mod,
Ik had op 21 september een mail naar jullie gestuurd, en geen antwoord op gekregen. Heb 'm net opnieuw gestuurd.
Beste Bammetjebam,
Ik heb ook dit bericht nog even onder de aandacht gebracht.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
dinsdag 2 oktober 2012 om 12:37
woensdag 3 oktober 2012 om 10:45
Het topic: "Nieuwe sexpartner. Zoenen fantastisch, sex mwoh." is verwijderd op verzoek van de TO (herkenbaarheid).
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.