Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom hebben jullie mijn topic verwijderd waarin in kaartjes aanbood voor LeLe? Daarvoor is dat deel van het forum toch voor? Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik anders zo herkenbaar werd.
quote:lisette19 schreef op 15 oktober 2012 @ 19:40:

Waarom hebben jullie mijn topic verwijderd waarin in kaartjes aanbood voor LeLe? Daarvoor is dat deel van het forum toch voor? Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik anders zo herkenbaar werd.

Ik weet niet welk topic het was maar als je op het prikbord een link hebt in je topic dan zou het kunnen dat het daaraan lag. Een link daarnaar is iig niet toegestaan. Ik zal even kijken naar je nieuwe advertentie.

* ja je had nu weer een commerciele link in je OP, ik heb de link verwijderd*

mvg,

Junior.
Bedankt voor je antwoord! Maar ik zie mijn topic niet meer terug in de lijst, klopt dat?
quote:lisette19 schreef op 15 oktober 2012 @ 20:02:

Bedankt voor je antwoord! Maar ik zie mijn topic niet meer terug in de lijst, klopt dat?Ik denk dat de Moderators het hebben verwijderd. Ik ga het even navragen.
hier een spammert? in elke geval supervaag topic met onduidelijke linkjes
Beste Moderators,

vandaag heb ik een topic aangemaakt, namelijk: Problemen met mijn gedachte aan mijn vriendin op de seks pijler.

Ik was me er niet van bewust dat ik door mijn woordgebruik en naam herkenbaar ben.

Mensen hebben al gespeculeerd over mijn woonplaats.

Graag zou ik dit topic verwijderd zien worden.

Bij voorbaat dank.
Topic sexdates........ is verwijderd ivm hengelen. Zijn andere topic heb ik ook verwijderd; Wie heeft er een Sexvriend.

mvg,

Junior.
Beste (junior)mod,

Een week geleden heb ik vanuit een ander mailadres gemaild met de vraag of voor mijn account de "plaatjes-plak-functie" geactiveerd zou mogen worden (weet nl niet meer met welk mailadres ik destijds deze account heb aangemaakt).

Hopelijk lukt het via deze weg, alvast bedankt!
quote:lemoos schreef op 15 oktober 2012 @ 22:46:

Beste (junior)mod,

Een week geleden heb ik vanuit een ander mailadres gemaild met de vraag of voor mijn account de "plaatjes-plak-functie" geactiveerd zou mogen worden (weet nl niet meer met welk mailadres ik destijds deze account heb aangemaakt).

Hopelijk lukt het via deze weg, alvast bedankt!

Ik attendeer de Mods nog even op je vraag of ze willen kijken waarom het nog niet lukt.

mvg,

Junior.
Topic Een Wii laten ombouwen is verplaatst naar de pijler Digi.

mvg,

Junior.
Alvast bedankt voor de moeite junior
quote:lemoos schreef op 15 oktober 2012 @ 23:16:

Alvast bedankt voor de moeite junior

Je kan vanaf nu plaatjes plakken hoor ik net. Veel plak-plezier .

mvg,

Junior.
quote:hvansonsbeek schreef op 15 oktober 2012 @ 22:26:

Ik was me er niet van bewust dat ik door mijn woordgebruik en naam herkenbaar ben
Kunnen jullie nog even op het Boer Zoekt Vrouw topic kijken, nog niet alle spoilers zijn weg.
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 oktober 2012 @ 09:44:

Kunnen jullie nog even op het Boer Zoekt Vrouw topic kijken, nog niet alle spoilers zijn weg.

Ik heb het topic nog een keer nagelopen en een herhaling/reactie van die spoiler ook verwijderd. Volgens mij is er nu niets meer wat daarnaar verwijst.

mvg,

Junior.
Het topic 'Probleem met mijn gedachten aan mijn vriendin' is verwijderd ivm herkenning.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Topic Hoe krijg ik deze vlekken eruit? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Goedemiddag!

Het topic 'Cadeau ter nagedachtenis dierbaar persoon' mag wel dicht, slotje of verwijderd. Ik heb een mooi cadeau gevonden dankzij de reacties!

Het stond trouwens ook op de verkeerde pijler... (lijf en lijn)

Alvast bedankt!
Topic Help mij met schoolopdracht door invullen enquete over dwdd! is verwijderd ivm niet toegestane enquete/schoolopdracht.

mvg,

Junior.
quote:gaby030 schreef op 16 oktober 2012 @ 12:44:

Goedemiddag!

Het topic 'Cadeau ter nagedachtenis dierbaar persoon' mag wel dicht, slotje of verwijderd. Ik heb een mooi cadeau gevonden dankzij de reacties!

Het stond trouwens ook op de verkeerde pijler... (lijf en lijn)

Alvast bedankt!

Ik zie niet een reden om het topic te sluiten, die zal vanzelf wel zakken in de lijst. Ik zal hem wel even op de goede pijler zetten.

mvg,

Junior.
*
Op het topic "Pink Ribbon financiert vooral zichzelf" staan postings van een externe organisatie (Pink Ribbon). Kunnen jullie die verwijderen?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 16 oktober 2012 @ 16:23:

Op het topic "Pink Ribbon financiert vooral zichzelf" staan postings van een externe organisatie (Pink Ribbon). Kunnen jullie die verwijderen?

Kun je de link even doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

.
Topic Estee lauder pure color blush is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven