Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
Ha die Stefan!

Ik als mede-man en strijdmakker ben benieuwd naar je inzichten hierover. Daarom heb ik aan jou de volgende vragen:

Wat betekent man-zijn nu voor jou?

Voel je je in je man-zijn erkend op dit forum?

Heb je het idee dat jij als man met je inzichten van meerwaarde bent voor dit forum?

Voel je je als man wel eens aanbeden hier?
Nou kom ik hier ook nog even met de popcorn langs .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh heerlijk, mag het hek dicht nadat de laatste man zich hier heeft gemeld? Veel plezier jongens!
quote:MilaDila schreef op 15 november 2012 @ 15:08:

Oh heerlijk, mag het hek dicht nadat de laatste man zich hier heeft gemeld? Veel plezier jongens!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hoi WDR: moeilijke vragen.

Aan de ene kant kom ik hier juist omdat het een vrouwenforum is en ik (met mijn mannelijk perspectief) hier meer kan leren en omgekeerd ook toevoegen/bijdragen.

Aan de andere kant heb ik het idee dat de mannen op dit forum hier met meer argwaan worden behandeld. Ook vind ik dat er een sterke dubbele moraal is, m.n. met betrekking tot seks. Wat vrouwen verlangen is al snel goed en geemancipeerd, terwijl mannelijke fantasieen of sekspraatjes al snel vies zijn.

Ook word je als man sneller beschuldigd van hengelen, is mijn indruk (al heb ik daar zelf geen last van).
O leuk, een roddeltopic over vrouwelijke forummers door mannen! Ik ga meelezen.

Ik vind wdr een van de leukere mannelijke forummers. Ze bestaan dus wel.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 15:14:

O leuk, een roddeltopic over vrouwelijke forummers door mannen! Ik ga meelezen.

[afbeelding]ik ook! maar ssssttt niet zeggen hoor, dit is een topic for men only!
Neenee, Giulietta, roddelen daar doen wij niet aan. We willen heel veel goede gesprekken gaan houden over snelle auto's, mooie gadgets en wie van ons nu de zilverrug bovenop de rots is.

(off-topic, ben groot fan van Thriller, leuk filmpje!)
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 15:15:

Ik vind wdr een van de leukere mannelijke forummers. Ze bestaan dus wel. Als je een relatieve uitspraak doet, zijn er natuurlijk ALTIJD mannen die boven het gemiddelde zitten.
quote:DeeDee86 schreef op 15 november 2012 @ 15:16:

[...]

ik ook! maar ssssttt niet zeggen hoor, dit is een topic for men only! Stefan is de baas van dit topic en hij heeft gezegd dat alleen mannen hier nu mogen komen. Dus even dimmen. Jullie mogen wel meelezen hoe hier een mooie echte-mannen discussie gaat ontstaan. Kom dr maar in mannen!
Ik snap trouwens dat dit topic ook door vrouwen gelezen zal worden, maar wil iedereen vragen om dit topic (qua schriftelijke bijdragen) te reserveren voor de Viva-mannen.
quote:wdr schreef op 15 november 2012 @ 15:19:

[...]

Stefan is de baas van dit topic en hij heeft gezegd dat alleen mannen hier nu mogen komen. Dus even dimmen. Jullie mogen wel meelezen hoe hier een mooie echte-mannen discussie gaat ontstaan. Kom dr maar in mannen!euh, dat zeg ik toch ook? ga me absoluut niet bemoeien met jullie voetbaldiscussies, ik kijk wel uit!
Oh, crossposting.
quote:stefanbikkel schreef op 15 november 2012 @ 15:20:

Ik snap trouwens dat dit topic ook door vrouwen gelezen zal worden, maar wil iedereen vragen om dit topic (qua schriftelijke bijdragen) te reserveren voor de Viva-mannen.Oh sorry, ik zal het niet meer doen
quote:DeeDee86 schreef op 15 november 2012 @ 15:21:

[...]

euh, dat zeg ik toch ook? ga me absoluut niet bemoeien met jullie voetbaldiscussies, ik kijk wel uit!Stefan, hoe gaat het eigenlijk met je held Ryan Babel?
quote:DeeDee86 schreef op 15 november 2012 @ 15:21:

[...]

Oh sorry, ik zal het niet meer doen Foei toch!
Mag aanmoedigen ook niet, als in "hup, jongens, kom op, lekker onder elkaar, ga ervoor!'' enzo...?
Lorem Ipsum
Waar blijven TAM, Antonius en Amand?

Ik heb er zin in!
Rob, waar blijf je? Ik ga er ook even lekker voor zitten...
quote:stefanbikkel schreef op 15 november 2012 @ 15:14:

Hoi WDR: moeilijke vragen.

Aan de ene kant kom ik hier juist omdat het een vrouwenforum is en ik (met mijn mannelijk perspectief) hier meer kan leren en omgekeerd ook toevoegen/bijdragen.

Aan de andere kant heb ik het idee dat de mannen op dit forum hier met meer argwaan worden behandeld. Ook vind ik dat er een sterke dubbele moraal is, m.n. met betrekking tot seks. Wat vrouwen verlangen is al snel goed en geemancipeerd, terwijl mannelijke fantasieen of sekspraatjes al snel vies zijn.

Ook word je als man sneller beschuldigd van hengelen, is mijn indruk (al heb ik daar zelf geen last van).Ik heb wel het idee dat jij zeker een nieuwe smaak aan het forum toevoegt. En het idee dat jij hier zou hengelen vind ik te belachelijk voor woorden. Zo'n man als jij heeft dat helemaal niet nodig!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 15:24:

[...]

Foei toch! nou doe jij het ook
quote:stefanbikkel schreef op 15 november 2012 @ 15:20:

Ik snap trouwens dat dit topic ook door vrouwen gelezen zal worden, maar wil iedereen vragen om dit topic (qua schriftelijke bijdragen) te reserveren voor de Viva-mannen.Ik heb je gestafd. Je mag andere forummers niet weren op een topic. Dan moet je een besloten hyves site opzetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, maar het is ook zo verleidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven